Misschien heeft de fabrikant er ook wel een bedoeling meeHonda limburg schreef:nou adje daar heb je misschien gelijk inadje schreef:Honda kopen , nooit meer dat gezeik met frame's spuiten of poedercoaten
maar ik vind een honda frame wel 10x zo onhandig om aan te sleutelen dan een ktm frame
op mijn 125 was het een keer een hele optie om het blok eronderuit te krijgen.
bij de ktm had ik dat zo gedaan.
maar zo heeft iedere motor voor en nadelen
aanschaffen ktm 380
Moderator: ghulst
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
hoest met de 380?
KTM 300 EXC a world of joy
nou, ik heb ermee gereden en moet zeggen dat het erg makkelijk stuurt.
ook het driften gaat erg mooi en controleerbaar, maarja deze brommer is 22 jaar jonger dan de vorige...
er moeten nog wel wat dingetjes verandert worden, denk aan vering, uitlaat en carb afstelling, maar dan is het technische gedeelte wel in orde.
het uiterlijk komt later wel.
maar ik kan er nu niet aan werken want zit een maand in costa rica.
ik ga eens even kijken of ik hier een enduro kan huren.
¡adios amigos!
ook het driften gaat erg mooi en controleerbaar, maarja deze brommer is 22 jaar jonger dan de vorige...
er moeten nog wel wat dingetjes verandert worden, denk aan vering, uitlaat en carb afstelling, maar dan is het technische gedeelte wel in orde.
het uiterlijk komt later wel.
maar ik kan er nu niet aan werken want zit een maand in costa rica.
ik ga eens even kijken of ik hier een enduro kan huren.
¡adios amigos!
hee daar heb ik ook naar zitten kijken...
waar heb jij hem besteld (linkie)
mijn pijp is vrij nieuw maar mijn demper is nu al zoveel opgekalefatert dat het geen jaar meer meegaat....
mijn pijp is vrij nieuw maar mijn demper is nu al zoveel opgekalefatert dat het geen jaar meer meegaat....
-
ik heb ook de fmf lange demper (uit de ktmpowerparts catalogus)Rico schreef:hee daar heb ik ook naar zitten kijken...
gekocht bij de dealer 137,50 euro.
Weet niet op deze op de 380 past
blubberboerke schreef:ik heb ook de fmf lange demper (uit de ktmpowerparts catalogus)Rico schreef:hee daar heb ik ook naar zitten kijken...
gekocht bij de dealer 137,50 euro.
Weet niet op deze op de 380 past
Helaas 380 heeft ietwat dikkere pijpen (diameter) dus 300 systeem past niet. Mooi spul iig dat gnarly die crhomen afwerking is denk ik wel heel duurzaam. ik zou zo'n 300 dollar kwijt zijn met de huidige koersen is dat wel erg aantrekkelijk....
Sub Total: €279.30 / $349.12
i stand corrected ik zat met 300 euri incluis verzenden in me kop zeg maar, hopend dat ze eenmalig 44 dollar daarvoor willen...?
i stand corrected ik zat met 300 euri incluis verzenden in me kop zeg maar, hopend dat ze eenmalig 44 dollar daarvoor willen...?
laat maar eens weten hoe het eruit ziet en hoe het zich gedraagd
nou, het moet eerst maar eens opgestuurd worden.
heb via paypal betaald maar die vertrouwen het niet omdat het "creditcard adres" anders is dan het aflever adres.
heb al zoveel gezeik gehad met paypal.
nu willen ze dat ik allerlei rekeningen e.d. naar ze upload zodat ze kunnen checken of ik daadwerkelijk de opdracht tot betalen heb gegeven.
maar aangezien ik in het buitenland ben kan ik niet bij die rekeningen komen.
heb via paypal betaald maar die vertrouwen het niet omdat het "creditcard adres" anders is dan het aflever adres.
heb al zoveel gezeik gehad met paypal.
nu willen ze dat ik allerlei rekeningen e.d. naar ze upload zodat ze kunnen checken of ik daadwerkelijk de opdracht tot betalen heb gegeven.
maar aangezien ik in het buitenland ben kan ik niet bij die rekeningen komen.
-
Hou er wel rekening mee dat je over goederen met deze waarde je ook nog invoerrechten en btw moet afdragen?
Mijn "goedkope" crosslaarzen van 52 dollar werden duur toen ik bij de 58 dollar verzendkosten ook nog eens € 34 aan kosten aan de douane mocht afdragen......
Mijn "goedkope" crosslaarzen van 52 dollar werden duur toen ik bij de 58 dollar verzendkosten ook nog eens € 34 aan kosten aan de douane mocht afdragen......
Dat bedrag om in te voeren is per 1-1 toch flink opgehoogd 400+ euro?
ik heb ook een aantal maal een remboursje van de douane gehad, maar ook vaak erdoor geglipt.... je moet vragen om er een particulier pakket van te maken
ik heb ook een aantal maal een remboursje van de douane gehad, maar ook vaak erdoor geglipt.... je moet vragen om er een particulier pakket van te maken
-
Zoiets heb ik wel gehoord idd ,maar mij viel het vies tegen na vele malen kennelijk geluk gehad te hebben denk ik, was ik nu aan de beurt omdat de verkoper niet had vermeld dat het een "gift" was (wat hij wel had beloofd).Rico schreef:Dat bedrag om in te voeren is per 1-1 toch flink opgehoogd 400+ euro?
-
- Contacteer:
IK VOND DE REACTIE VAN ADJE WEL GOED
KOOP GEWOON EEN HONDA !!
KOOP GEWOON EEN HONDA !!
lang leve 4 takt !!!
is voor onder 10 graden en loopt er prima op setting doorgekregen van dealer.
Heb je nieuwe pijp er al onder en is het iets? Plaatjes?
Heb je nieuwe pijp er al onder en is het iets? Plaatjes?
heb de spullen binnen!
een hele mooie demper en een minder mooie uitlaat...
de nikkel afwerking van de uitlaat laat wel wat te wensen over.
het expansie gedeelte is wel mooi, maar het eerste gedeelte (uitlaatmond en korte bochtjes) zijn niet mooi vernikkeld en de oogjes en ophangpunten waar de veren aanzitten vertonen al kleine roestspoortjes.
fuck...
dus wordt het een jaar rijden en opnieuw verchromen.
maar goed, als er meer koppel op het achterwiel komt ben ik alles waarschijnlijk weer vergeten.
een hele mooie demper en een minder mooie uitlaat...
de nikkel afwerking van de uitlaat laat wel wat te wensen over.
het expansie gedeelte is wel mooi, maar het eerste gedeelte (uitlaatmond en korte bochtjes) zijn niet mooi vernikkeld en de oogjes en ophangpunten waar de veren aanzitten vertonen al kleine roestspoortjes.
fuck...
dus wordt het een jaar rijden en opnieuw verchromen.
maar goed, als er meer koppel op het achterwiel komt ben ik alles waarschijnlijk weer vergeten.
nog een andere vraag;
op de carburateur staat het volgende: 8KTFC OC2.
is dit 't juiste type keihin voor deze motor?
ik begin er namenlijk aan te twijfelen. ik ben 'm aan t afstellen maar moet nu wel erg arm draaien als ik van t boek uitga....
zeker in vergelijking met rico's 380.
op de carburateur staat het volgende: 8KTFC OC2.
is dit 't juiste type keihin voor deze motor?
ik begin er namenlijk aan te twijfelen. ik ben 'm aan t afstellen maar moet nu wel erg arm draaien als ik van t boek uitga....
zeker in vergelijking met rico's 380.
mijne...
8KTSA PDG
KIJK FF IN DIE MANUAL....
8KTSA PDG
KIJK FF IN DIE MANUAL....