Na een crash met mijn CBR 600 (en de nodige revalidatieperiode) kreeg ik verbod om nog met de motor te rijden ...

Nogmaals dank aan die idioot in zijn R5-ke die zonodig zijn oprit moest indraaien. Zonder hem was ik nooit offroad gaan rijden!

Moderator: ghulst
Ja, da's nog eens een goeie reden om ermee te beginnenDirty girl schreef:Ik rij sinds twee jaar met een enduromotor omdat ik niet meer met een baanmotor mag rijden van mijn bezorgde echtgenoot!
Heb je absoluut gelijk in. Wel sletiger voor mens en machine, nietwaar?Veel leuker, dat weet ik nu.
Dat was ik dus (vergeten inloggenAnonymous schreef:Mijn echtgenoot houdt zich ver van moto's en denkt er nog niet aan erop te stappen, laat staan over te stappen op enduro. Ik ben dus wel een zeldzaam exemplaar, want de meeste vrouwen in de endurowereld zitten er toch in omdat hun man/vriend/vader erin zit of zat.
Die sleet voor mens en machine valt (!) nogal mee. Op de CBR waren het nog gebroken botten, gescheurde kruisbanden en een perte totale (de CBR dan), maar met de enduro bleef het tot hiertoe beperkt tot (veel) blauwe plekken en een gebroken pinkje. Het verwondert me nog steeds dat de machine zelf tegen zoveel tegen kan!
Op wat voor motor rij je eigenlijk ??Dirty girl schreef:Dat was ik dus (vergeten inloggenAnonymous schreef:Mijn echtgenoot houdt zich ver van moto's en denkt er nog niet aan erop te stappen, laat staan over te stappen op enduro. Ik ben dus wel een zeldzaam exemplaar, want de meeste vrouwen in de endurowereld zitten er toch in omdat hun man/vriend/vader erin zit of zat.
Die sleet voor mens en machine valt (!) nogal mee. Op de CBR waren het nog gebroken botten, gescheurde kruisbanden en een perte totale (de CBR dan), maar met de enduro bleef het tot hiertoe beperkt tot (veel) blauwe plekken en een gebroken pinkje. Het verwondert me nog steeds dat de machine zelf tegen zoveel tegen kan!)
Dat vroeg ik me nou ook afad f. schreef:
Op wat voor motor rij je eigenlijk ??