Waarom rij jij eigenlijk een offroad/cross motor????

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Ik rij sinds twee jaar met een enduromotor omdat ik niet meer met een baanmotor mag rijden van mijn bezorgde echtgenoot!
Na een crash met mijn CBR 600 (en de nodige revalidatieperiode) kreeg ik verbod om nog met de motor te rijden ... :( of toch zeker niet meer op de baan. :idea: Dan maar in bos en veld. Veel leuker, dat weet ik nu.
Nogmaals dank aan die idioot in zijn R5-ke die zonodig zijn oprit moest indraaien. Zonder hem was ik nooit offroad gaan rijden! :D
Gebruikersavatar
Bart M
Berichten: 367
Lid geworden op: wo mei 07, 2003 10:47
Locatie: Westerlo-België

Dirty girl schreef:Ik rij sinds twee jaar met een enduromotor omdat ik niet meer met een baanmotor mag rijden van mijn bezorgde echtgenoot!

:D
Ja, da's nog eens een goeie reden om ermee te beginnen :!: Gefeliciteerd en welkom op Noppenforum, zou ik zeggen :D :D
Hopelijk vind je echtgenoot het wel goed dat je op het noppenforum zit :P
Is-ie trouwens mee overgestapt op enduro, of blijft hij aan de kant/op de baan?
Veel leuker, dat weet ik nu.
Heb je absoluut gelijk in. Wel sletiger voor mens en machine, nietwaar?
Groetjes,
Bart
Gast

Mijn echtgenoot houdt zich ver van moto's en denkt er nog niet aan erop te stappen, laat staan over te stappen op enduro. Ik ben dus wel een zeldzaam exemplaar, want de meeste vrouwen in de endurowereld zitten er toch in omdat hun man/vriend/vader erin zit of zat.
Die sleet voor mens en machine valt (!) nogal mee. Op de CBR waren het nog gebroken botten, gescheurde kruisbanden en een perte totale (de CBR dan), maar met de enduro bleef het tot hiertoe beperkt tot (veel) blauwe plekken en een gebroken pinkje. Het verwondert me nog steeds dat de machine zelf tegen zoveel tegen kan![/quote]
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Anonymous schreef:Mijn echtgenoot houdt zich ver van moto's en denkt er nog niet aan erop te stappen, laat staan over te stappen op enduro. Ik ben dus wel een zeldzaam exemplaar, want de meeste vrouwen in de endurowereld zitten er toch in omdat hun man/vriend/vader erin zit of zat.
Die sleet voor mens en machine valt (!) nogal mee. Op de CBR waren het nog gebroken botten, gescheurde kruisbanden en een perte totale (de CBR dan), maar met de enduro bleef het tot hiertoe beperkt tot (veel) blauwe plekken en een gebroken pinkje. Het verwondert me nog steeds dat de machine zelf tegen zoveel tegen kan!
Dat was ik dus (vergeten inloggen :? )
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Dirty girl schreef:
Anonymous schreef:Mijn echtgenoot houdt zich ver van moto's en denkt er nog niet aan erop te stappen, laat staan over te stappen op enduro. Ik ben dus wel een zeldzaam exemplaar, want de meeste vrouwen in de endurowereld zitten er toch in omdat hun man/vriend/vader erin zit of zat.
Die sleet voor mens en machine valt (!) nogal mee. Op de CBR waren het nog gebroken botten, gescheurde kruisbanden en een perte totale (de CBR dan), maar met de enduro bleef het tot hiertoe beperkt tot (veel) blauwe plekken en een gebroken pinkje. Het verwondert me nog steeds dat de machine zelf tegen zoveel tegen kan!
Dat was ik dus (vergeten inloggen :? )
Op wat voor motor rij je eigenlijk ??
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

ad f. schreef:
Op wat voor motor rij je eigenlijk ??
Dat vroeg ik me nou ook af :wink:
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Ik heb eerst een jaartje op een GasGas Pampera gereden (iets tussen trial en enduro) om tenminste met mijn voeten aan de grond te kunnen. Sinds oktober heb ik een KDX 200. En ben er wreed content van!
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

jah waarom eigenlijk ?.. ehm .. als je iemand vraagt waarom die motor rijd .. zeggen de meeste : om t gevoel van vrijheid... wat dus eigenlijk grote onzin is .. want we moeten ons allemaal aan de verkeers regeltjes houden en de maximum snelheid niet overschrijden .. maar toch .. het offroad /enduro rijden geeft wel degelijk een gevoel van vrijheid ( nooit gedacht dat IK ook zoiets zou zeggen ) en dattis denk ik toch wel mijn reden dat ik Enduro rijd...

oh jah .. t is natuurlijk ook gewoon vreselijk stoer !! 8)
4 strokes only !!
Huertecilla
Berichten: 127
Lid geworden op: za nov 23, 2002 17:53
Locatie: Villanueva del Trabuco
Contacteer:

1. Omdat er geen noppenbanden voor het voorwiel van mijn vfr zijn
2. Omdat mijn eb-supermono geen grondspeling genoeg heeft
3. Omdat mijn paarden geen trek heen in die hellingen hier
gooi ik mijn husabergje er maar tegenaan..... soms dan, want dwarsvelden te paard hier is toch wel zo'n beetje het off-road ideaal... :multi:
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

hallo huertecilla , heb je de hoge temperaturen daar bij jou goed overleeft :P
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Heurta, heeft zeker 6 weken niets van zich laten horen. Ik denk dat z'n computer was door gebrand.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Plaats reactie