Kan een los draadje zijn natuurlijk.Gery400 schreef:toch nog even afblijven misschien
blijkbaar stond die nieuwe al in panne vorige week
iets met de injectiepomp in de tank
Zit die pomp trouwens niet op het gasklephuis? Bij de meeste wel.
Moderator: ghulst
Kan een los draadje zijn natuurlijk.Gery400 schreef:toch nog even afblijven misschien
blijkbaar stond die nieuwe al in panne vorige week
iets met de injectiepomp in de tank
't was een los draadjespeedphreax schreef:Kan een los draadje zijn natuurlijk.Gery400 schreef:toch nog even afblijven misschien
blijkbaar stond die nieuwe al in panne vorige week
iets met de injectiepomp in de tank
Zit die pomp trouwens niet op het gasklephuis? Bij de meeste wel.
Save Sex SuksexTTT schreef:jaaaah... eindelijk..... vandaag is m'n Husa 450 bij Lemmens gearriveerd.
Prachtig mooi ding.
Donderdag maken ze hem rijklaar (allemaal hitech met een nieuwe map en zo) en dan van het weekend.... pure sex!!!
Laat ze potdomme in ieder geval eens een keer met die injectie op de proppen komen. Ik ben wel gecharmeerd van de Husa... Maar die dagwaarde he?Houten Klaas schreef:Zou KTM deze techniek in de 2010 modellen stoppen?
Afgelopen zaterdag moest ik ongeveer 7 liter bijvullen na 82 km.Noppy schreef:Dat plastieke subframe intrigeert me. Er zijn mensen die met plannen rondlopen om hier 4 liter brandstof in te mikken.
Vergroten van actieradius
Dan zou je ipv 110 km wel 220km autonoom kunnen rijden bij 1:17!
Schei uit met die injectie... Dat je 450 het nooit heeft gehaald bij je ouwe 525 kwam waarschijnlijk door dat Yamaha naaldje dat ik je ooit heb aangeraden. Laat me raden, de 450 zit nog het origineel in ?speedphreax schreef:Laat ze potdomme in ieder geval eens een keer met die injectie op de proppen komen. Ik ben wel gecharmeerd van de Husa... Maar die dagwaarde he?Houten Klaas schreef:Zou KTM deze techniek in de 2010 modellen stoppen?
Nee, fout geraden kerel. Ik heb welgeteld 3 weken met die standaard naald gereden want deze liep echt niet met de standaard afstelling. Na het inrijden heb ik hem er meteen uit gehaald. Een heel ander verhaal dan mijn 525 destijds want die liep vanuit de fabriek nog best acceptabel.folie schreef:Schei uit met die injectie... Dat je 450 het nooit heeft gehaald bij je ouwe 525 kwam waarschijnlijk door dat Yamaha naaldje dat ik je ooit heb aangeraden. Laat me raden, de 450 zit nog het origineel in ?
Heheh... Kon het niet laten.speedphreax schreef:Nee, fout geraden kerel. Ik heb welgeteld 3 weken met die standaard naald gereden want deze liep echt niet met de standaard afstelling. Na het inrijden heb ik hem er meteen uit gehaald. Een heel ander verhaal dan mijn 525 destijds want die liep vanuit de fabriek nog best acceptabel.folie schreef:Schei uit met die injectie... Dat je 450 het nooit heeft gehaald bij je ouwe 525 kwam waarschijnlijk door dat Yamaha naaldje dat ik je ooit heb aangeraden. Laat me raden, de 450 zit nog het origineel in ?