Zijn die er nog? Wat kunnen jullie aanraden? 2ehands lijkt me geen optie?
Alvast Bedankt voor de reactie. Groet, Wijnand

Moderator: ghulst
gabe schreef:omdat het offroad gebeuren nieuw voor me was ben ik daar met een goedkope helm ingestapt. voor iets van 25 euro had ik er een eentje bij de lidl, gewoon met alle goedkeuringen. zit niet perfect, qua geluid is het een draak, maar voor die paar uurtjes crossen is het prima. ze zijn zo nu en dan daar weer in de aanbieding.
voor de weg gebruik ik een shoei, koste 15X zoveel en is ook minstens 5x zo goed. maar met dezelfde type goedekeuring.
bij de goedkope lidl helm heb ik trouwens nog wel een crossbril moeten kopen. die koste 50, ik wil wel graag alles goed kunnen zien
pruus schreef:Kijk maar eens bij BCS in St.Joost. Hebben volgende week uitverkoop en een grote keus aan Kenny helmen. Zeer goed spul voor weinig geld.
Ben geslaagd bij Heuts Automaterialen een (gekeurde) helm voor € 37.00. Tis niet te geloven.wijnandnop schreef:thank you, greets![]()
pruus schreef:Kijk maar eens bij BCS in St.Joost. Hebben volgende week uitverkoop en een grote keus aan Kenny helmen. Zeer goed spul voor weinig geld.
Ik ga ervanuit dat een gekeurde helm in eerste instantie OK moet zijn. Natuurlijk, helmen zijn er in allerlei prijsklassen en overdrijven kan ook. En had ik een wegmotor die over de 200 km per uur loopt dan hoort er ook een andere soort helm bij. Alles in verhouding zien denk ik maar.wr450f'05 schreef:Dat je het offroad rijden niet al te duur wil maken dat snap ik, maar het laatste waar je op moet bezuinigen is toch we je veiligheid.
Je gaat mij niet wijsmaken dat een helm van 37,- euro veilig kan zijn.
Daar heb je inderdaad een punt. Helaas moet ik nu even wachten met rijden van het hele blok ligt momenteel in de revisie. Nwe zuiger, cilinder, lagers en de hele ratteplan. Maar ja dan kunnen we weer even vooruit.speedphreax schreef:Ik had vroeger altijd Lazer helmen maar nu heb ik voor het eerst een Kenny. Op zich bevalt hij kwa pasvorm wel goed maar dat deden de Lazers ook altijd.
De Kenny is wel wat meer open aan de voorkant en dat heeft voor en nadelen. Voordeel is meer lucht, nadeel is meer kou en TAKKEN! Ik heb al een paar keer mijn neus goed bezeerd aan een tak. B
Nou ja... Weer een puntje om bij de volgende helm op te letten...