Enne kan bellen als je twijfelt

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Mooi dat het gedrupel over is, dus toch een slecht klemmende slang?Frans van Roosmalen schreef:
Zit nog wel wat getik in het koppie van Bigdus toch de kleppen maar stellen. Dacht wacht eerst even balansasketting af maar helaas dus toch nog een klein tikkie over. Eerst maar wat kilometertjes maken zodat mijn tank wat leger is
![]()
By the way Zappa, ik kom morgen niet rijden moet hier nog te veel doen (beetje zwijnenstal) en ook de administratie heeft ff aandacht nodig ivm mijn nieuwe huissie. Mijn dank voor je hulp is weer groot
Have fun tomorrow
Heb gewoon slangklemmetje er omheen gedaan en tot nu toe blijft ie droog al heb ik nog niet geredenzappa.suzuki schreef: Mooi dat het gedrupel over is, dus toch een slecht klemmende slang?
Als ze droog blijven wil ik ze ook, zeker als ik met jou meerijzappa.suzuki schreef: Regelse morgen, ga nu maar maandag rijden zo dat ik kan testen of ik nu wel droge voeten hou... SealSkinz lange waterdichten sokken gekocht![]()
Je moet jou adviezen natuurlijk wel goed uitvoeren en wat ervaring in de improvesatie is natuurlijk ook nooit wegzappa.suzuki schreef: Ik zie een patroon.. alles wat kuren heeft is door mij aangeraakt![]()
Of toch eerder door Barros?
Wel minder maar in de kop tik het een beetje. Wie weet kleppen, ga morgen nog ff luisterenzappa.suzuki schreef: En dat getik? is dat een stuk minder of nog steeds net zo erg?
Die Houder is wel ok volgens mijn alleen moet ik hem wat verstellen zodat ie wat beter klemt. Vond hem er al ruim inzitten maar dacht dat zal wel zo horenzappa.suzuki schreef:jij hebt mazzel gehadHoe kan dat ding er nou ineens uit vallen?
Die Touratech houders zijn toch best goed meestal..
Voortaan maar een elastiek er omheen?![]()
Maar lekker dagje gehad dusdus gerammel valt wel weer mee?
Dat zou mooi zijn![]()
En hier ook droog, jammer hoor.. had op lekker veel modder gehoopt morgen
Denk dat ik voor zowel mijn sleutel en navigatie maar een soort opvangnet ga plaatsen, kan meteen alle losse onderdelen opvangenShifty-PK schreef:Daarom: Altijd een safety koortje aan je gps en aan je stuur...dan hoor je binnen een paar seconde dat er iets niet goed meer zit zonder dat je de laatste 10km terug moet rijden.
heyy, we rijden toch zeker geen harley`s............!!!!Frans van Roosmalen schreef:
Denk dat ik voor zowel mijn sleutel en navigatie maar een soort opvangnet ga plaatsen, kan meteen alle losse onderdelen opvangen![]()
Frans
Nee maar die van mij rammelt hier en daar nog en beetje.800S schreef:heyy, we rijden toch zeker geen harley`s............!!!!
Heeft ie alShifty-PK schreef:Voor mijn contactslot heb ik ook zoiets...een klemmetje bij de sleutelmaker gehaald wat mijn sleutel aan de dwars stang borgt. Ik ben al eerder mijn sleutels verloren en toevallig ook terug gevonden.
Probleem is dat het contactslot wordt vernield door het gerammel van de big waardoor de sleutel eruit komt als het contact aan staat. De borging aan de dwars stang op het stuur vangt een groot deel van de klappen op.
Je moet een winkel beginnen, je hebt volgens mijn alles liggenzappa.suzuki schreef: Frans, wou de pakking op meten maar blijk er 2 te hebben, orgineel Suzuki.. Als je wil kan je er 1 overnemen als je zondag nog komt..
Voor de orginele prijs van 17.95![]()
Mazzel Zappa
Dat zal dan kitten worden ze hoeven er toch niet meer af.futurist schreef: de veertjes zoeken voor die plaatjes heeft geen zin ik heb ze met rubber moeren en prachtige (kuipruit) inbusjes vastgezet. ook op de punten lijmende kit geeft een permanente oplossing de originele ringetjes blijven toch maar los trillen.
greetz Futurist.
[/quote]Frans van Roosmalen schreef: Je moet een winkel beginnen, je hebt volgens mijn alles liggenBen zeker van plan zondag te komen, wordt volgens mij een duur dagje als dat aanbod van de bandenlichters ook nog geld
Maar voor een goede inverstering is altijd wel wat opzij te leggen
![]()
Wie weet kunnen we dan voor vertrek nog wat prutsenzoals:
Noppenbandje voor (heb ik zelf en neem ik dan mee)
Uitlaat checken en eventueel die originele pakking erin.
Natuurlijk alleen als you do not mind.![]()
Mazzel,
Frans