![Beschaamd/Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
alleen Jo v.d.B en Rudi en twee gasten die noppenforum weleens bekijken waren er. ( en ondergetekende natuurlijk )
Freek en een vriend kwamen net aanrijden toen ik weer naar huis ging.
misschien komt de rest morgen nog wel.
![Vraagteken/Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ad f.
Moderator: ghulst
Foto's zijn digitaal gemaakt , ik zal ze zo even op de hoogste resolutie ingepakken en op internet zetten (jo wou ze ook al). Je kan ze gewoon laten uit printen bij foto afdruk zaak.ad f. schreef:zijn AL die mensen die er waren weer heel thuisgekomen![]()
mooie foto's , rudi.
hoe kan ik ze eventueel bijbestellen ?
Zijn jullie zondag nog een keer dat mooie paadje in gereden waar we zaterdag ongeveer zo'n drie kwartier bezig waren om er doorheen te geraken![]()
Haha , jullie hadden je wel aan mij voorgesteld maar kon de namen niet best verstaanBartie schreef:wij zijn ook goed thuisgekomen. ( Rudy wij waren die 2 belgen met hun xr-600)![]()
Ok, wij hebben een paar keer de grond van dichtbij gezien maar niets ernstig. We waren nog geen 500 meter verder en het was al van dat. Dat komt ervan de zaak eerst eens rustig willen verkennen. Zo rustig dat ik erbij neerviel.
. (rij nooit een rotsige bergop op in een rustig tempo in 1ste
![]()
Daarna zijn we Jo en Rudy tegengekomen.
Jo heeft ons op sleeptouw genomen door het domein (dit moest hij soms letterlijk doen).
Dankzij de tips van Jo hebben we toch een paar moeilijke hindernissen kunnen overwinnen.
Alhoewel dat mourice ons met zijn valtpartij wat schrik inboezemde. Waar wij daarna met schrik in het hart de berg opgereden maar de wijze raad van Jo heeft geholpen (In 2de en gaaaas geven).
Het was een hele ervaring en we hebben heel wat foto's genomen.
Deze worden morgen op onze site gezet.
mmrizio schreef:Jo, bedankt voor je rondleiding. Ik heb nog veel te leren, maar er zit duidelijk een steigende lijn in. De eerste keer op een rotsige bodem, als Nederlander ken ik dit terrein alleen maar van de tv. Ok, ook op vakantie kwam ik er wel eens, maar niet met de motor.
Rudi, Barti en maat, het was gezellig. Gelukkig waren er niet teveel andere getuigen van mijn gestuntel
HAd al aangeboden hem wel voor je in te rijdenactualludo schreef:spijtig dat ik niet aanwezig was daar in bilstain , maarja ik heb maar zaterdag mijn nieuwe moto mogen afhalen dus vondt ik het wat vroeg om meteen daar hem de sporen te geven![]()
Wat bedoel je met flink van slag getrokken?Jo VdB schreef: In elk geval heb je je flink uit de slag getrokken !!