waar was iedereen ( in Bilstain )

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Ik ben vandaag in Bilstain geweest maar de opkomst was ZEER bedroevend. :oops:
alleen Jo v.d.B en Rudi en twee gasten die noppenforum weleens bekijken waren er. ( en ondergetekende natuurlijk )
Freek en een vriend kwamen net aanrijden toen ik weer naar huis ging.

misschien komt de rest morgen nog wel. :?:

Ad f.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rachez
Berichten: 89
Lid geworden op: zo jul 28, 2002 16:51
Locatie: Velp

Jammer, maar ze komen morgen vast allemaal opdagen!
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

ondertussen moeten ze er allemaal zijn want het forum is bijna leeg :twisted:
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

goedemorgen (net wakker 14:26)
johnny is er niet om dat ie er net 24 uur arbeid op heeft zitten
moest even een klus af maken omdat zo'n fuck boot t dock uit moest
maar ik kan niet wachten op de fotos en verhalen
doe wat je niet laten kunt
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Ik ben net thuis. Was erg gaaf vond ik (eerste keer dat ik echt enduro reed) paar keertjes gevallen (meestal omdat ik niet zo best met de voeten aan de grond kon). En had een beetje problemen met de bougie's (vet slaan door het vele stationair lopen / rustig rijden).
Verder lekker gereden met Jo en Ad (mooie crf :shock: ).
Verder heb ik me perfect vermaakt. Alleen jammer van de lage opkomst (later vandaag kwam mourice en 2 andere belgen waar ik de naam niet van weet :oops: ).
Foto's post ik strax/morgen wel. Eerst even eten.


(Rudy die dat enduro rijden ook wel bevalt :lol: )

Edit: foto's
http://ralf.nd4spdworld.com/~blaat/Rudy ... index.html :lol:
Laatst gewijzigd door Rudy op di jul 08, 2003 11:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Met de BBQ waren er toch zeker 5 man, waarvan maar liefst 3 geregistreerde leden. :?

Maar goed, aan het eind van de avond zagen we toch dubbel, dus dat zijn er al 10. :wink:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

zijn AL die mensen die er waren weer heel thuisgekomen :evil:

mooie foto's , rudi.
hoe kan ik ze eventueel bijbestellen ?

Zijn jullie zondag nog een keer dat mooie paadje in gereden waar we zaterdag ongeveer zo'n drie kwartier bezig waren om er doorheen te geraken :?: :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

ad f. schreef:zijn AL die mensen die er waren weer heel thuisgekomen :evil:

mooie foto's , rudi.
hoe kan ik ze eventueel bijbestellen ?

Zijn jullie zondag nog een keer dat mooie paadje in gereden waar we zaterdag ongeveer zo'n drie kwartier bezig waren om er doorheen te geraken :?: :wink:
Foto's zijn digitaal gemaakt , ik zal ze zo even op de hoogste resolutie ingepakken en op internet zetten (jo wou ze ook al). Je kan ze gewoon laten uit printen bij foto afdruk zaak.
Je paadje hebben we niet nog een keer geprobeert :oops:. Kon op een gegeven moment ook niet meer rijden omdat al mijn bougie's kapot waren :( ......... ($#%^&* 2-takt) dus ben ik om een uurtje of 2 naar huis. Reis naar huis ging verder perfect (dit keer via duitsland).

Ps: ad hoeveelste ben je geworden met je clubwerdstrijdje?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Heb de foto's op internet staan.

http://ralf.nd4spdworld.com/~blaat/Rudy ... lstain.rar (wel winrar nogig , heb je dat niet: pm me maar ofzo). Het bestand is totaal trouwens 25mb :lol: .
Bartie
Berichten: 21
Lid geworden op: zo jun 08, 2003 23:50
Locatie: Ninove
Contacteer:

wij zijn ook goed thuisgekomen. ( Rudy wij waren die 2 belgen met hun xr-600) :D


Ok, wij hebben een paar keer de grond van dichtbij gezien maar niets ernstig. We waren nog geen 500 meter verder en het was al van dat :evil: . Dat komt ervan de zaak eerst eens rustig willen verkennen. Zo rustig dat ik erbij neerviel. :shock: . (rij nooit een rotsige bergop op in een rustig tempo in 1ste :D

Daarna zijn we Jo en Rudy tegengekomen.
Jo heeft ons op sleeptouw genomen door het domein (dit moest hij soms letterlijk doen :? ).

Dankzij de tips van Jo hebben we toch een paar moeilijke hindernissen kunnen overwinnen :) .

Alhoewel dat mourice ons met zijn valtpartij wat schrik inboezemde :( . Waar wij daarna met schrik in het hart de berg opgereden maar de wijze raad van Jo heeft geholpen (In 2de en gaaaas geven).

Het was een hele ervaring en we hebben heel wat foto's genomen.
Deze worden morgen op onze site gezet.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Bartie schreef:wij zijn ook goed thuisgekomen. ( Rudy wij waren die 2 belgen met hun xr-600) :D


Ok, wij hebben een paar keer de grond van dichtbij gezien maar niets ernstig. We waren nog geen 500 meter verder en het was al van dat :evil: . Dat komt ervan de zaak eerst eens rustig willen verkennen. Zo rustig dat ik erbij neerviel. :shock: . (rij nooit een rotsige bergop op in een rustig tempo in 1ste :D

Daarna zijn we Jo en Rudy tegengekomen.
Jo heeft ons op sleeptouw genomen door het domein (dit moest hij soms letterlijk doen :? ).

Dankzij de tips van Jo hebben we toch een paar moeilijke hindernissen kunnen overwinnen :) .

Alhoewel dat mourice ons met zijn valtpartij wat schrik inboezemde :( . Waar wij daarna met schrik in het hart de berg opgereden maar de wijze raad van Jo heeft geholpen (In 2de en gaaaas geven).

Het was een hele ervaring en we hebben heel wat foto's genomen.
Deze worden morgen op onze site gezet.
Haha , jullie hadden je wel aan mij voorgesteld maar kon de namen niet best verstaan :oops: .
Owja tip vd week: rij nooit te dicht achter mensen die een rotsgebied op rijden in de 1 :wink: .
Alleen snap ik jullie probleem niet want die bult waar jullie niet tegenopkwamen (en ik dus ook niet omdat je nogal in de weg lag :slaan: ) reed ik ook gewoon op in de 1 :? .

Zijn jullie trouwens nog lang door gereden nadat ik mijn bougie's op had?
Bartie
Berichten: 21
Lid geworden op: zo jun 08, 2003 23:50
Locatie: Ninove
Contacteer:

Ja rudy jong,

Wat we daar eerst op die eerste helling aan het uisteken waren weet ik niet maar ik denk dat het besmettelijk was. Mijne maat vast dan ik die niet meer vooruit kon daardoor en de Rudy maar proberen passeren :? .

Maar we moesten nog wat loskomen denk ik want daarna heb je nog wat gemist hoor jong(beter een hele bougie winkel meenemen in het vervolg :) )


Eens jij weg was zijn we pas echt van start gegaan met Jo. :D

Geen getruizel meer op de bergen gewoon Gaaaas en erop. 8) We hebben nog tot 16.30 geravot op het terrein.

De plassen wat gaan verkennen en Jo eens lekker vuilgemaakt met mijn spinning (was echt niet opzettelijk hoor Jo :D )
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Al het spannende is zeker gebeurt toen ik er niet was :lol:

maarja ik heb ook nooit gezegt dat ik kan rijden (heb mijn rijbewijs nieteens.... :slaan: )

Maargoed ik vond het zelf eigelijk perfect gaan bij mezelf (voor iemand die nog nooit op iets anders gereden had dan zand zand en nog veel meer zand)
mmrizio
Berichten: 347
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

Jo, bedankt voor je rondleiding. Ik heb nog veel te leren, maar er zit duidelijk een steigende lijn in. De eerste keer op een rotsige bodem, als Nederlander ken ik dit terrein alleen maar van de tv. Ok, ook op vakantie kwam ik er wel eens, maar niet met de motor.

Rudi, Barti en maat, het was gezellig. Gelukkig waren er niet teveel andere getuigen van mijn gestuntel :-)
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

mmrizio schreef:Jo, bedankt voor je rondleiding. Ik heb nog veel te leren, maar er zit duidelijk een steigende lijn in. De eerste keer op een rotsige bodem, als Nederlander ken ik dit terrein alleen maar van de tv. Ok, ook op vakantie kwam ik er wel eens, maar niet met de motor.

Rudi, Barti en maat, het was gezellig. Gelukkig waren er niet teveel andere getuigen van mijn gestuntel :-)
:wink: hhahahah ik zeg niks (vooral niet over die 1e 20 meter :wink: ). Je banden waren ook niet helemaal geschikt voor het terein volgens mij (en je spanning in het begin al helemaal niet).
mmrizio
Berichten: 347
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

Over de banden... als je op je plaat gaat moet je toch een smoes hebben :-) Ze reden wel weer lekker over asfalt en landweggetjes terug naar Nederland!

Maar het verchil in de bandenspanning dat was goed te merken: waar-ie vroeger vooral begon te glijden kreeg hij nu op onverhard wheelie neigingen op het gravel. Het profiel van de TKC80's houdt touwens het midden tussen cross banden en de banden van die trial motoren die daar rondreden. Maar die hoeven minder door de blubber.

En ik ben toch maar weer eens gaan denken over een lichtere motor, vooral in gewicht. Jo, wil je ruilen?

Maurice
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Gast

Mijn nederige excuses voor het niet afmelden. Momenteel te maken met minder prettige familie omstandigheden.

Heren, sorry.

Peewee niet ingelogd.
actualludo
Berichten: 170
Lid geworden op: do okt 03, 2002 21:49
Locatie: belgie
Contacteer:

spijtig dat ik niet aanwezig was daar in bilstain , maarja ik heb maar zaterdag mijn nieuwe moto mogen afhalen dus vondt ik het wat vroeg om meteen daar hem de sporen te geven :roll: :roll:
leve de elec starters
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Voilà,

hier meld ik me dan ook maar eens.

Zoals iedereen kan zien op de prachtige foto's (zeker ook de reportage van Bartie eens gaan bekijken), was het gezellig.

Spijtig van de lage opkomst... In elk geval hadden de afwezigen ongelijk !
(PeeWee, ik hoop dat je problemen opgelost zijn/geraken /// Danielle ook beterschap toegewenst :wink: )

@ Freek,
ik zag in elk geval niet dubbel 's avonds. Wij Belgen weten wat bier drinken is :)

@ Mmrizio,
je hebt jezelf overtroffen !!! Ik ben tevreden in jouw plaats !!! Proficiat !!
Mijn KTM-ekke omruilen is wat veel gevraagd... Verkopen is een optie :D

@ Rudy,
je bent een toffe gast ! Nog niet aan het denken om een enduro aan te schaffen in plaats van zo'n crosserke ?? In elk geval heb je je flink uit de slag getrokken !!

@ Ad F.
bedankt voor de sleutelset. Als ik nou eens zo goed als jou kon rijden :?

@ onze Ninoofse netwerkconsultants
Waar een wil is is een weg ... Dit cliché was duidelijk van toepassing

*****************

Ik was tevreden dat ik er was. Voor mij de 1ste dag van mijn zomervakantie, en ik heb er weer wat mooie foto's bij.
tevens enkele toffe gasten leren kennen, en dat is voor mij het allerbelangrijkste ! Samen wat "lullen" over onze gemeenschappelijk hobby, zonder enige verplichting van wat dan ook ! Een gezellige BBQ met een frisse pint erbij, meer moet dat niet zijn.

In elk geval ,mannen, die er waren (en die er niet waren), IK sta altijd klaar om naar Bilstain (of ergens anders) te gaan. Jullie geven maar een seintje, dan kom ik ook (effectief)

Jo VdB
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

mooie avatar , Jo

hoezo , " als ik nou eens zo goed als jou kon rijden" :?:
Jij reed toch dezelfde stenige hellingen op als ik , en als ik achter je reed dan moest ik toch ook flink op het gas om je bij te houden.
We zien elkaar vast weer bij de roadbook rit van Ad k. in september , of rij je die dit jaar niet mee ?

Ad f. , die toch genoten heeft van een dagje Bilstain.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

actualludo schreef:spijtig dat ik niet aanwezig was daar in bilstain , maarja ik heb maar zaterdag mijn nieuwe moto mogen afhalen dus vondt ik het wat vroeg om meteen daar hem de sporen te geven :roll: :roll:
HAd al aangeboden hem wel voor je in te rijden :twisted: .
Jo VdB schreef: In elk geval heb je je flink uit de slag getrokken !!
Wat bedoel je met flink van slag getrokken? :oops: . Enduro rijden lijkt me opzich best wel wat(vooral zo'n ktm 520 rijd erg leuk) maarja ben zowizo nog geen 18. :( ...... en zit met 25kw gebeuren (zie topic in algemeen :wink: ).

Ps: ad die advatar heb ik voor hem gefixt :lol: . Zal eens kijken of er van jou ook nog wat te maken is :wink:.
Ik vind het trouwens bets voor herhaling vatbaar alleen jammer dat er zo weinig mensen waren.
Laatst gewijzigd door Rudy op di jul 08, 2003 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Fr@venture
Berichten: 265
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:21

Ja, ja mannen,
Ik heb wat gemist dat is me wel duidelijk.
Volgend jaar ben ik er bij!!! (er van uitgaande dat dit een jaarlijks terugkerend "evenement" wordt).

actualludo, hij is mooi!! have a lot of fun!!

Groeten

Fr@venture
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
Plaats reactie