Waar kan ik een leuke offroadvakantie boeken?

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

JW

Sjokske schreef:
okle schreef:kijk ook eens op www.algarve-ofroad.com, met husa's :)
Ben afgelopen zomervakantie in Portugal geweest, niet zo ver van Algarve Offroad Trips vandaan, alleen waren de temperaturen toen te hoog naar m'n zin en heb ik i.p.v. een crossbroek maar een zwembroek aangedaan 8)
Staat nog wel steeds op het verlanglijstje, mooie omgeving gespot met aardige beklimmingen.
ik ben er nu 2x geweest en ga as december weer. ik kan je de maanden november en april zeer aanraden. 20-23 graden, super! afwisselend terrein, leuke sfeer en goede motoren. wat wil je nog meer!
martin EAO

Marokko raid 2009 van 25 april t/m 03/10/2008 zeven dagen offroad 2300km over het prachtige Atlas gebergte tot in de hoge duinen van Merzouga. Fly and drive transport van uw bagage en motor mee met organisatie. info ook op www.eaobelgium.eu :D
schildertje
Contacteer:

:shock: Prachtig, maar volgende keer een iets grotere foto :lol:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
klomp

...scroll... scroll... scroll...... gezien!
idd een mooie foto! 8)
martin EAO

Sorry mannen ga proberen er iets af te knippen
Groeten Martin
GorilaZz

Sanne schreef:Yoshimoto

www.Yoshimoto.de

Een Duitser in Turkije die vloeiend Nederlands spreekt en de nieuwste KTM's heeft staan :D :D :D :D :D :D :D :D

SUPER

:!:
aanrader,
helemaal top.
LIA
Contacteer:

lees efkes motoplus
Sjokske

www.Yoshimoto.de

Een Duitser in Turkije die vloeiend Nederlands spreekt en de nieuwste KTM's heeft staan :D :D :D :D :D :D :D :D

SUPER

Waarschijnlijk op de planning voor a.s. april (misschien begin mei).
Nog meer liefhebbers :?: :?: :?:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
speedphreax

Ik dacht dat ik me al had aangemeld ;-)
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Sjokske

speedphreax schreef:Ik dacht dat ik me al had aangemeld ;-)
Ge stond al bij de eerste vier deelnemers (Adje, Jos, gij, ikke)
adje

Ik denk dat Klaas ook wel mee zou willen :?:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
speedphreax

Ik dacht dat ik hem had horen zeggen van niet maar dat kan ik fout hebben. Kan ie zelf wel aangeven lijkt me.
Sanne
Contacteer:

GorilaZz schreef:

www.Yoshimoto.de

SUPER

aanrader,
helemaal top.
Woensdag ben jij zeker richting Frankrijk? 8)
Sjokske

adje schreef:Ik denk dat Klaas ook wel mee zou willen :?:
Klaas, wakker worden :!: :!: :!:
GorilaZz

Sanne schreef:
GorilaZz schreef:

www.Yoshimoto.de

SUPER

aanrader,
helemaal top.
Woensdag ben jij zeker richting Frankrijk? 8)

:D
Houten Klaas

Gisteravond heeft Ad mij gewezen op dit topic. Nee mannen ik ga niet naar Turkije. Persoonlijk vind ik 5 á 6 dagen rijden te lang. 2 dagen is genoeg, de derde dag zit ik al een beetje op de motor van mwahh. Daar bij, hier lopen er al genoeg.
Houten Klaas

Houten Klaas schreef:Gisteravond heeft Ad mij gewezen op dit topic. Nee mannen ik ga niet naar Turkije. Persoonlijk vind ik 5 á 6 dagen rijden te lang. 2 dagen is genoeg, de derde dag zit ik al een beetje op de motor van mwahh. Daar bij, hier lopen er al genoeg.
Ik ga volgend jaar 1 keer naar het buitenland, en ik hoop dat John Hoekstra de belofte van Italië waar gaat maken.

Ik ga hem eens mailen.
Houten Klaas

Trouwens een heel rijtje van die avatars is prachtig.
Houten Klaas

Synchroon dansen, sorry mod haal het maar weg.
John H

ja ik kan mijn belofte waarmaken. Onze gids wil het voor ons nederlanders nog wat makkelijker gaan maken. Hij kan, in samenwerking met een plaatselijke dealer, gebruik maken van 2 x Beta en 3 x BMW 450.

Allemaal spiksplinternieuw.Natuurlijk kun je ook met je eigen motor komen. de bedoeling is 3 dagen rijden en evt de OTR (meest geweldige rit die ik inmiddels 3 x gereden heb) Siena Follonica of andere ritten (iedere week is er in Italie wel wat te doen)

Zal een deze dagen wel wat meer info plaatsen. Moet nu helaas weg, familie verplichtingen!!!!!
Sjokske

Houten Klaas schreef:Persoonlijk vind ik 5 á 6 dagen rijden te lang. 2 dagen is genoeg, de derde dag zit ik al een beetje op de motor van mwahh.
Dan doen we de derde dag toch wedstrijdje aanderandvandewzembadbarhangenenrussischetietengluren :wink:
speedphreax

Houten Klaas schreef:Persoonlijk vind ik 5 á 6 dagen rijden te lang. 2 dagen is genoeg, de derde dag zit ik al een beetje op de motor van mwahh.
Naja.. je moet het natuurlijk zelf weten maar ik denk dat dat echt onzin is.
Als je vooraf weet dat je 5 dagen gaat rijden dan hou je daar gewoon
rekening mee en dan ben je de 5e dag leeg in plaats van de 3e. Ik vond in
ieder geval Turkije zeker niet vermoeiender dan Polen ofzo. Ik zou er nog
maar eens goed over nadenken als ik jou was :lol:
Houten Klaas

Ik ga voor Italië met Johnie.
John H

Het programma voor Italie kan er als volgt uit zien:

Wat wij meestal doen is 2 dagen met een gids rijden en de zondag een OTR rijden.
Ieder weekeinde is er wel ergens een OTR rit in Italie (februari t/m half juni en sept t/m oktober). Deze ritten worden meestal zo aan het einde van het jaar weer aangekondigd en daar staat ook een moeilijkheidsgraad bij vermeld. Er is zelfs 1 bij die deels s'avonds/s 'nachts plaats vind. 160 km door Toscane met lamp aan.

De 2 dagen met gids is onder het moto van u vraagt wij draaien; de gids begint de eerste dag met wat aftasten en rijdt daarna de meest fantastische route's. Vlak bij een waterval langs stijle klimmen; door het water. Stukken van een Italiaanse NK Enduro met vreselijk veel sporen.
Start 9.00 uur en finish wordt bepaald door de groep. De groep met Wopke Hoekstra wisten er 2 dagen 19.00/20.00 van te maken.

Aan de gids zal het echt niet liggen, het zijn de deelnemers die het bepalen. Goed eten tussen de middag en neem van mij aan die eerste 2 dagen kom je meer dan voldoende aan je trekken.

Zaterdag gebruiken wij om te reizen naar de OTR rit in dit geval Siena-Follonica. Ik heb deze rit inmiddels 3 x gereden en neem van mij aan; er is gewoon geen mooiere rit in europa te vinden.
Ik heb alle ritten in Belgie/ Nrd Frankrijk incl de Trans Ardenne wel gereden, maar je vind gewoon geen mooier evenement.

Afgelopen jaar deden er 23 NL mee en en je moet ze maar eens vragen.

240 km door Toscane/lunch onderweg en alleen klimmen en dalen en water. De snellere finishen rond 16.00/16.30 en anderen finishen om 20.00 uur.

Werkelijk alles zit er in, heb je 200 km gereden en ziet in de verte Follonica al verschijnen, draaid het parcours af naar de bergen en komt er als toetje een verschrikkelijk lange afdaling met enorm veel dikke keien. 1e/2e versnelling naar beneden alleen staan, kramp en verzuring in je bovenbenen en armen. Een italiaan die er voorover afgaat en op een onmogelijke plek ligt om weer vandaan te komen.

Het is alsof je de laatste 3 kilometer van de New York marathon tegen een steile heuvel op moet.

Met mijn rij maatje Sarius kloppen we elkaar weer even op de schouder dat we het weer gehaald hebben en dat moment krijg ik altijd een brok in mijn keel.

Aankomst is op de boulevaard aan de Midd. Zee met veel bombarie, intervieuws,TV en heel veel publiek die staan te klappen.

Ik krijg dan altijd dat Nijmeegse 4-daagse gevoel en kippevel.

Mensen, JE MOET DEZE RIT EEN KEER RIJDEN, DIT IS BETER DAN SEX.

(sex kan je overal en ieder moment beoefenen deze rit is 1 x per jaar en wie weet hoe lang we hier nog kunnen rijden)

Zie foto's http://www.aqtion.nl/download/toscane2008/index.html

STTEVE
Contacteer:

martin EAO schreef:Marokko raid 2009 van 25 april t/m 03/10/2008 zeven dagen offroad 2300km over het prachtige Atlas gebergte tot in de hoge duinen van Merzouga. Fly and drive transport van uw bagage en motor mee met organisatie. info ook op www.eaobelgium.eu
25 april t/m 3 oktober??? wow ....
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Plaats reactie