Zappa is bezig met 2 losse twin air filters passend te maken. Dat lijkt het meest op de oplossing die peter laurens al heeft toegepast:

Zelf ben ik het meest gecharmeerd van de oplossing van Stefan:

Op de foto zie je een sr41/42 luchtfilterhuis waarvan de bovenkant is opengewerkt. De zijkant kan bij natte ritten erop gezet worden zodat het water er niet snel in kan lopen.
Wat Stefan erover gezegd heeft is dat het delen van een DR650 sp44 gebruikt. Maar hij heeft ook gezegd dat het aanpassen van alleen de luchtfilter problemen kan geven met het afstellen van de standaard CV carberateurs. Bij gebruik van een open uitlaat en flakschuif carberateurs met acceleratiepomp is een twin air filter meer aan te raden.
Vervolgens even gekeken wat er in een dr 650 luchtfilter box zit:
http://www.cmsnl.com/suzuki-dr650-1993- ... IG-12.html
Part nr 2, 3, 4 en 5 lijken het gedeelte te zijn wat je zou kunnen gebruiken in een DR Big.[/img]