vandaag besteld
levering over 2 maanden
maar mij is de eerste die binnenkomt beloofd
husaberg 450 2009
Moderator: ghulst
Gasgasie beu
Waarom weer 4-takt
Waarom weer 4-takt
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Mooie motor!!TTT schreef:vandaag besteld
levering over 2 maanden
maar mij is de eerste die binnenkomt beloofd
Ik heb er voortandwielen van liggen!!!
Laatst gewijzigd door Rolando op za aug 16, 2008 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
adje schreef:Gasgasie beu
Waarom weer 4-takt
gasgas niet beu, rij met veel plezier ieder weekend, maar het is weer tijd voor wat anders.adje schreef:Gasgasie beu
Waarom weer 4-takt
2takt rijden is leuk maar ik geloof toch wat moeilijker om hard te blijven gaan, vooral hier in het zand. Maar wel veel van geleerd.
De Husaberg zit innovatief in elkaar en daar hou ik wel van.
smurf.
-
Ik vind het echt jammer dat ze geen 500 cc versie hebben want anders had ik hem meteen gekocht. Deze Husa heeft alles wat KTM maar blijft uitstellen. Ik zit al jaren te wachten op die injectie. het enige wat ik op deze Husaberg kan aanmerken is dat hij een paar kilo zwaarder is dan we van Husaberg gewend waren.TTT schreef:gasgas niet beu, rij met veel plezier ieder weekend, maar het is weer tijd voor wat anders.adje schreef:Gasgasie beu
Waarom weer 4-takt
2takt rijden is leuk maar ik geloof toch wat moeilijker om hard te blijven gaan, vooral hier in het zand. Maar wel veel van geleerd.
De Husaberg zit innovatief in elkaar en daar hou ik wel van.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Hoezo, er komt toch ook een 570speedphreax schreef: Ik vind het echt jammer dat ze geen 500 cc versie hebben want anders had ik hem meteen gekocht.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Ik ken alleen de 450. Er staat ook geen 570 op de Husaberg site.Sjokske schreef:Hoezo, er komt toch ook een 570
Ja, op deze site http://www.husaberg.org/index.php?name= ... ic&p=72706 staat ook een 570
[quote="speedphreax]Ik vind het echt jammer dat ze geen 500 cc versie hebben want anders had ik hem meteen gekocht. Deze Husa heeft alles wat KTM maar blijft uitstellen. Ik zit al jaren te wachten op die injectie. het enige wat ik op deze Husaberg kan aanmerken is dat hij een paar kilo zwaarder is dan we van Husaberg gewend waren.[/quote]
Maar nog altijd lichter dan de meeste 4T's (en zwaarder dan alle 2T's )
Er is inderdaad ook een 570 beschikbaar. Meer bedoeld voor SM zoals ik het begrijp.
Waarom wil je 500cc? In ons clubje is een voorzichtige trend naar kleinere cilinderhoud. We hebben allemaal 520/525/530 gehad. Afgelopen zaterdag had een van ons een 250 4T ktm bij zich. Reed ie net zo snel op als op zijn 530. De 450 rijders gaan geen stap langzamer dan de 530 rijders. Eigenlijk zou een husa 250 ook wel een leuk motorfietsje wezen.
Maar nog altijd lichter dan de meeste 4T's (en zwaarder dan alle 2T's )
Er is inderdaad ook een 570 beschikbaar. Meer bedoeld voor SM zoals ik het begrijp.
Waarom wil je 500cc? In ons clubje is een voorzichtige trend naar kleinere cilinderhoud. We hebben allemaal 520/525/530 gehad. Afgelopen zaterdag had een van ons een 250 4T ktm bij zich. Reed ie net zo snel op als op zijn 530. De 450 rijders gaan geen stap langzamer dan de 530 rijders. Eigenlijk zou een husa 250 ook wel een leuk motorfietsje wezen.
smurf.
-
Kwestie van smaak en daar is natuurlijk slecht discussie over te voeren. Ik ben juist van een 525 naar een 450 gegaan door alle mensen die lyrisch waren over de 450. Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat een zware voor mij toch de ware is. Ik mis gewoon het brute van een 500+ waardoor je afgemat wordt. Na een dag sturen wil ik wel voelen dat ik op ben en met de 450 heb ik dat gewoon wat minder. Kan overigens best zijn dat ik met de 450 wel harder rij maar ik rij toch geen wedstrijden dus dat maakt me niet zo hele veel uit. 250 4T begin ik echt niet aan want dat is echt helemaal niks voor me.TTT schreef:Waarom wil je 500cc? In ons clubje is een voorzichtige trend naar kleinere cilinderhoud. We hebben allemaal 520/525/530 gehad. Afgelopen zaterdag had een van ons een 250 4T ktm bij zich. Reed ie net zo snel op als op zijn 530. De 450 rijders gaan geen stap langzamer dan de 530 rijders. Eigenlijk zou een husa 250 ook wel een leuk motorfietsje wezen.
Ik ben ook het type rijder dat liever op een 1000cc rijdt terwijl bijna iedereen sneller is met een 600cc.
Klopt zonder meer, maar gewoon lekker op koppel rijden en minder onderhoud door minder toeren maken (verschil 450/530 zal niet zo groot zijn, maar 250/530 wel degelijk lijkt me) is ook lekker.TTT schreef:De 450 rijders gaan geen stap langzamer dan de 530 rijders.
-
- Contacteer:
zo te horen ben jij toe aan het aanschaffen van een DR800s
dan voel je ook wel dat je gereden hebt na n allroad rit
dan voel je ook wel dat je gereden hebt na n allroad rit
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
Zwaar kwa vermogen he? Niet kwa gewicht!
Sorry voor het vervuilen van je topic, TTT... Nu hou ik er mee op.
Sorry voor het vervuilen van je topic, TTT... Nu hou ik er mee op.
Wanneer komtie nou Toine, in België zijn ze er al blijkbaar : http://www.mxworld.be/detail.php?classt ... splay=5970