levering over 2 maanden

maar mij is de eerste die binnenkomt beloofd

Moderator: ghulst
Mooie motor!!TTT schreef:vandaag besteld![]()
levering over 2 maanden![]()
maar mij is de eerste die binnenkomt beloofd
adje schreef:Gasgasie beu![]()
Waarom weer 4-takt
gasgas niet beu, rij met veel plezier ieder weekend, maar het is weer tijd voor wat anders.adje schreef:Gasgasie beu![]()
Waarom weer 4-takt
Ik vind het echt jammer dat ze geen 500 cc versie hebben want anders had ik hem meteen gekocht. Deze Husa heeft alles wat KTM maar blijft uitstellen. Ik zit al jaren te wachten op die injectie. het enige wat ik op deze Husaberg kan aanmerken is dat hij een paar kilo zwaarder is dan we van Husaberg gewend waren.TTT schreef:gasgas niet beu, rij met veel plezier ieder weekend, maar het is weer tijd voor wat anders.adje schreef:Gasgasie beu![]()
Waarom weer 4-takt
2takt rijden is leuk maar ik geloof toch wat moeilijker om hard te blijven gaan, vooral hier in het zand. Maar wel veel van geleerd.
De Husaberg zit innovatief in elkaar en daar hou ik wel van.
Hoezo, er komt toch ook een 570speedphreax schreef: Ik vind het echt jammer dat ze geen 500 cc versie hebben want anders had ik hem meteen gekocht.
Ik ken alleen de 450. Er staat ook geen 570 op de Husaberg site.Sjokske schreef:Hoezo, er komt toch ook een 570
Kwestie van smaak en daar is natuurlijk slecht discussie over te voeren. Ik ben juist van een 525 naar een 450 gegaan door alle mensen die lyrisch waren over de 450. Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat een zware voor mij toch de ware is. Ik mis gewoon het brute van een 500+ waardoor je afgemat wordt. Na een dag sturen wil ik wel voelen dat ik op ben en met de 450 heb ik dat gewoon wat minder. Kan overigens best zijn dat ik met de 450 wel harder rij maar ik rij toch geen wedstrijden dus dat maakt me niet zo hele veel uit. 250 4T begin ik echt niet aan want dat is echt helemaal niks voor me.TTT schreef:Waarom wil je 500cc? In ons clubje is een voorzichtige trend naar kleinere cilinderhoud. We hebben allemaal 520/525/530 gehad. Afgelopen zaterdag had een van ons een 250 4T ktm bij zich. Reed ie net zo snel op als op zijn 530. De 450 rijders gaan geen stap langzamer dan de 530 rijders. Eigenlijk zou een husa 250 ook wel een leuk motorfietsje wezen.
Klopt zonder meer, maar gewoon lekker op koppel rijden en minder onderhoud door minder toeren maken (verschil 450/530 zal niet zo groot zijn, maar 250/530 wel degelijk lijkt me) is ook lekker.TTT schreef:De 450 rijders gaan geen stap langzamer dan de 530 rijders.