Ik en mijn vriendin gaan een weekje zuid engeland doen. Ze gaat achterop en we gaan kamperen. Dus plaats voor persoonlijk spul is er niet veel (ieder 14 liter). Zie foto hieronder, daar heeft ieder één zijtas. Achterop zijn de overnachtings accesoires gebonden zoals tent, matje, slaapzak, tarp (groot zeil wat af voortent gebruikt kan worden tussen motor en tent), en 2x drie-poot stoeltje. In de tanktas zitten de kookartikelen.
Op de foto zit nog een mt21 op de voorband, die is inmiddels dankzij de band en velg van ridge vervangen door een wegband. Achter zit er ook een wegband op...chromen velgen nu dus. Niet mijn stijl maar we kiezen even voor het meest practische

Geen offroad dus maar een asfalt vakantie met weinig ruimte voor bepakking. Verwacht max zo'n 2000km af leggen. Al het gereedschap mee in de gereedschap bakjes onderaan inc 250ml olie. Het verbruik van olie ligt nu op zo'n 100ml per 1000km. Mijn verzekering bij de knmv dekt ook pech in het buitenland dus mocht er iets niet door mijzelf te herstellen zijn kunnen we gewoon bellen. Wel fijn, geen kopzorgen op die manier.
Afgewogen om de cross laarzen aan te trekken maar er was geen ruimte voor normale schoenen dus uiteindelijk gekozen voor leger kistjes; relatief goede bescherming en ook nog goed op te lopen.
De vakantie wordt een beetje genieten van de natuur en cultuur, en van elkaar

Ketting ff goed in het vet gezet, achter veervoorspanning op maximale voorspanning gezet (ja deze is versleten en ik moet een nieuwe veer). Bandjes goed op spanning gebracht (achter 2.5 en voor 2.2). Roadbook houder omgebouwd tot tel houder met tom tom erin, samen met een lader zodat hij direct wordt bijgeladen.
Wish me luck en all the best, ik zal een paar pilskes op jullie proosten