welke voelermaat voor voorvorkschraper
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Oh, ik vond tape altijd meer profi. Met een voelermaat heb ik toch het idee dat je de keerring sneller beschadigt.Bosje schreef:Zoals de topictitel zegt. Welke maat voelermaat kan je het best gebruiken wanneer de voorvorkkering lekt door vuil? truckje van de tape werkt ook wel, maar ik wil profi
Ik zou .10 gebruiken
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
visitekaartje of iets vergelijkbaars van papier, blijft het vuil ook beter aan "plakken"
met een voelermaatje bestaat het risico op beschadiging door de scherpe randjes
met een voelermaatje bestaat het risico op beschadiging door de scherpe randjes
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Is dat het probleem, ik deed er een memorystick tussen,maar die schoof steeds weg.Bosje schreef:Filmrolletje??? Wat is dat, zit dat binnenin de geheugenkaart van een camera ofzo?Flip schreef:filmrolletje
stukje plastic van een mineraalwaterflesje
met dat extra voordeel dat het al lichtjes gebogen is in de vorm van het vorkbeen
Gery
met dat extra voordeel dat het al lichtjes gebogen is in de vorm van het vorkbeen
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
http://www.partwell.com/products/busine ... oduct.html
Hoezo niet Profi ??
Makkelijkste is als de veren eruit zijn.
Tape om de binnenpoot plakken in een spiraalvorm. De poot dan draaiend inveren en recht omhoog laten komen.
Het vuil zou dan achter het randje van de tape blijven hangen
Hoezo niet Profi ??
Makkelijkste is als de veren eruit zijn.
Tape om de binnenpoot plakken in een spiraalvorm. De poot dan draaiend inveren en recht omhoog laten komen.
Het vuil zou dan achter het randje van de tape blijven hangen
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
- Berichten: 91
- Lid geworden op: wo mar 07, 2007 12:16
- Locatie: Houthalen Belgie
Ik ken ook een trukje om je keerringen wat langer te laten meegaan.
Nadat je de vorkbenen zuiver gemaakt hebt spuit je wat WD 40 op de benen en veer je een paar keer diep in en dan zie je zelf wel wat er gebeurd , ik heb het per toeval ontdekt en heb sindsdien nooit meer keerringen hoeven te vervangen.
Nadat je de vorkbenen zuiver gemaakt hebt spuit je wat WD 40 op de benen en veer je een paar keer diep in en dan zie je zelf wel wat er gebeurd , ik heb het per toeval ontdekt en heb sindsdien nooit meer keerringen hoeven te vervangen.
Gebruik altijd een negatief - werkt perfect!
Moet je waarschijnlijk idd even voor zoeken, maar het is dun, en stevig .
Moet je waarschijnlijk idd even voor zoeken, maar het is dun, en stevig .
Of je voorvork gewoon uit elkaar halen. een zaterdag middag kwijt zijn. en alles brand schoon hebben?
@ frank, niet schrikken als een ene bill gates je heeft toegevoegd op msn
@ frank, niet schrikken als een ene bill gates je heeft toegevoegd op msn
verstand op nul en nadenken
Ik gebruik altijd de schoppen AAS. Na de schraaphandeling achter de keringgewoon weer terug in het spel brengen. Ideaal bij poker, die herkenning van voorpootolie in de linker bovenhoek
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Neopreen voorvorkkousen en je hebt gegarandeerd geen problemen meer met vuil tussen de voorvork-keerringen met eventuele lekkage als gevolg.
Was 't zat om bij m'n WR geregeld de vorkpoten te moeten reviseren en na het monteren van die vorkkousen (uit één stuk, dus zonder klitteband!) nu alweer meer dan een jaar terug heb ik geen problemen meer
Was 't zat om bij m'n WR geregeld de vorkpoten te moeten reviseren en na het monteren van die vorkkousen (uit één stuk, dus zonder klitteband!) nu alweer meer dan een jaar terug heb ik geen problemen meer
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl