http://www.acerbis.it/moto/index.php?mo ... 464&cat=19
Heeft iemand hier ervaring mee? Verzwaart dit de kop fel? Hoe zit het met de stuureigenschappen voor het kortere/technischere werk? Iemand een idee van de prijs voor zo een ding?
Ben op zoek naar wat meer benzine-capaciteit...iemand mss met een betere (betaalbare) oplossing?
grtz,
pHreaC
front auxiliary tank : nummerbord tank
Moderator: ghulst
Poeh, lijkt me niet fijn rijden, zit hij met een slang gekoppeld op de normale tank zodat hij als eerst leeggaat? lijkt me aan de ene kant beter (sneller lichter sturen), maar aan de andere kant kan hij beter vol zitten, dan kan het niet klotsen. stel je voor, knippen aanremmen, stuur gaat slaan en door t klotsen wordt dit nog even versterkt (of gedempt??)pHreaC schreef:http://www.acerbis.it/moto/index.php?mo ... 464&cat=19
Heeft iemand hier ervaring mee? Verzwaart dit de kop fel? Hoe zit het met de stuureigenschappen voor het kortere/technischere werk? Iemand een idee van de prijs voor zo een ding?
Ben op zoek naar wat meer benzine-capaciteit...iemand mss met een betere (betaalbare) oplossing?
grtz,
pHreaC
resume: extra brandstof en misschien wel gratis stuurdemper wanneer half leeg. zo niet, gratis training voor de onderarmer
Heb iets vergelijkbaars gezien, maar dan aan de achterzijde, lijkt mij beter aangezien je daar niet mee stuurt.
ow enne betaalbaarder: Camelbag, maar dan niet per ongeluk slokkie nemen
Allways replace the cheapest parts first
Henno had zo'n ding aan de linkerkant van zijn Dakar XT in 2006. Volgens mij is dat de beste plek.
Kost iets van 50 euro
Kost iets van 50 euro
ben ook aan het zoeken voor een optie voor meer benzine, had deze dingen al bekeken, maar vraag me af wat ik met men elektriciteit en men voorlicht moet doen.... met dit ding kruip je wellicht niet op een crossparcour, is meer voor lange afstanden en eventueel strandraces.
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
op kapaza verkoopt er iemand een tank voor achter het nummerbord en voor op het achterspatbord, maar heb er eerlijk gezegd niet meer mee bezig geweest.
men verbruik zit nu op 9l op 70a80km valt te zien hoe er gereden wordt.
men verbruik zit nu op 9l op 70a80km valt te zien hoe er gereden wordt.
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300