front auxiliary tank : nummerbord tank

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
pHreaC

http://www.acerbis.it/moto/index.php?mo ... 464&cat=19

Heeft iemand hier ervaring mee? Verzwaart dit de kop fel? Hoe zit het met de stuureigenschappen voor het kortere/technischere werk? Iemand een idee van de prijs voor zo een ding?

Ben op zoek naar wat meer benzine-capaciteit...iemand mss met een betere (betaalbare) oplossing?

grtz,

pHreaC
Afbeelding
Bosje

pHreaC schreef:http://www.acerbis.it/moto/index.php?mo ... 464&cat=19

Heeft iemand hier ervaring mee? Verzwaart dit de kop fel? Hoe zit het met de stuureigenschappen voor het kortere/technischere werk? Iemand een idee van de prijs voor zo een ding?

Ben op zoek naar wat meer benzine-capaciteit...iemand mss met een betere (betaalbare) oplossing?

grtz,

pHreaC
Poeh, lijkt me niet fijn rijden, zit hij met een slang gekoppeld op de normale tank zodat hij als eerst leeggaat? lijkt me aan de ene kant beter (sneller lichter sturen), maar aan de andere kant kan hij beter vol zitten, dan kan het niet klotsen. stel je voor, knippen aanremmen, stuur gaat slaan en door t klotsen wordt dit nog even versterkt (of gedempt??)
resume: extra brandstof en misschien wel gratis stuurdemper wanneer half leeg. zo niet, gratis training voor de onderarmer :P

Heb iets vergelijkbaars gezien, maar dan aan de achterzijde, lijkt mij beter aangezien je daar niet mee stuurt.

ow enne betaalbaarder: Camelbag, maar dan niet per ongeluk slokkie nemen :roll:
Allways replace the cheapest parts first :P
STTEVE
Contacteer:

Henno had zo'n ding aan de linkerkant van zijn Dakar XT in 2006. Volgens mij is dat de beste plek.
Kost iets van 50 euro
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Klx300R

ben ook aan het zoeken voor een optie voor meer benzine, had deze dingen al bekeken, maar vraag me af wat ik met men elektriciteit en men voorlicht moet doen.... met dit ding kruip je wellicht niet op een crossparcour, is meer voor lange afstanden en eventueel strandraces.
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Noppy

Zoek eens op een tank van Kolpin. Die komt in 1 gallon versie, dat is ongeveer 4 liter.

Afbeelding

Er zit een goede L-beugel bij voor montage.

Afbeelding
:toost:
Noppy

KLX,

Is het je al gelukt om een geschikte benzinetank te vinden?

Wat is zo het verbruik van uw 2-takt?

Grx.
:toost:
Klx300R

op kapaza verkoopt er iemand een tank voor achter het nummerbord en voor op het achterspatbord, maar heb er eerlijk gezegd niet meer mee bezig geweest.
men verbruik zit nu op 9l op 70a80km valt te zien hoe er gereden wordt.
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Plaats reactie