![Lachen/Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Lachen/Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
2e Yamaha WRF250 4-takt
3e KTM EXC-E 300 2-takt
![Lachen/Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hoewel ik als verstokte 2 takt rijder, voorzichtig aan een viertakt zat te denken, ga ik toch eerst eens praten met Wim Oerlemans (GasGas verdeler).
Moderator: ghulst
Hmm, de 2008 van de meeste merken zijn omstreeks november in het jaar ervoor leverbaar. Motoren die in 2008 op de markt komen zijn dan (meestal) 2009 modellen.Surfroy01 schreef:Blijf dat toch altijd knap vinden dat het jaar nog geen 4 maanden oud is en ze nu al weten dat deze het beste van dit jaar is????????
Is een slipperclutch er in dan niets voor jou? Oerlemans heeft daar ook wel oplossingen voor.Ad Ketelaars schreef: Het voelt lichter aan en ik kan niet zo goed wennen aan het afremmen op de motor. In Frankrijk wordt overigens niet meer over een 2/takt, maar over een 3/takt gepraat.
wat heb je gisteren gedaan dan,had je toch mee moeten gaan het was erg glad en technischhuskie schreef:Gisteren heeft Hein even op mijn brommer gereden, en ook hij was onder de indruk van dit motortje. Afgetankt 102kg. Tegen 115kg voor de lichtste 4takt. Kijk dat scheelt als het zwaar en technisch wordt. Komt bij dat ik 65kg weeg.Vanmorgen opeens 66kg. Ik moet weer gaan trainen.