ENCLAVERIT: zondag 30 maart Esbeek (NL)

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

zappa.suzuki

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
futurist

Hoi Ronny,
De inrichter is Ad Ketelaars en daar hoef je geen lid van te worden maar kun je gewoon inschrijven voor de ritten die hij ieder seizoen organiseert. Dit zijn een drietal 1 daagse ritten in nl en be en je kan ook op doordeweekse dagen gaan rijden op 2 plekken in Frankrijk en ook nog in Polen en Roemenië. De site van ad ketelaars is www.offroadtrips.nl
Zaterdag komt Carlo ook rijden, dit is de man uit Genk met zijn DR650 die samen met mij het oer weekend heeft gereden. We gaan ook samen de OER rally rijden in Roemenië begin Juni. Hij staat ook al in het draadje van de enclave rit dus misschien dat je contact met hem kan op nemen om samen te komen en dan zondag met z´n drieén te rijden.
Leuk om te kijken de site van de OER rally op www.oosteuroparally.nl
Ik hoor het nog wel als je aanpikt.
en zijn er nog dr big helden die naar het zuiden afzakken. De wersvoorspellingen zijn niet ideaal maar in ieder geval wel een stuk warmer dan afgelopen week end.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
ronny

Hallo futurist ik had al een pb gekregen van Carlo uit Genk en ik had van hem de nodige info gekregen en heb direkt me ingeschreven via die website.

Dus komt wel goed hé..... :wink:
Tja weersomstandigheden beter nat dan bevroren hé..... :lol:
futurist

wel een beetje dikker aankleden hé
tot zondag
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
zappa.suzuki

Die Ronny heeft de smaak te pakken gekregen :lol:
veel plezier mannen en zie julie vast binnen kort weer :wink:
Hoop voor dit weekend spullen van Hessler binnen te krijgen, ga morgen een nieuwe nop ophalen voor achter [natuurlijk Kenda K760 :wink: ]
kan ik weer even sleutelen en er weer even tegen aan :wink:
ronny

Net mijn email nagekeken en ik ben ingeschreven als bijna allerlaatste wegens een afmelding.
Ik zou zeggen geluk bij een ongeluk............... :wink: :wink:

Zappa die training van jou op zondag 23 maart zal goed van pas komen,duimen op een goede afloop hé vriend allé voor ons allen zou ik zeggen.
Ben weer in mijn nopjes om die bigs weer in actie te mogen zien.....en die van Carlo.... 8) 8)
huskie

Oops, dit is niet mijn afdeling, maar toch reageer ik even.
Jongens, ik ben er ook bij, hoor.
Met mijn kleine big....die lijkt op een 200exc ;)
Dus let goed op, als je een kleine oranje schicht ziet passeren, dan was ik dat. :)
Elke keer als ik jullie op die "grote" motoren zie, heb ik respect. Vooral na een giga moddergat. :)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
ronny

bij deze verwijderd,dacht dat ik er goed aan deed omdat je alleen mag meerijden bij inschrijving :oops: :oops:

maar toch goed dat je dit even meedeeld... :wink:
Laatst gewijzigd door ronny op vr mar 28, 2008 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
zappa.suzuki

8)
@ Huskie, ben af en toe jaloers op die lichten dingen.. tot dat jij er ook op naar toe moet rijden en ik langzij kom op de snelweg :wink:
En hou wel van een beetje uitdaging :lol:
ronny

Voila alles staat klaar,en met de raad van zappa in mijn achterhoofd vanwege nog te weinig ervaring in roadbook lezen ga ik iemand moeten volgen.

Morgen zijn we rond kwart voor negen daar samen met Carlo en Futurist die treffen we daar ter plaatsen.
Jammer dat het gaat regenen anders had ik mijn fototoestel meegenomen en een klein compakt toestel heb ik jammer genoeg niet.

Ik ga alvast een kaarsje aansteken voor een goede afloop voor iedereen.
Groetjes :wink: :wink:
zappa.suzuki

Komt vast goed :wink:
have fun :D
ronny

Alles goed verlopen op een klein valschuivertje na dan perongeluk bij reflex de voorrem ingedrukt en pats daar lag ik dan maar met de hulp van futurist was mijn tufke direkt weer op twee wielen,zonder stukken of letsel aan mijn tere lijfke,
de elleboogprotektoren hebben hun werk gedaan.

het was op momenten behoorlijk vettig en veel modder(bagger)maar zoals al gezegd dat trainingkje met de big boy's onlangs heeft wonderen verricht en bij momenten leek het precies routine :oops: :oops: grapje hé mannen want het was toch uitkijken geblazen in de vettige diepe sporen en heb dan ook op veilig gespeeld gewoon lichte tracktie behouden en dan komt die er wel door.

Ik heb carlo en futurist wel wat schuivertjes zien maken en dat was best spannend om te zien en om en lang verhaal korte te maken vind ik dat het eigenlik best meeviel.
Soms ging het best snel om de achterstand in te halen maar met gas open was dat redelijk snel weer ingehaald daar waar het kon.

Op een keer kwamen we in een bocht met een grote plas en ik zag anderen daar naast proberen die plas te omzeilen maar kwamen vast zitten en ik dacht allé manen het is toch maar een plaske hé(goedgelovige Ronny hé) en floep ik met mijn xl erin en ik zat al direkt tot onder mijn knieén in het diepe water maar met was gas geven en ploeteren ben ik er toch uit geraakt en ben ze dus allemaal lekker voorbijgegaan :lol: :lol: maar toch met veel toeval denk ik want ik raakte met mijn voeten geen bodem meer en had zo plat kunnen gaan even geprobeerd om af te stappen en dat lukte ook al niet :roll: dan maar proberen op goed geluk en toevallig waren de goden mij gunstig gezind en kon ik met xeletje veilig achter de plas parkeren en de anderen een handje gaan helpen.

We hebben regen gehad en we hebben de rit niet kunen uitrijden omdat sommigen bijna geen remmen meer hadden of toch zogoed als niks en hebben we beslist om terug te keren via gps over de weg naar de start maar we zouden toch in tijdnood gekomen zijn en die rit nooit tot op de finisch gehaald hebben om op tijd de roadbooks binnen te leveren.
Ik vraag me dan ook af hoevele er op tijd binnen waren of de hele rit hebben kunnen uitrijden.

Maar het was weer een mooie ervaring en ik vond dat mijn banden die mt 21 van pirelli het goed hebben gedaan in de modder en mijn hondaake ook.
Tot hier een klein verslagje van de enclaverit die ik niet gauw zal vergeten want ik ben zo stijf als een kaars en voel overal mijn spieren waar ik dacht dat het vet zou zijn :lol: :lol: niet dus...

Groetjes Ronny
zappa.suzuki

:D :D die Ronny :lol: krijgt echt de smaak te pakken 8)
Heb ook zin in modder maar moet wachten op m'n lager :( maar dan :twisted:
M'n upgrade achter vering proberen :D
En dan weer even naar Almeria met een nieuwe k760 achter :wink:
Shifty-PK
Contacteer:

Lekker bezig Ronny, jij komt er wel.

@ Zappa. Hele nieuwe schokbreker of alleen zwaardere veer?
Suzuki DR 750SK Big '89

Innovation distinguishes between a leader and a follower.
zappa.suzuki

Hele andere schokbreker.. oude van pjlaurens..

--------------------------------------------------------------------------------

hallo zappa,

jij hebt mijn oude veer en demper
dit is een veer van een honda cr 500 crosser, en de demper plus zuiger zijn aangepast bij jan droog

hij heeft voor mij een wp pomp gemaakt zowel voor als achter, dus heb ik deze veer verkocht, er mankeert niks aan hoor
kijk maar op de foto die ik mee stuur
het is een veer met losse gaspot

groetjes peter
zeta 820
ntx650

ronny schreef:Alles goed verlopen op een klein valschuivertje na dan perongeluk bij reflex de voorrem ingedrukt en pats daar lag ik dan maar met de hulp van futurist was mijn tufke direkt weer op twee wielen,zonder stukken of letsel aan mijn tere lijfke,
de elleboogprotektoren hebben hun werk gedaan.

het was op momenten behoorlijk vettig en veel modder(bagger)maar zoals al gezegd dat trainingkje met de big boy's onlangs heeft wonderen verricht en bij momenten leek het precies routine :oops: :oops: grapje hé mannen want het was toch uitkijken geblazen in de vettige diepe sporen en heb dan ook op veilig gespeeld gewoon lichte tracktie behouden en dan komt die er wel door.

Ik heb carlo en futurist wel wat schuivertjes zien maken en dat was best spannend om te zien en om en lang verhaal korte te maken vind ik dat het eigenlik best meeviel.
Soms ging het best snel om de achterstand in te halen maar met gas open was dat redelijk snel weer ingehaald daar waar het kon.

Op een keer kwamen we in een bocht met een grote plas en ik zag anderen daar naast proberen die plas te omzeilen maar kwamen vast zitten en ik dacht allé manen het is toch maar een plaske hé(goedgelovige Ronny hé) en floep ik met mijn xl erin en ik zat al direkt tot onder mijn knieén in het diepe water maar met was gas geven en ploeteren ben ik er toch uit geraakt en ben ze dus allemaal lekker voorbijgegaan :lol: :lol: maar toch met veel toeval denk ik want ik raakte met mijn voeten geen bodem meer en had zo plat kunnen gaan even geprobeerd om af te stappen en dat lukte ook al niet :roll: dan maar proberen op goed geluk en toevallig waren de goden mij gunstig gezind en kon ik met xeletje veilig achter de plas parkeren en de anderen een handje gaan helpen.

We hebben regen gehad en we hebben de rit niet kunen uitrijden omdat sommigen bijna geen remmen meer hadden of toch zogoed als niks en hebben we beslist om terug te keren via gps over de weg naar de start maar we zouden toch in tijdnood gekomen zijn en die rit nooit tot op de finisch gehaald hebben om op tijd de roadbooks binnen te leveren.
Ik vraag me dan ook af hoevele er op tijd binnen waren of de hele rit hebben kunnen uitrijden.

Maar het was weer een mooie ervaring en ik vond dat mijn banden die mt 21 van pirelli het goed hebben gedaan in de modder en mijn hondaake ook.
Tot hier een klein verslagje van de enclaverit die ik niet gauw zal vergeten want ik ben zo stijf als een kaars en voel overal mijn spieren waar ik dacht dat het vet zou zijn :lol: :lol: niet dus...

Groetjes Ronny
wij hebben hem gewoon uitgereden
voor het eerst in 5 jaar SPIERPIJN
dat heb ik nog nooit gehad
wel lekker gereden en de ondergrond was lekker VET en GLAD

ik reed met een grijze ktm 640 adventure en rij weer mee met de OER

zie fotolinkje hieronder
ook xt660r-lc4 adventure-690 enduro
http://picasaweb.google.com/richardvonk
ronny

woow uitgereden,respekt daarvoor :wink: wij hadden die ook kunnen uitrijden maar hoelaat we dan binnen zouden zijn dat is iets anders...

Ik dacht je motor te hebben gezien.....prachtige motor.

Groetjes :wink:
huskie

Big-ers,
dit was weer zo'n ritje waarbij motor en rijder getest werden. Bij de start zag ik er weer diverse staan en langskomen: dikke eencilinders, twins en boxers. Wauwwwww :)
Het moet toch een machtig gevoel geven om op zo'n dikke machine door die prut te baggeren, glijden en ploeteren. Een 200km van opletten en attent blijven geven je aan het eind van de dag zeker een voldaan gevoel. Jullie zijn zo'n beetje de "Kings of the Mud". 8)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
ntx650

ronny schreef:woow uitgereden,respekt daarvoor :wink: wij hadden die ook kunnen uitrijden maar hoelaat we dan binnen zouden zijn dat is iets anders...

Ik dacht je motor te hebben gezien.....prachtige motor.

Groetjes :wink:
wij waren rond 1600 uur binnen
nog ff lekker gegeten en weer naar huis
ff 2 biertjes op de bank en het was al bedtijd :shock:

groet richard
ook xt660r-lc4 adventure-690 enduro
http://picasaweb.google.com/richardvonk
zappa.suzuki

huskie schreef:Big-ers,
dit was weer zo'n ritje waarbij motor en rijder getest werden. Bij de start zag ik er weer diverse staan en langskomen: dikke eencilinders, twins en boxers. Wauwwwww :)
Het moet toch een machtig gevoel geven om op zo'n dikke machine door die prut te baggeren, glijden en ploeteren. Een 200km van opletten en attent blijven geven je aan het eind van de dag zeker een voldaan gevoel. Jullie zijn zo'n beetje de "Kings of the Mud". 8)
Thanks :wink: Maar heeft idd wel wat om zo'n zwaar beest te laten doen wat je wil 8)
Was er helaas niet bij maar hij is er weer klaar voor met nieuwe a-brug en link lagers en opgewaardeerde a-demper :wink:
En dat voldaane gevoel heeft wat concurentie van vermoeidheid van de fiets onder controlle houden en optillen als dat niet lukt :lol:
Plaats reactie