Heb er nu EBC TT-blokken opliggen die na één rit (nog geen 200km) al half versleten zijn

Zijn er remblokken die de originele Yamaha-blokken evenaren of kan ik gewoon beter die originele erop zetten??
Graag jullie ervaringen

Groeten,
Arnaud.
Moderator: ghulst
Niet persé dus, een keertje een setje originele Nissin's van pakkumbeet € 51,= in een rit van een paar uurtjes versleten. Het hangt gewoon van de hardheid van de blokken af, er zijn verschillende hardheden leverbaar.Klx300R schreef:wat ik je wel kan zeggen is dat originele remblokken het dubbele kosten van een setje ebc'kes en dat ze wel minstens 3x langer meegaan.
dus gewoon originele gaan halen, much better. Ook zitten bij originele de trillingsplaatjes bij waardoor zuiger meer naar binnen blijft ten alle tijden.
greetz
Adje, Ik rij met m'n WR onder alle omstandigheden: zand, modder, regen, droog, maakt me niet uit.adje schreef:5000km, dan heb je zeker nooit in de modder gereden
![]()
Daar zweer ik tegenwoordig ook bij (als een kloppende vinger).Rolando schreef:Gesinterde van Carbone Lorraine!!
Zie begin van dit topic
Noppy, die rode TT-blokken liggen er nu op.
Gesinterde zachtSanne schreef:De gesinterde remblokken zijn gewoon helemaade shit weet je, zachte remblokken en natte omstandigheden, een half dagje en ze zijn op.
Arnaud schreef:Noppy, die rode TT-blokken liggen er nu op.
Heb er dus 1 offroad-rit mee gereden en afgelopen zondag nog een beetje mee wezen spelen in Almere Poort. Ik schat nog 1 rit en ze moeten worden vervangen (in totaal rond de 500 km). Da's wel wat anders als de 5000 km die die originele blokken eronder hebben gezeten!
Voor mij nooit meer EBC!
Zal toch m'n naam eens een keer aanpassen, de ene keer is het Sjoske (meestal door noppenbelgen), dan weer SjorsSanne schreef:Hey Sjors