futurist schreef:Hoi Zappa heb je de lagers er al uit. ik moet die van mij ook doen maar het lager ging kapot zodat ik de buitenste rand eruit tikte. de rest bleef zitten en nou heb ik geen randje meer om te tikken, misschien heb jij een tip?
futurist
Heb ze er uit en vervangen, eerst een nacht lekker laten weken in Brunox Turbo Spray, super kruipolie
Maar je hebt nu geen opstaand randje meer? Ooit gelezen dat je een keilbout [ bout voor plafond die zich zelf vast klemt] er achter vast kan zetten en dan er uit tikken.. Maar deze naald lagers zijn wel erg dun
In de lengte doorzagen en opkrullen word ook lastig denk ik..
Heb je de andere er al wel uit? zoniet laten weken in kruipolie, er uit tikken vanaf de andere kant met het verleng stuk uit je doppen zet, evt als het dikke gedeelte erg rond is eerst afvlakken.
Als die er uit is kijken of je het verlengstuk met 20mm dop er op in de brug krijgt, anders 19mm en hopen maar dat de kruipolie en groter contact vlak het voor elkaar krijgen..
@ Andre, zie topic arme Shiny over brug, link [ cushion lever] en aangepaste demper met cross veer