in het nieuwe motoplus blad nr5 worden 9 motoren van 450cc getest.
leuk artikel voor de cracks en mooie omschrijving van de enduro sport in nederland
9X enduro test in motoplus
Moderator: ghulst
Kawa stond er ook bij, winnaar was Honda, KTM 2e.
Minpuntje bij dergelijke tests vind ik dat deze in de buurt van Madrid was gehouden, ik had in de buurt van Eindhoven of zo logischer gevonden qua ondergrond (maar ik heb zo'n vermoeden dat het geen Nederlands testteam was aangezien het blad een direct zusje is van het Duitse blad).
Aprilia wilde niet meedoen en TM was ten tijde van de test nog niet beschikbaar
Minpuntje bij dergelijke tests vind ik dat deze in de buurt van Madrid was gehouden, ik had in de buurt van Eindhoven of zo logischer gevonden qua ondergrond (maar ik heb zo'n vermoeden dat het geen Nederlands testteam was aangezien het blad een direct zusje is van het Duitse blad).
Aprilia wilde niet meedoen en TM was ten tijde van de test nog niet beschikbaar
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Is het ook online ergens terug te lezen?
Honda winnaar , hoe kan dat nou
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
hmmm ik heb het gelezen en vond bij tijd en wijlen de argumentatie om tot een top 9 te komen euuhhh twijfelachtig.
Maar goed, subjectief bklijft het altijd een beetje.
Wat de een heerlijk vind, vind de ander niet te pruimen
Maar goed, subjectief bklijft het altijd een beetje.
Wat de een heerlijk vind, vind de ander niet te pruimen
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Maak ik misschien toch nog de goeie keuze volgende week?adje schreef:Honda winnaar , hoe kan dat nou
Zet je er dan wel meteen een andere schoorsteen op (eventueel te bestellen bij Ad Fransen MX-parts )Rolando schreef: Maak ik misschien toch nog de goeie keuze volgende week?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Waarom dan? Zit een E3 gekeurde uitlaat op.Sjokske schreef:Zet je er dan wel meteen een andere schoorsteen op (eventueel te bestellen bij Ad Fransen MX-parts )Rolando schreef: Maak ik misschien toch nog de goeie keuze volgende week?
Wat hebben we het toch druk!!!
Kan het merk niet lezen!!!
Op een HM Honda zit orgineel al een mooie demper op.
Volgens mij een Leo Vince
Volgens mij een Leo Vince
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Alleen de voorbocht met Catalysator.adje schreef:Op een HM Honda zit orgineel al een mooie demper op.
Volgens mij een Leo Vince
-
- Berichten: 378
- Lid geworden op: ma jan 19, 2004 16:49
- Locatie: Weer in de Hoek van Holland
D'oh dat ziet toch iedereen wat het nut is.......aerodynamicammrizio schreef:Offtopic: Wat is het nut van een driehoekige uitlaat als hij achter een ruim zijpaneel zit? Dat hij groter en zwaarder wordt bij hetzelfde volume?
Maar ik moet zeggen dat het verschil op de X wel degelijk is, zeker als je de db-killer annex spark arrestor eruit haalt. Stationair loopt ie een stuk hoger (welke ik dus bijgesteld heb) maar de fiets pikt in laag toerental (nog) beter op. Met wat ik hier rij, meest in 3e versnelling is het prima. En tsja het geluid vind ik wat bij dit soort fietsen hoort, hier kan het tenminste nog!
You're free to do as we tell you!
Sorry, even de HM-versie verwisseld met de X-versieadje schreef:Op een HM Honda zit orgineel al een mooie demper op.
Volgens mij een Leo Vince
Demper op de Surfroy-versie is denk ik Yoshimura te zien aan de Chipanse tekens
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!