leuk artikel voor de cracks en mooie omschrijving van de enduro sport in nederland

Moderator: ghulst
Maak ik misschien toch nog de goeie keuze volgende week?adje schreef:Honda winnaar, hoe kan dat nou
Zet je er dan wel meteen een andere schoorsteen op (eventueel te bestellen bij Ad Fransen MX-partsRolando schreef: Maak ik misschien toch nog de goeie keuze volgende week?
Waarom dan? Zit een E3 gekeurde uitlaat op.Sjokske schreef:Zet je er dan wel meteen een andere schoorsteen op (eventueel te bestellen bij Ad Fransen MX-partsRolando schreef: Maak ik misschien toch nog de goeie keuze volgende week?![]()
)
Alleen de voorbocht met Catalysator.adje schreef:Op een HM Honda zit orgineel al een mooie demper op.
Volgens mij een Leo Vince
D'oh dat ziet toch iedereen wat het nut is.......aerodynamicammrizio schreef:Offtopic: Wat is het nut van een driehoekige uitlaat als hij achter een ruim zijpaneel zit? Dat hij groter en zwaarder wordt bij hetzelfde volume?
Sorry, even de HM-versie verwisseld met de X-versieadje schreef:Op een HM Honda zit orgineel al een mooie demper op.
Volgens mij een Leo Vince