barry! schreef:Leuk! veel reacties!
Ik ben alleen op de crossbaan te vinden en kan dus weinig zeggen over OTR, wat me opvalt is dat iedereen crossen als wedstrijd element ziet... en niet meer dan dat.
Ik zelf ben dan alleen op de crossbaan te vinden, maar wedstrijden rijden doe ik niet. Ik ga elke zaterdag naar een crossbaan waar ik maar net zin in heb en doe leuke de hele dag mijn rondjes rijden.
Zo heb je ook geen 'prestatie' gericht rijden en dit maakt het leuker en 'vrijer'.
Waar het mij min of meer ook om ging bij het starten van deze topic, is dat in een ander topic gepraat wordt over conditie training omdat jullie het anders jammer vinden dat jehet niet zo lang volhoud!.
Ik bedenk me dan dat crossen op de crossbaan dan eigenlijk de beste manier is om conditie en techniek te ontwikkelen
![Glimlach/Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Idd Barry,
En het altijd gezellig op de baan.. Dus de vergelijkingen hierboven vindt ik een beetje zwart-wit.
Het is wat je er zelf met je kennissen van maakt..
In de zomer met man of 10 naar de baan, lekker crossen, je kent elkaar, ene is sneller dan de ander, so-be-it, naar huis, biertje elk weekend bij iemand anders in de tuin 's avonds, mooi..
En wedstrijden doe ik niet meer, moet ik Sanne en paar anderen in gelijk geven.
7.00 wekker, spul inpakken-rijden, 9 uur inschrijven, 12.00 eerste manche van 20 minuten, 15.00 2e manche van 20 minuten, 17.00 3e manche, en dan soms nog kennissen in de finale om 18.00...
Maar gewoon met zijn allen naar de baan, en lekker je eigen rondjes rijden, heerlijk..
![Glimlach/Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)