Ben zelf nog nooit gepakt geweest maar ben wel al een paar keer boswachters tegengekomen in de bossen. Er worden er regelmatig gepakt in mijn buurt dus rijdt zelf wel ooit met schrik.
Vraag me soms af hoe dat nu in zijn werk gaat, ge kunt u toch altijd omdraaien als ze er staan? of erlangs rijden.
Maar blijkbaar lukt het de groenen toch, dus is mijn vraag hoe is dat ooit bij jouw gebeurt en wat waren de gevolgen, of hebt ge ooit gepraat met zo eene fietsendief? Mischien tips om ze te ontwijken? of weet iemand de werkuren van dat volk dan weet ik wanneer het veilig is
wie is er ooit gepakt?
Moderator: ghulst
Pups,
Misschien een beetje een flauw antwoord, maar waarom zet je niet voor je zelf en je vrienden een route uit die wél legaal is?
Een half legale route is natuurlijk ook mogelijk. Maar een volledig illegale route, ja daar bezorg je ons offroadrijders geen goede naam mee.
Noppy
P.S. half legaal zijn die routes die slordig bebord zijn, waardoor je hem de ene richting op wel legaal kunt rijden, maar de andere kant niet.
Misschien een beetje een flauw antwoord, maar waarom zet je niet voor je zelf en je vrienden een route uit die wél legaal is?
Een half legale route is natuurlijk ook mogelijk. Maar een volledig illegale route, ja daar bezorg je ons offroadrijders geen goede naam mee.
Noppy
P.S. half legaal zijn die routes die slordig bebord zijn, waardoor je hem de ene richting op wel legaal kunt rijden, maar de andere kant niet.
ben niet iemand die altijd in een bos zit te rijden, maar het gebeurd wel, als ik de zandpaadjes moe ben en wat wil klimmen en spelen,
het is soms ook onduidelijk als je ergens nu wel of niet moogt rijden, en als ze er dan staan heb je dikke pech, wil weten wat ge op zo een moment kunt doen
het is soms ook onduidelijk als je ergens nu wel of niet moogt rijden, en als ze er dan staan heb je dikke pech, wil weten wat ge op zo een moment kunt doen
als je recht in hun armen loopt, zo vriendelijk mogelijk doen en zeggen dat je verloren gereden bent...pups schreef:ben niet iemand die altijd in een bos zit te rijden, maar het gebeurd wel, als ik de zandpaadjes moe ben en wat wil klimmen en spelen,
het is soms ook onduidelijk als je ergens nu wel of niet moogt rijden, en als ze er dan staan heb je dikke pech, wil weten wat ge op zo een moment kunt doen
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Al een paar keer van die mannen tegengekomen die stonden te zwaaien naar ons
Wij zwaaien dan meestal maar vriendelijk terug voordat we omdraaien
Wij zwaaien dan meestal maar vriendelijk terug voordat we omdraaien
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik zelf ook nog nooi gepakt.
Wel een keer een agent aan mijn mouw meegenomen, maar die sloeg ik er van af.
Wat clubmaten van me al regelmatig aangehouden. Ook eentje zijn motor voor 3 maanden kwijt geweest. Oorzaak was het negeren van het stop teken, anders krijg je alleen de prent.
Wel een keer een agent aan mijn mouw meegenomen, maar die sloeg ik er van af.
Wat clubmaten van me al regelmatig aangehouden. Ook eentje zijn motor voor 3 maanden kwijt geweest. Oorzaak was het negeren van het stop teken, anders krijg je alleen de prent.
-
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za feb 26, 2005 19:44
- Locatie: 's-Heerenhoek
Als ik Pups zijn schrijfstijl bekijk denk ik dat hij van Belgie is?
Daar geloof ik dat het één en ander iets anders afloopt...?
Daar geloof ik dat het één en ander iets anders afloopt...?
Ooit net toen ze de 'fuik' dicht gooiden nog kunnen remmen en de motor om kunnen gooien. Dit was in Wanssum (limburg bij Venray in de buurt). Laatste 3 van ons konden nog ontsnappen. Boswachters en politieagenten hadden hekwerken geplaatst op de mogelijke vluchtroutes, de rest was daar afgezet met gewoon afrastering van weilanden. Rest (man of 10) hebben ze toen aangehouden. Dit was gewoon openbare weg dus konden ze niemand wat illegaal crossen betreft iets maken. Ze hadden op verschillende punten op de route staan te posten en hadden ons al in de gaten. Ze wisten dus ook welke gebieden en routes we gereden hadden. De routes die wij rijden zijn in het algemeen,
of vrij toegankelijk (zeker geen afgezette natuurgebieden),
of discutabel (geen borden wil zeggen dat wij er mogen rijden).
Hierover heeft dus ook niemand iets te horen gekregen. Wel werden er verschillende verbalen uitgeschreven voor het niet bijhebben van de papieren en vuile kentekenplaten (of iets te veel verbogen). Erg kinderachtig.
Voor de rest wel regelmatig een boswachter achter ons aan gehad met z'n auto, maakt niet uit of we door het bos gaan of over een openbaar zandpad. Die lui sporen gewoon niet. Betreft hier een bos waar wij altijd doorheen of omheen moeten om bij ons verzamelpunt te komen. Hebben weken gehad dat we hem elke morgen tegen kwamen. Dus elke keer maar anders door, of om het bos rijden. Met z'n auto maakt ie geen schijn van kans, tenzij je jezelf op laat jagen en een foutje maakt. Ach je leert er mee om te gaan.
of vrij toegankelijk (zeker geen afgezette natuurgebieden),
of discutabel (geen borden wil zeggen dat wij er mogen rijden).
Hierover heeft dus ook niemand iets te horen gekregen. Wel werden er verschillende verbalen uitgeschreven voor het niet bijhebben van de papieren en vuile kentekenplaten (of iets te veel verbogen). Erg kinderachtig.
Voor de rest wel regelmatig een boswachter achter ons aan gehad met z'n auto, maakt niet uit of we door het bos gaan of over een openbaar zandpad. Die lui sporen gewoon niet. Betreft hier een bos waar wij altijd doorheen of omheen moeten om bij ons verzamelpunt te komen. Hebben weken gehad dat we hem elke morgen tegen kwamen. Dus elke keer maar anders door, of om het bos rijden. Met z'n auto maakt ie geen schijn van kans, tenzij je jezelf op laat jagen en een foutje maakt. Ach je leert er mee om te gaan.
Als je over de brede zandpaden in het bos rijd kunnen je ze niks maken.
Dit is vaak openbare weg. En als je wegenbelasting betaald, mag je er volgens mij dan gewoon rijden. Over de ruiterpaden en moutenbike route's wordt het verhaal anders. Hier ben ik de boswachter tegen gekomen. Hij was te voet. Gepakt ben ik dus niet.
Maar het blijft zo dat ze alles op illegaal crossen gooien. Maar rijden op een openbaar zandpad is toch niet illegaal?
Dit is vaak openbare weg. En als je wegenbelasting betaald, mag je er volgens mij dan gewoon rijden. Over de ruiterpaden en moutenbike route's wordt het verhaal anders. Hier ben ik de boswachter tegen gekomen. Hij was te voet. Gepakt ben ik dus niet.
Maar het blijft zo dat ze alles op illegaal crossen gooien. Maar rijden op een openbaar zandpad is toch niet illegaal?
Jep van België aan de Maaskant, Had laatst met een quad-rijder gepraat die regelmatig in de ardennen ging rijden, hij beweerde dat er soms wel eens een boswachter op enduro achter hem aan kwam rijden, maar hij was ze altijd te snel af, of hij stampte ze van de tuf af als ze te dichtbij kwamen. Geloofde niet veel van het verhaal, maar zou het kunnen dat ze daar enduro's hebben?
hehe dan word ik later ook wel boswachter als je dan een mooie enduro onder je kont krijgt . ik denk niet dat dat zo is anders zou de politie hun ook kunnen bekeuren en ze zouden zelf toch niet door hun mooi stukje bos rijden met een alleskapotmakende enduro motor.
staatscrossbeheer gaat als een speer
een maatje van me is pas aangehouden bij ons int dorp
hij reedt met een cr250 full cross, dus geen licht-kenteken-verzekering en geen helm, en hij heeft een bekeuring gekregen voor het rijden zonder helm
hij reedt met een cr250 full cross, dus geen licht-kenteken-verzekering en geen helm, en hij heeft een bekeuring gekregen voor het rijden zonder helm
never drive faster then your angel can fly
http://www.youtube.com/watch?v=omMQEubugYY
Dit loopt slecht af, dwangarbeid, maar daarna kunnen ze gelukkig ontsnappen
Dit loopt slecht af, dwangarbeid, maar daarna kunnen ze gelukkig ontsnappen
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Verkeerd forum, Noppy? Ik versta ik trouwens ook niets van maar wel een lekkere meid dus dan is het al snel goed.Noppy schreef:http://www.youtube.com/watch?v=omMQEubugYY
Dit loopt slecht af, dwangarbeid, maar daarna kunnen ze gelukkig ontsnappen
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
- sjikkentip
- Berichten: 500
- Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
- Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel
DIT IS GENE ZEVER DEZE ZIJN ECHT GEPAKT:
Artikel uit Vlaamse krant:
Crossers in natuurgebied zijn motor voorgoed kwijt
Hobbyrijders krijgen werkstraf bij Natuurpunt
KALLO/DENDERMONDE - Een werkstraf bij Natuurpunt of een boete van 1.100 euro en de openbare verkoop van hun crossmotor. Zo luidde gisterochtend in Dendermonde het vonnis tegen tien motorsporters die crosten in natuurgebied in de Waaslandhaven in Kallo.
Maar twee motorcrossers kregen van de rechtbank opschorting van straf. Alle andere motorsporters moeten een boete betalen van 1.100euro of een werkstraf van 75uur uitvoeren bij de vzw Natuurpunt.
Iedereen is daarnaast, ook wie opschorting van straf kreeg, zijn crossmotor of quad voorgoed kwijt. De crossmachines werden eerder al in beslag genomen en zullen nu door de overheid openbaar worden verkocht.
Rechter Bart Meganck kwam tot het besluit dat de motorrijders zich schuldig maakten aan wildcrossen in natuurgebied, tussen het Deurganckdok en het Doeldok midden de industrie en de chemie op de linker Scheldeoever.
Bij de bouw van het Deurganckdok ten zuiden van het polderdorp Doel werd daar een ecologische bufferdijk aangelegd, met een waterplasgebied voor watervogels en trekvogels en aanpalend een duingebied. Het vogelreservaat kwam er op bevel van Europa, op basis van de Europese vogelrichtlijn, en als compensatie voor het verloren gaan van een ander natuurgebied door de aanleg van het nieuwe havendok.
'Het is meer een werf dan een vogelreservaat. Het is juridisch en op papier misschien een natuurgebied, maar in werkelijkheid en in de praktijk een bouwwerf. Vrachtwagens en kranen rijden in de Waaslandhaven op en aan. De gronden worden er opgespoten. En dat zou de rust van de vogels niet verstoren. Dat is onzin', verdedigde motorcrosser Christoph Ringoot uit Zwijndrecht zich nog.
Maar de rechtbank veegde dat argument van tafel. Door het crossen in die gebieden vernielen de motorsporters de vegetatie en verstoren ze de rust van de vogels.
Rechter Bart Meganck tilde zwaar aan de feiten. 'Wildcrossen is een ware plaag geworden. Dat motorcrossen maakt bovendien veel lawaai en er worden diepe sporen in de grond getrokken. Het is waar dat de Belgische motorcrosswereld internationale kampioenen heeft, maar trainen -ook voor hobbyrijders- moet gebeuren op erkende en aangelegde circuits', aldus rechter Bart Meganck.
Dat die soms ver van huis liggen, is volgens de rechtbank gezien hun enorme omvang logisch, maar zeker geen reden om in het wild op andere plaatsen te gaan crossen.
'Blijkbaar willen veel motorcrossers enkel dicht bij huis gaan rijden. En dat getuigt van geen respect voor de mens en de natuur. Dat is storend egoïsme', besloot rechter Meganck zijn vonnis.
Danny Bontinck
'Het gebied is een waar bouwwerf', verdedigde Christoph Ringoot uit Zwijndrecht zich voor de rechter.
Hendrik De Rycke
© De Rycke Hendrik
woar gaat dat naartoe.............
En inbrekers en vandalen laat men met rust !!!!
(Zie Motor-Europ forum Stefaan525)
Artikel uit Vlaamse krant:
Crossers in natuurgebied zijn motor voorgoed kwijt
Hobbyrijders krijgen werkstraf bij Natuurpunt
KALLO/DENDERMONDE - Een werkstraf bij Natuurpunt of een boete van 1.100 euro en de openbare verkoop van hun crossmotor. Zo luidde gisterochtend in Dendermonde het vonnis tegen tien motorsporters die crosten in natuurgebied in de Waaslandhaven in Kallo.
Maar twee motorcrossers kregen van de rechtbank opschorting van straf. Alle andere motorsporters moeten een boete betalen van 1.100euro of een werkstraf van 75uur uitvoeren bij de vzw Natuurpunt.
Iedereen is daarnaast, ook wie opschorting van straf kreeg, zijn crossmotor of quad voorgoed kwijt. De crossmachines werden eerder al in beslag genomen en zullen nu door de overheid openbaar worden verkocht.
Rechter Bart Meganck kwam tot het besluit dat de motorrijders zich schuldig maakten aan wildcrossen in natuurgebied, tussen het Deurganckdok en het Doeldok midden de industrie en de chemie op de linker Scheldeoever.
Bij de bouw van het Deurganckdok ten zuiden van het polderdorp Doel werd daar een ecologische bufferdijk aangelegd, met een waterplasgebied voor watervogels en trekvogels en aanpalend een duingebied. Het vogelreservaat kwam er op bevel van Europa, op basis van de Europese vogelrichtlijn, en als compensatie voor het verloren gaan van een ander natuurgebied door de aanleg van het nieuwe havendok.
'Het is meer een werf dan een vogelreservaat. Het is juridisch en op papier misschien een natuurgebied, maar in werkelijkheid en in de praktijk een bouwwerf. Vrachtwagens en kranen rijden in de Waaslandhaven op en aan. De gronden worden er opgespoten. En dat zou de rust van de vogels niet verstoren. Dat is onzin', verdedigde motorcrosser Christoph Ringoot uit Zwijndrecht zich nog.
Maar de rechtbank veegde dat argument van tafel. Door het crossen in die gebieden vernielen de motorsporters de vegetatie en verstoren ze de rust van de vogels.
Rechter Bart Meganck tilde zwaar aan de feiten. 'Wildcrossen is een ware plaag geworden. Dat motorcrossen maakt bovendien veel lawaai en er worden diepe sporen in de grond getrokken. Het is waar dat de Belgische motorcrosswereld internationale kampioenen heeft, maar trainen -ook voor hobbyrijders- moet gebeuren op erkende en aangelegde circuits', aldus rechter Bart Meganck.
Dat die soms ver van huis liggen, is volgens de rechtbank gezien hun enorme omvang logisch, maar zeker geen reden om in het wild op andere plaatsen te gaan crossen.
'Blijkbaar willen veel motorcrossers enkel dicht bij huis gaan rijden. En dat getuigt van geen respect voor de mens en de natuur. Dat is storend egoïsme', besloot rechter Meganck zijn vonnis.
Danny Bontinck
'Het gebied is een waar bouwwerf', verdedigde Christoph Ringoot uit Zwijndrecht zich voor de rechter.
Hendrik De Rycke
© De Rycke Hendrik
woar gaat dat naartoe.............
En inbrekers en vandalen laat men met rust !!!!
(Zie Motor-Europ forum Stefaan525)
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
Hier is ook een lang topic over op het mxworld forum.
Het is mij eigenlijk nog steeds niet duidelijk of het om full cross motoren gaat of om motoren met kenteken die netjes belasting en verzekering betaald hebben ?
Het is mij eigenlijk nog steeds niet duidelijk of het om full cross motoren gaat of om motoren met kenteken die netjes belasting en verzekering betaald hebben ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik denk niet dat dit voor de rechter een groot verschil zou uitmaken. De rechtbank van dendermonde staat bekend om zijn strengheid. Lees zero tolerance. De uitspraak lijkt me ook "redelijk" overdreven gezien de ligging van de parcours. Vind het wel grappig dat een stuk opgespoten zand, omringd door zware petrochemie, kernenergie, zwaar vervuilde schelde en heel veel zwaar verkeer, natuurgebied kan zijn. Een paar jaar geleden konden de mensen uit Doel nog oprotten omdat de industrie groter moest worden. Nu oprotten omdat de vogels geen plaats meer hebben. Ik ben benieuwd hoe hard ze binnenkort met "die broedgebieden" gaan jongleren als ze de ring rond antwerpen gaan doortrekken. Anyway, rare vogels daar, die rechters in dendermonde.adje schreef:Het is mij eigenlijk nog steeds niet duidelijk of het om full cross motoren gaat of om motoren met kenteken die netjes belasting en verzekering betaald hebben ?
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Je zult nog gek staan kijken hoe ver dat kan gaan. Bij ons legden ze een stuk snelweg aan wat over een andere snelweg ging lopen. In het talud (wat ze zelf een jaar braak hebben laten liggen) zaten ineens hele bijzondere twiet-twietjes en toen mocht de nieuwe snelweg ineens niet meer open omdat ze dan weggejaagd zouden worden. Nou ja, zeg!bart schreef:Ik ben benieuwd hoe hard ze binnenkort met "die broedgebieden" gaan jongleren als ze de ring rond antwerpen gaan doortrekken. Anyway, rare vogels daar, die rechters in dendermonde.
Als we nou eens met z'n allen de braakliggende terreinen vrij van vogels zouden houden door er elke dag eentje overheen te laten rijden dan scheelt dat vast wat met die linkse kraker-vogels.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Die politiejuf waar ik gisteren op het achterwiel op af reed zwaaide ook netjes (waarschijnlijk om me tot kalmte te manen ).adje schreef:Al een paar keer van die mannen tegengekomen die stonden te zwaaien naar ons
Wij zwaaien dan meestal maar vriendelijk terug voordat we omdraaien
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Maar we draaiden gisteren ook niet om
We gingen netjes naar links het fietspad op om weer op een andere weg verder te rijden
We gingen netjes naar links het fietspad op om weer op een andere weg verder te rijden
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
kenteken van te voren onleesbaar maken met klei , en vervolgens nooit stoppen voor alles dat op een ambtenaar lijkt .pups schreef:ben niet iemand die altijd in een bos zit te rijden, maar het gebeurd wel, als ik de zandpaadjes moe ben en wat wil klimmen en spelen,
het is soms ook onduidelijk als je ergens nu wel of niet moogt rijden, en als ze er dan staan heb je dikke pech, wil weten wat ge op zo een moment kunt doen
zolang ze je plaat niet kunnen lezen , en ze hebben je niet te pakken , kan je geen bon krijgen ook.
4 strokes only !!
Dankzij mannen gelijk hierboven sluiten ze steeds meer en meer wegen af.
Mr. Decroo in Brakel heeft afgelopen week blijkbaar beslist om alle onverharde wegen af te sluiten voor motorrijders, quads en 4x4.
Als je nu eens al een deftige poging onderneemt om
1) stil te rijden, dus minstens originele uitlaat of met goeie db-killer
2) geen verboden paden te nemen
3) respect te tonen voor anderen
4) niet naast paden/wegen te rijden
Ik ben beginnend endurorijder, met mijn Africa Twin rij ik wel af en toe een makkelijker stuk off-road, met de DR ga ik ook de moeilijker stukken proberen. Maar hoe aantrekkelijk het ook is, illegaal rijden ga ik niet doen...
Naast enduorijder, circuitracer (al 7 jaar) en gewoon motorrijder ben ik ook natuurliefhebber en mijn vriendin werkt bij regionaal landschap polder en ijzer. En zo hoor en zie ik ook de andere kant van het verhaal. En soms is het triestig wat zo'n wildcrosser of quadman aanricht. Wat voor sommigen onder jullie een stomme vogel (of ist twiet twiet?) is is voor mij en andere een levend wezen die evenveel recht heeft om te leven en een eigen habitat te hebben.
I know, I know, ik klink gelijk een ouwe zaag en soms ben ik dat ook.
Maar we moeten samenleven hé en helaas zijn er aan beide kanten (ja, ook bij de geitewollensokkenmannen/vrouwen) extremisten die het voor de andere verkloten.
Oja, ben ook nog rally co-piloot geweest, ik weet dus hoe veel tegenkanting je kan krijgen van de groene mannen .
Om nog maar eens een voorbeeld te geven.
We zijn met een groepje een reis naar Roemenië aan het voorbereiden en via via hebben we gesproken met een burgemeester (ex-boswachter) van een dorpje ginder. Hij heeft geen problemen met enduristen maar hij heeft wel al heel wat klachten gekregen.
De paarden die er los op de weides staan te grazen worden de laatste jaren maar al te dikwijls verjaagd door wildrijders met moto's open uitlaten. Voor die mensen is het dan een hele klus om die paarden terug beneden te krijgen (die paarden vluchten de bergen in).
Is het dan vreemd dat er ook daar al stemmen op gaan om endurorijden streng aan banden te leggen ?
Mr. Decroo in Brakel heeft afgelopen week blijkbaar beslist om alle onverharde wegen af te sluiten voor motorrijders, quads en 4x4.
Als je nu eens al een deftige poging onderneemt om
1) stil te rijden, dus minstens originele uitlaat of met goeie db-killer
2) geen verboden paden te nemen
3) respect te tonen voor anderen
4) niet naast paden/wegen te rijden
Ik ben beginnend endurorijder, met mijn Africa Twin rij ik wel af en toe een makkelijker stuk off-road, met de DR ga ik ook de moeilijker stukken proberen. Maar hoe aantrekkelijk het ook is, illegaal rijden ga ik niet doen...
Naast enduorijder, circuitracer (al 7 jaar) en gewoon motorrijder ben ik ook natuurliefhebber en mijn vriendin werkt bij regionaal landschap polder en ijzer. En zo hoor en zie ik ook de andere kant van het verhaal. En soms is het triestig wat zo'n wildcrosser of quadman aanricht. Wat voor sommigen onder jullie een stomme vogel (of ist twiet twiet?) is is voor mij en andere een levend wezen die evenveel recht heeft om te leven en een eigen habitat te hebben.
I know, I know, ik klink gelijk een ouwe zaag en soms ben ik dat ook.
Maar we moeten samenleven hé en helaas zijn er aan beide kanten (ja, ook bij de geitewollensokkenmannen/vrouwen) extremisten die het voor de andere verkloten.
Oja, ben ook nog rally co-piloot geweest, ik weet dus hoe veel tegenkanting je kan krijgen van de groene mannen .
Om nog maar eens een voorbeeld te geven.
We zijn met een groepje een reis naar Roemenië aan het voorbereiden en via via hebben we gesproken met een burgemeester (ex-boswachter) van een dorpje ginder. Hij heeft geen problemen met enduristen maar hij heeft wel al heel wat klachten gekregen.
De paarden die er los op de weides staan te grazen worden de laatste jaren maar al te dikwijls verjaagd door wildrijders met moto's open uitlaten. Voor die mensen is het dan een hele klus om die paarden terug beneden te krijgen (die paarden vluchten de bergen in).
Is het dan vreemd dat er ook daar al stemmen op gaan om endurorijden streng aan banden te leggen ?
Ik ben nog nooit gepakt. We rijden een klaverblad vanaf ons vaste vertrekpunt. Zo komen we per rit op ruim 100 km in 4 richtingen. Ik rijdt wel met de insteek dat als ik niet kan draaien en kan wegkomen in me "overgeef" of capituleer voor de vijand. Ik heb dan ook altijd mijn orginele rijbewijs en kenteken. Afgelopen weekend is een maat van me tegen de lamp gelopen. Kostte € 62,=. Ondertussen rijden we al jaren de meest mooie routes. niet duur toch?
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)