kramp

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

oossie
Berichten: 387
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 13:02
Contacteer:

rij je met elleboog beschermers? Ja doe die dan maar eens wat losser.
Had er zelf namelijk ook last van, nu ik die losser draag is kramp eigenlijk geen issue meer in de onderarmen.

Kramp is dat je bloeddoortroming niet optimaal is, knel je eea af tja dan is de doorbloeding niet optimaal en krijg je kramp verschijnselen
Dr_Bean
Berichten: 433
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 22:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

jep:

Ook polsbandjes, horloge etc: liefst AFdoen, of heel los zetten (maar dan kruipen ze toch vaak nog op).


Ik rij vanwege polsblessure vaak met een polssleunbandje, maar als ie weer te strak zit dan staan altijd je vingers op slot van de kramp na korte tijd.
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Ik heb zelfs de manchetten van m'n shirt doorgeknipt, met 0 resultaat, dus nu maar aan de pil. En dan maar hopen dat ik niet te heet wordt vanavond, magnesium en vuur ......................
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Sjokske schreef:Ik heb zelfs de manchetten van m'n shirt doorgeknipt, met 0 resultaat, dus nu maar aan de pil. En dan maar hopen dat ik niet te heet wordt vanavond, magnesium en vuur ......................
Pas je wel op ja :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gebruikersavatar
Sanne
Berichten: 640
Lid geworden op: za dec 13, 2003 13:18
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bij een enduro steek ik altijd een rolletje dextro energie in mijn jaszak en bij de service punten neem ik er een paar in. Lekker en het scheelt echt ik blijf frisser naarmate de dag vordert. Mijn lichaam wilt altijd wel maar ik heb last van concentratie verlies, is daar ook een goede oplossing voor? :o
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Meer water drinken dan je nu doet.

´s Avonds er voor een lekkere multivitaminebruis.

Oh ja, en geen sex voor de rit, dat schijnt ook te helpen...

Noppy
:toost:
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Noppy schreef: Oh ja, en geen sex voor de rit, dat schijnt ook te helpen...
Ja doei :shock:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

Sjokske schreef:
Noppy schreef: Oh ja, en geen sex voor de rit, dat schijnt ook te helpen...
Ja doei :shock:
Er na is problematischer. Met dat zweet en de modder, loopt mijn vriendien in een grote boog om me heen. :P
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Dr_Bean
Berichten: 433
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 22:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Der zijn juist veel onderzoeken geweest die aangetoond hebben dat topsporters beter presteren als ze de avond voor de wedstrijd sex gehad hebben.
Schijnt stofjes aan te maken in je bloed die concentratie en prestatie verhogen.
ktm620
Berichten: 51
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 19:31
Locatie: erica

Als ik ga crossen heb ik de eerste tijd zeg maar eerste uur behoorlijk last van kramp na een rondje of 6 , na verloop van de dag verdwijnt de kramp en kan ik gewoon half uur tot drie kwartier achter een door rijden .

iemand een idee hoe dat kan ?

gr robert
murvie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 15:30
Locatie: schalkhaar
Contacteer:

Had ik ook.
M'n eerste offroad rit was laatst in Hengelo. (ben 18)
1 ronde was ong 40 km.

Na zon 10km kon ik niet haast niet meer ontkoppelen, en m'n voorrem gebruiken.
Toen heb ik even gestopt, en later toen ik weer m'n onderarmen en handen niet kon bewegen nog eens.

Maar toen ik eenmaal over de helft was, durde ik veel meer gas te geven, en ik had totaal geen last meer van mijn onderarmen :? .

Moet erbij zeggen dat ik daarvoor nooit echt een goede training heb gehad, alleen op maisveld en zandpaden rijden, dus ook nooit echt mijn armen of wat dan ook specifiek getraind.

Ik ga van het voorjaar maar is een paar tips uitproberen, zoals meer water mee nemen en Dextro nemen, kijken of het beter gaat :) ..

BTW, ik droeg geen elleboog beschermers OID, maar toch voelde het alsof mijn onderarmen wel 4x zo dik werden tijdens het rijden :wink:
Honda xr250r '88
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Sjokske schreef:dus nu maar aan de pil.
En toch heb ik zo'n idee dat ze helpen die lichtmetalen pillen. Gisteren veel lekkerdere armkes gevoeld. Jammer dat dat ene watje niet meedurfde, was bang dattie smolt denk ik :twisted: (categorie suikerbeestje misschien ?)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Sjokske schreef:
Sjokske schreef:dus nu maar aan de pil.
En toch heb ik zo'n idee dat ze helpen die lichtmetalen pillen. Gisteren veel lekkerdere armkes gevoeld. Jammer dat dat ene watje niet meedurfde, was bang dattie smolt denk ik :twisted: (categorie suikerbeestje misschien ?)
Idd , ik dacht al , hij is wel een echte na-aper vandaag.
Waar ik een sprong maakte moest jij het ook na doen en waar ik 90’ loodrecht omhoog reed idem dito.
Dat had ik nog nooit van je gezien.
M.H. ging niet mee omdat het bij hun hard regende.
Wij hebben geen druppel regen gehad.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

vandaag kantooruren aangehouden. Nine to five. Geenen kramp maar was wel een makkelijk ritje door Limburg...Kolenberg ( in de buurt van Genk?) was wel heel aardig. Niet te vergelijken met tien uur Bilstain dus ik ben nog nix wijzer. :roll:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Ook al van die pillen geslikt Pruus ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
mech
Berichten: 429
Lid geworden op: za jan 08, 2005 17:30
Locatie: Brabant

Ik beken schuld, bij ons regende het hard s'morgens en toen belde de rest al af dus ik ook maar :oops:
s'middags toch nog maar een toerke gedaan, capella stampers rit was bij ons en laat op de middag nog een stuk route gereden.
Oh ja, kramp in de armen beste oplossing is volgens mij gewoon veel rijden en in iedergeval niet je onderarmen gaan trainen in de sportschool.
Ik dacht trouwens dat de pil alleen voor vrouwen was :lol:
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

mech schreef: s'middags toch nog maar een toerke gedaan, capella stampers rit was bij ons en laat op de middag nog een stuk route gereden.
:lol:
Ja dat was mooi!!! Wij de route nog opharken van de enduro en de Capella Stampers reden langs!! :twisted:
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Zeeuwse Klei
Berichten: 198
Lid geworden op: za feb 26, 2005 19:44
Locatie: 's-Heerenhoek

Rolando schreef:
mech schreef: s'middags toch nog maar een toerke gedaan, capella stampers rit was bij ons en laat op de middag nog een stuk route gereden.
:lol:
Ja dat was mooi!!! Wij de route nog opharken van de enduro en de Capella Stampers reden langs!! :twisted:
Hey, ben ik jullie nog tegengekomen daar? Tenminste, kwam nog een groep van 10 enduristen tegen in een stuk bos met knippenpaden.
Plaats reactie