@ Dennis, Dirty loopt nu goed, niet zo fel als Shiny maar wel bijna..
Shiny komt van een eigenaar van een motorzaak en oud crosser..
vertelde dat ie wel wat werk in Shiny had gestopt
eindempers open en carbs onderhanden genomen..
bij een BIG met rond de 60.000km moeten naalden, geleiders en membraam vervangen worden.. begint dan vermogen te verliesen.
toen ik voor het eerst de '97 carbs probeerde en flink gas gaf in de vrij gooide hij benzine uit de overloop van de linker carb, denk door de verstopte leerlaufduse links [stationaire sproeier]
aangezien de 750 geen overloop heeft en bij stalling benzine de cilinder in kan lekken denk ik dat bij jou bij hoge toeren er ook benzine in de cilinder word gegooit..
hij verzuipt dan [stotteren] en zuipt als een gek..
is beetje een gok..
M'n BIG's lopen rond de 1/16km
@ Sander, toen ik 3 jaar geleden begon met motor rijden had ik de ballen verstand van 4 takt motoren
maar als je miniamaal 20.000km per jaar rijd op wat oudere motoren, te beroerd ben om tussen de e60-e75 per uur te betalen aan een garage en sleutelen leuk vind en weet dat je zorgvuldiger werk dan de gemiddelde monteur,
en dat garage's geen ervaring hebben met de BIG
dan ga je vanzelf aan de slag..
t'is altijd een beetje eng als je iets voor het eerst doet, maar als je het dan gedaan heb blijkt het meestal mee te vallen..
maar je weet waar ik woon
en in dit geval had ik 2 sets carb's naast elkaar liggen, is dan makelijker te zien wat nog goed is
Cheers
zappa