Ja deze zijn er voor elke type off the road motor en crossmotoren te krijgen.
Kennen jullie dit? wat vinden jullie hiervan?
Hoe denken jullie hierover?
Opzich zou ik hier alleen voordelen aan zien.
de crf2008 heeft het nu ook, alleen wel andere uitvoering
stuurdemper
Moderator: ghulst
verstand op nul en nadenken
-
weet er niet alles van maar je kan ze instellen..
in mul zand lijkt het me erg prettig als je erg hard wil
had soms moeite m'n BIG in het gareel te houden maar met de goede banden [k760's] en WP binnen veren in de v-vork is het al een heel stuk beter
in mul zand lijkt het me erg prettig als je erg hard wil
had soms moeite m'n BIG in het gareel te houden maar met de goede banden [k760's] en WP binnen veren in de v-vork is het al een heel stuk beter
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik denk vooral veel voordeel wanneer je tegen het einde van een mache erg vermoeid bent.
Je vangt dan minder de klappen en slaan op vanhet stuur door je vermoeidheid. Door de stuurdemper wordt die minder snel afegestraft.
kortom: stabieler en minder vermoeiend:!:
En hij is instelbaar naar hoe zwaar die dempt
Je vangt dan minder de klappen en slaan op vanhet stuur door je vermoeidheid. Door de stuurdemper wordt die minder snel afegestraft.
kortom: stabieler en minder vermoeiend:!:
En hij is instelbaar naar hoe zwaar die dempt
verstand op nul en nadenken
Honda heeft ze nu standaard op zen crossers zitten (stuurdempers). Heb al wel gehoord dat je best eentje neemt die je makkelijk kan bijregelen tijdens het rijden, het zou hinderlijk kunnen zijn in de krappe, bochtige bospaadjes.
Als je em makkelijk op/af kan zetten heeft zo een ding volgens mij alleen maar voordelen (buiten het extra gewicht, maar das verwaarloosbaar).
grtz
Als je em makkelijk op/af kan zetten heeft zo een ding volgens mij alleen maar voordelen (buiten het extra gewicht, maar das verwaarloosbaar).
grtz
www.rttmotorsports.com
Die hebben een hydraulische afstandsbediening op het stuur:
Je kunt hem dus met je duim op nul zetten, half of vol. Daarnaast kent de demper een schakelaar van 0 t/m 7 op de demper zelf.
Noppy
Die hebben een hydraulische afstandsbediening op het stuur:
Je kunt hem dus met je duim op nul zetten, half of vol. Daarnaast kent de demper een schakelaar van 0 t/m 7 op de demper zelf.
Noppy