trillende lampjes

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Skuppie

BESTAAN ER OOK LAMPJES (VOOR HET ACHTERLICHT) DIE NIET KAPOT TRILLEN NA EEN RITJE ON OF OFF THE ROAD?? GEK WORD IK ERVAN!! :x

Skup
XR600R

Je moet ervoor zorgen dat het lampje in een flexibele rubber ophanging hangt.
Nog altijd breukloos
Zot
Contacteer:

Even de fitting in rubber monteren en een kwaliteits lampje erin.

Ro, die denkt dat de carb. er niets mee te maken heeft.
Afbeelding
Skuppie

En wat zijn kwaliteitslampjes? Voorheen had ik die philips lampjes die vond ik wel oke, daarmee kon ik toch zeker 2x (!) on en off the road rijden. Maar toen had ik nog zo'n vaag groot achterlicht (XR, model '89). Nu heb ik een nieuw achterspatbord (acerbis) incl. een klein (en veel mooier) achterlicht. Hier in gaan van die hele kleine dashboard-achtige lampjes.

Groet,

Skup
Freek
Site Admin
Contacteer:

trilt het lampje niet tegen het kapje ?
grootsmit

Wat echt perfect werkt, niet stukgaat zijn LED lapjes. Wel een soldeerklusje maar dan werkt het ook altijd. De lampjes zelf gaan nooit kapot. Te verkrijgen bij de betere electo-speciaal zaak.

Succes.
Richard

Grootsmit,

Kan je me iets meer vertellen over die LEDjes? Verschillende types/soorten o.i.d Ben echt een nono op dit gebied.

Groet,

Richard
Jo VdB

Skuppie schreef:En wat zijn kwaliteitslampjes?
Groet,

Skup
Die van het merk "Stanley" (gemaakt in Japan) zijn erg goed. Deze hebben een extra versteviging aan de gloeidraad.

Ik heb ze eens bij een Honda dealer gekocht, maar ze zijn ook bij KTM te krijgen als "original part" Ze zijn wel niet goedkoop (ik dacht zo'n 10 Euro het stuk), maar ik heb al 2 jaar zo'n lampje op mijn motor zonder problemen.

Jo
Plaats reactie