BESTAAN ER OOK LAMPJES (VOOR HET ACHTERLICHT) DIE NIET KAPOT TRILLEN NA EEN RITJE ON OF OFF THE ROAD?? GEK WORD IK ERVAN!!
Skup
trillende lampjes
Moderator: ghulst
En wat zijn kwaliteitslampjes? Voorheen had ik die philips lampjes die vond ik wel oke, daarmee kon ik toch zeker 2x (!) on en off the road rijden. Maar toen had ik nog zo'n vaag groot achterlicht (XR, model '89). Nu heb ik een nieuw achterspatbord (acerbis) incl. een klein (en veel mooier) achterlicht. Hier in gaan van die hele kleine dashboard-achtige lampjes.
Groet,
Skup
Groet,
Skup
Grootsmit,
Kan je me iets meer vertellen over die LEDjes? Verschillende types/soorten o.i.d Ben echt een nono op dit gebied.
Groet,
Richard
Kan je me iets meer vertellen over die LEDjes? Verschillende types/soorten o.i.d Ben echt een nono op dit gebied.
Groet,
Richard
Die van het merk "Stanley" (gemaakt in Japan) zijn erg goed. Deze hebben een extra versteviging aan de gloeidraad.Skuppie schreef:En wat zijn kwaliteitslampjes?
Groet,
Skup
Ik heb ze eens bij een Honda dealer gekocht, maar ze zijn ook bij KTM te krijgen als "original part" Ze zijn wel niet goedkoop (ik dacht zo'n 10 Euro het stuk), maar ik heb al 2 jaar zo'n lampje op mijn motor zonder problemen.
Jo