Mijn eigen kanjer is te vinden bij de andere band!

Moderator: ghulst
Kunnen we na afloop van de enduro in Bergeijk wel eens afspreken.Rolando schreef:Toch eens naar een optreden komen dan. Ook wij doen aan een afterparty!
Had ik al aan zitten denken, meelmolen is al in werking gezet.adje schreef:Misschien dat sjokske
Ik kan het vragen. Ze woont daar wel in de buurt. Maar of ze uit jouw microfoon geluid krijgt?Sjokske schreef:Had ik al aan zitten denken, meelmolen is al in werking gezet.adje schreef:Misschien dat sjokske
Zie topikske over Bergeijk![]()
Komt de zangster van Rolando dan ook mee ? Heb zelf microfoon bij.
geluid zal wat hem betreft niet nodig zijn, witte substantie is voldoende denk ikRolando schreef:Ik kan het vragen. Ze woont daar wel in de buurt. Maar of ze uit jouw microfoon geluid krijgt?Sjokske schreef:Had ik al aan zitten denken, meelmolen is al in werking gezet.adje schreef:Misschien dat sjokske
Zie topikske over Bergeijk![]()
Komt de zangster van Rolando dan ook mee ? Heb zelf microfoon bij.
Met dezelfde vrouw?Sjokske schreef:Varkens, ik wilde gewoon een nummertje met d'r ............ zingen.
Ben keurig netjes getrouwde jongen, al meerdere keren zelfs.
Zeer off-topic intussen, maar altijd wel te genieten de droge humor van SjokskeSjokske schreef:Nee, eerste versie was een tweetakt (jankert dus), heb nu een rustige viertakt (pakt van onderuit beter op en gaat langer door).
Is natuurlijk ook Italiaans type (donker haar met TM-blauweogen). Verder robuust gebouwd en weinig onderhoud.
Zo lang het maar geen wankel wordt![]()
Zaterdag in Zelhem ook weer iemand op de route zien lopen met een TM.Sjokske schreef:En óf dat loopt![]()
2-takt?adje schreef:Zaterdag in Zelhem ook weer iemand op de route zien lopen met een TM.Sjokske schreef:En óf dat loopt![]()
En nee , hij was niet vergeten te tanken