Het is een microfoon!!!!
Mijn eigen kanjer is te vinden bij de andere band!
TM450 Enduro
Moderator: ghulst
Toch eens naar een optreden komen dan. Ook wij doen aan een afterparty!
Kunnen we na afloop van de enduro in Bergeijk wel eens afspreken.Rolando schreef:Toch eens naar een optreden komen dan. Ook wij doen aan een afterparty!
Misschien dat sjokske daar ook nog wel naar toe komt om te komen kijken als ze ons zaterdagmiddag ritje aan het rijden zijn. ( zonder mij dan een keer )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Had ik al aan zitten denken, meelmolen is al in werking gezet.adje schreef:Misschien dat sjokske
Zie topikske over Bergeijk
Komt de zangster van Rolando dan ook mee ? Heb zelf microfoon bij.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Ik kan het vragen. Ze woont daar wel in de buurt. Maar of ze uit jouw microfoon geluid krijgt?Sjokske schreef:Had ik al aan zitten denken, meelmolen is al in werking gezet.adje schreef:Misschien dat sjokske
Zie topikske over Bergeijk
Komt de zangster van Rolando dan ook mee ? Heb zelf microfoon bij.
geluid zal wat hem betreft niet nodig zijn, witte substantie is voldoende denk ikRolando schreef:Ik kan het vragen. Ze woont daar wel in de buurt. Maar of ze uit jouw microfoon geluid krijgt?Sjokske schreef:Had ik al aan zitten denken, meelmolen is al in werking gezet.adje schreef:Misschien dat sjokske
Zie topikske over Bergeijk
Komt de zangster van Rolando dan ook mee ? Heb zelf microfoon bij.
Allways replace the cheapest parts first
Varkens, ik wilde gewoon een nummertje met d'r ............ zingen.
Ben keurig netjes getrouwde jongen, al meerdere keren zelfs.
Ben keurig netjes getrouwde jongen, al meerdere keren zelfs.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Met dezelfde vrouw?Sjokske schreef:Varkens, ik wilde gewoon een nummertje met d'r ............ zingen.
Ben keurig netjes getrouwde jongen, al meerdere keren zelfs.
Nee, eerste versie was een tweetakt (jankert dus ), heb nu een rustige viertakt (pakt van onderuit beter op en gaat langer door).
Is natuurlijk ook Italiaans type (donker haar met TM-blauwe ogen). Verder robuust gebouwd en weinig onderhoud.
Zo lang het maar geen wankel wordt
Is natuurlijk ook Italiaans type (donker haar met TM-blauwe ogen). Verder robuust gebouwd en weinig onderhoud.
Zo lang het maar geen wankel wordt
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Zeer off-topic intussen, maar altijd wel te genieten de droge humor van SjokskeSjokske schreef:Nee, eerste versie was een tweetakt (jankert dus ), heb nu een rustige viertakt (pakt van onderuit beter op en gaat langer door).
Is natuurlijk ook Italiaans type (donker haar met TM-blauwe ogen). Verder robuust gebouwd en weinig onderhoud.
Zo lang het maar geen wankel wordt
Jo VdB
Zou graag weer on-topic willen, Jo, maar de foto's van de nieuwe modellen blijven met te lang uit en dus wordt ik ongeduldig.
Hierbij alvast een opsomming van de modificaties :
TM Racing 2008 New features
New features on all 2008 models
New aluminium perimeter frame
New aluminium subframe
New radiator shrouds
New tank
New air box
New battery box position
New number plates
New rear fender
New graphics
New seat
New swing arm
New linkage
New rear brake lever
New shock absorber Öhlins
New Front forks Marzocchi 50mm
New CNC triple clamp machined from billet with rubber mounts
Engines updates
MX / EN / SMX / SMR / SMM 250cc (4 stroke)
New cams
New and improved Cam timing
Updated ignition curve (MX, EN, SMX only)
New carburator setting
New exhaust system
Keihin FCRD 39 mm (MX, SMX only)
Titanium valves (MX, EN, SMX only)
New sealed connectors for ignition components (all models with Electric Start)
Reduced exhaust decibel noise retaining the same performance
MX / EN / SMX / SMR / SMM 450cc (4 stroke)
New and improved Cam timing
New carburator setting
New exhaust system
Updated ignition curve (MX, SMX only)
New sealed connectors for ignition components (all models with Electric Start)
Titanium valves (MX, SMX only)
Reduced exhaust decibel noise retaining the same performance
MX / EN / SMR / SMM 530cc / SMX 660cc (4 stroke)
New exhaust system
Updated ignition curve (MX, SMX only)
New sealed connectors for ignition components (all models with Electric Start)
Titanium valves (MX, SMX only)
Reduced exhaust decibel noise retaining the same performance
SMX 660cc (4 stroke)
Engine completely new “Davide Gozzini S2 replica”
MX / EN / SMR / SMM / SMX (2 stroke)
125cc
Updated ignition curve
New carburator setting
144cc
Engine completely new entered on the market on March 2007 with the following modifications compared with 125 2 stroke:
New crank cases
New crank and con road
New piston
New cylinder
New cylinder head
New carburator setting
250 / 300cc
Updated ignition curve
New carburator setting
Hierbij alvast een opsomming van de modificaties :
TM Racing 2008 New features
New features on all 2008 models
New aluminium perimeter frame
New aluminium subframe
New radiator shrouds
New tank
New air box
New battery box position
New number plates
New rear fender
New graphics
New seat
New swing arm
New linkage
New rear brake lever
New shock absorber Öhlins
New Front forks Marzocchi 50mm
New CNC triple clamp machined from billet with rubber mounts
Engines updates
MX / EN / SMX / SMR / SMM 250cc (4 stroke)
New cams
New and improved Cam timing
Updated ignition curve (MX, EN, SMX only)
New carburator setting
New exhaust system
Keihin FCRD 39 mm (MX, SMX only)
Titanium valves (MX, EN, SMX only)
New sealed connectors for ignition components (all models with Electric Start)
Reduced exhaust decibel noise retaining the same performance
MX / EN / SMX / SMR / SMM 450cc (4 stroke)
New and improved Cam timing
New carburator setting
New exhaust system
Updated ignition curve (MX, SMX only)
New sealed connectors for ignition components (all models with Electric Start)
Titanium valves (MX, SMX only)
Reduced exhaust decibel noise retaining the same performance
MX / EN / SMR / SMM 530cc / SMX 660cc (4 stroke)
New exhaust system
Updated ignition curve (MX, SMX only)
New sealed connectors for ignition components (all models with Electric Start)
Titanium valves (MX, SMX only)
Reduced exhaust decibel noise retaining the same performance
SMX 660cc (4 stroke)
Engine completely new “Davide Gozzini S2 replica”
MX / EN / SMR / SMM / SMX (2 stroke)
125cc
Updated ignition curve
New carburator setting
144cc
Engine completely new entered on the market on March 2007 with the following modifications compared with 125 2 stroke:
New crank cases
New crank and con road
New piston
New cylinder
New cylinder head
New carburator setting
250 / 300cc
Updated ignition curve
New carburator setting
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
New battey box position is niet overbodig. Soms wel lastig de filter monteren langs de accu af.
Heel mooi, toch één opmerking.
Er moeten er niet te veel komen, anders is het unieke er af.
Achterlichtje mag van mij wel wat kleiner. Led.!!
Er moeten er niet te veel komen, anders is het unieke er af.
Achterlichtje mag van mij wel wat kleiner. Led.!!
Er zijn gelukkig weinig durfals
De meesten rijden liever een Noppen-Astra
Achterlicht heb ik destijds al meteen vervangen door LED'der.
De meesten rijden liever een Noppen-Astra
Achterlicht heb ik destijds al meteen vervangen door LED'der.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
mooie bike zeg,loopt dat een beetje?zit er in de buurt van eindhoven een dealer of zo? heb zelf altijd ktm 300 gereden,maar door omstandigheden van de hand moeten doen.heb nu een nu honda 250 cr,maar die valt een beetje tegen vind ik....
als ik die foto's zie van de tm word ik weer verliefd
als ik die foto's zie van de tm word ik weer verliefd
En óf dat loopt
Importeur is van de Vegt in Oudleusden (kilometerke of 10 oostelijk van Zwolle), een dealer in de buurt van Eindhoven zul je niet gaan vinden denk. Service qua onderdelenvoorziening is gewoon super, de ene dag bellen of mailen en meestal de dag later (en anders de dag daarna) binnen. Afgelopen week kontakt gehad met Gerco van de Vegt en komende week wordt de eerste 450 enduro in Oudleusden verwacht.
Ik mag nog efkes wachten tot de eerste 530 binnenkomt en m'n huidige schatje kan worden omgeruild voor een jonger ding
Hier nog een fotooke :
Fuck, ik lijk onderhand wel een wandelende TM-reclamezuil.
Importeur is van de Vegt in Oudleusden (kilometerke of 10 oostelijk van Zwolle), een dealer in de buurt van Eindhoven zul je niet gaan vinden denk. Service qua onderdelenvoorziening is gewoon super, de ene dag bellen of mailen en meestal de dag later (en anders de dag daarna) binnen. Afgelopen week kontakt gehad met Gerco van de Vegt en komende week wordt de eerste 450 enduro in Oudleusden verwacht.
Ik mag nog efkes wachten tot de eerste 530 binnenkomt en m'n huidige schatje kan worden omgeruild voor een jonger ding
Hier nog een fotooke :
Fuck, ik lijk onderhand wel een wandelende TM-reclamezuil.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Jij gaat voor de 530 toch??
Zaterdag in Zelhem ook weer iemand op de route zien lopen met een TM.Sjokske schreef:En óf dat loopt
En nee , hij was niet vergeten te tanken
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
2-takt?adje schreef:Zaterdag in Zelhem ook weer iemand op de route zien lopen met een TM.Sjokske schreef:En óf dat loopt
En nee , hij was niet vergeten te tanken
Was een 450cc 4-takt.
Rijdt bij de nationalen.
Rijdt bij de nationalen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
en gisteren in markelo ?