Handel

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Ktm525_rider

Haha komt me wel erg bekent voor, zou het zo zelf geweest kunnen zijn in mn 3e rondje

Komt toevallig nog een filmpje van het hele rondje online?
Binnenkort plaats ik een samenvatting van deze rit. het monteren vergt nogal wat tijd. ik heb ruwe beelden van het gehele parcours.
speedphreax

Was ook een link stukje waar hij viel. Net daarvoor kon je net mooi hard knallen en ineens was er dat knikje. Ik wist hem nog van voorgaande jaren.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Houten Klaas

Is dit Ronald, een van de Schrik brothers.

http://www.motofotoservice.com/imagedetails/91116.html
Laatst gewijzigd door Houten Klaas op di okt 30, 2007 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
adje

Houten Klaas schreef:Is dit Ronald, een van de Schrik brothers.
Wat bedoel je ??
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Houten Klaas

Volgens mij rij jij er achter.
adje

Is Ronald ja 8)
Ze Rijden nu al met zijn drieen off-road ritten.

Afbeelding Afbeelding

Sjokske

Tis ver-Schrik-kelijk :lol:
En ze lijken ook allemaal op Shrek.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Fee

Ja het was wel weer erg gaaf allemaal... ook het weer was prima... Dankzij de wintertijd die inging die nacht was ik er erg vroeg en zodoende bij de eerste 20 starters.. De eerste ronde was K**** om te rijden maar de 2 en derde gingen erg goed... De derde keer dat ik het drassige weilandje passeerde stonden er zoveel vast met hun achterwielen ingegraven dat ik me vol bravoure in zo'n spoor stortte en met flink het gas erop naar de overkant wilde rijden... lukte prima totdat ik terug moest schakelen en nog meer gas geven om de overkant te halen... de schijnbaar drassige bodem gaf mijn achterwiel opeens onverwacht veel grip en het oranje beest steigerde zo heftig dat ik aan mijn stuur kwam te hangen en daardoor 't gas nog verder open draaide.. .kortom op dat moment was ik gezien en 't was mijn "youtube" moment van de dag (gelukkig had niemand een camera bij zich!) :oops: ik heb maar gewoon alles losgelaten.. ik goed op mijn snufferd en mijn motor remde vrij abrupt af op een "fout parkeerder" zijn motor die bezig was zijn maat uit 't moeras te halen... resultaat was een verbrijzeld voorspatbord van mij en verder geen schade, alleen een omgevallen motor van die "foutparkeerder"... wel na aanvankelijke schrik veel lachende gezichten...nou dat dan weer wel bereikt... :lol: Dus als jullie nog iemand zonder voorspatbord hebben zien rijden... dat zou ik heel goed geweest kunnen zijn...!! Verder erg goed georganiseerd (dank dank organisatie!!) en een gave en leuke ronde... vooral knippen en crossbaan vond ik erg goed!!

Cheers
Felix
E=MC2
Sjokske

Fee schreef: De derde keer dat ik het drassige weilandje passeerde stonden er zoveel vast met hun achterwielen ingegraven
Daarom heb ik de tweede ronde het rechtse spoor vlak langs het water genomen met ca. 100 km/uur (schijnt later afgesloten te zijn geworden trouwens). Moooooooooooooiiiiii, verbaasde gezichten van "hoe flikt ie dat nou" 8) (had de eerste ronde ook al stilgestaan in zo'n spoor meer naar links :oops: ).
speedphreax

Sjokske schreef:
Fee schreef: De derde keer dat ik het drassige weilandje passeerde stonden er zoveel vast met hun achterwielen ingegraven
Daarom heb ik de tweede ronde het rechtse spoor vlak langs het water genomen met ca. 100 km/uur (schijnt later afgesloten te zijn geworden trouwens). Moooooooooooooiiiiii, verbaasde gezichten van "hoe flikt ie dat nou" 8) (had de eerste ronde ook al stilgestaan in zo'n spoor meer naar links :oops: ).
Ik ben bij wijze van zelfkastijding juist door die diepe sporen gegaan en dan volgas en eerder aan de andere kant proberen te zijn als de anderen die de sporen proberen te ontwijken... Nou ja... 2 van de 3 keer dan

Vastzitten vind ik overigens knap daar. Ik reed er zo doorheen. Kwestie van snelheid houden.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Sjokske

speedphreax schreef:Vastzitten vind ik overigens knap daar.
Nee hoor, was niet zo moeilijk :twisted:
Spoor was geblokkeerd door voorganger (zo'n oranje ...) en ik had geen zin om dwars door hem heen te gaan.
Rolando
Contacteer:

Sjokske schreef:
speedphreax schreef:Vastzitten vind ik overigens knap daar.
Nee hoor, was niet zo moeilijk :twisted:
Spoor was geblokkeerd door voorganger (zo'n oranje ...) en ik had geen zin om dwars door hem heen te gaan.
Is ook niet moeilijk!! :lol:
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
DeGier

Eerste keer werd ik ook verrast door het drassige spoor, maar met een beetje snelheid kwam je er toch nog doorheen. vrienden van me namen hem de 2e keer links en die vlogen er echt overheen. Laatste rondje wilde ik hem ook rechts nemen zoals ik iemand had zien doen langs het water, maar dat was deels afgezet, ben er toch maar omheen gereden haaks over de sporen ging wel goed :P

Ik vond het erg leuk zn rit, het was ook de eerste keer en erg zwaar! Had alleen 2 weken ervoor keertje gereden en daarvoor was het een paar maanden terug.
Rolando
Contacteer:

Een mooi evenement heeft ook weer zijn diepte punten.

Er zijn weer motoren gestolen. Dir keer ook eentje van een kennis van me. Het betreft een Yamaha WR450F uit 2006 met een GPS systeem erop. De helm hing ook nog aan het stuur.

Kenteken weet ik (nog) niet.

Daarnaast blijken er nog 2 motoren van 2 broers gestolen te zijn. Ik hoop nog meer info te krijgen.

P.S. @Sjokske: Je hebt toch geen Combiketels gehangen in je woonplaats???
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
adje

Kunnen ze die yamaha niet opsporen dan als die een gps systeem heeft ?

Afbeelding Afbeelding

pruus
Contacteer:

Sjokske schreef: Pruus niet voorbij zien stuiteren (ook niet bij de tap).
nou dat je't zegt, man. Ben zowaar niet gevallen deze keer. Zal ik het dan toch nog leren op me ouwe dag of ga ik gewoon niet meer hard genoeg? :?
Tap kan ik voorlopig geen meer zien maar 'k zat ook bij Joezelluf in de vrachtwagen ( die met die kraan ) en hij moest van z'n vrouw gelijk naar huis :wink:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Sjokske

Rolando schreef:P.S. @Sjokske: Je hebt toch geen Combiketels gehangen in je woonplaats???
Jawel, vorig jaar nog (thuis) :wink:
Het durp is wel weer in het nieuws deze week, nu alleen nog die kinderaanrander die in de omgeving Renkum bezig is geweest ophangen aan een internet-boom (ben al een eind op weg wie het is :evil: , gelukkig wordt er in een dorp genoeg over geouwehoerd).
Plaats reactie