Handel
Moderator: ghulst
Ook al weer binnenkort, voor degenen die nog niet eerder mee hebben gereden : inschrijfformulieren en verzekeringsformulier naar beneden te laden via www.peelrijders.nl
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Rij hem al jaren en is telkens weer een mooi evenement. Zoveel rijders elk jaar en veel gezelligheid.
Zeer mooie rit! En vorig jaar keken ze bij mij nergens naar, had er cross banden opzitten, en een open uitlaat. (ik kan niet garanderen dat ik gewoon geluk had natuurlijk).
En waarom zou het voor een Belg duurder zijn?
En waarom zou het voor een Belg duurder zijn?
Honda crf 250
Het is een rit die onder de MON vlag valt dus geen bandencontrole of verlichting / claxon controle.
Wel of je kenteken klopt en het geluid.
Voor een Belg is het net zo duur / goedkoop als voor een Hollander.
Wel een daglicentie nodig van de MON = 10euro.
Voor een Belg is het net zo duur / goedkoop als voor een Hollander.
Wel een daglicentie nodig van de MON = 10euro.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Wil ook eens z'n ritje rijden, klinkt goed dat er niet zo streng gecontroleerd wordt! Hoeveel db's zijn toegestaan?adje schreef:Het is een rit die onder de MON vlag valt dus geen bandencontrole of verlichting / claxon controle.
Hopen dat mijn cross maat op tijd beter is! Anders moet ik alleen...
Met zo'n 1200 deelnemers is "alleen" een zeer relatief begrip...
Je moet niet doen, je moet niet laten!
ze schijnen bij de start niet te controleren op geluid, maar de politie pikt de herriebakken er onderweg uit
zou op die manier toch een duur ritje kunnen worden...
beter zo dan volgens jaar niets meer, (zei de moraalridder ) enne, tis toch duidelijk aangekondigd?klomp schreef:ze schijnen bij de start niet te controleren op geluid, maar de politie pikt de herriebakken er onderweg uit
Ik heb er zin an in ieder geval!!!
Allways replace the cheapest parts first
Ik heb er altijd zin in.Bosje schreef:beter zo dan volgens jaar niets meer, (zei de moraalridder ) enne, tis toch duidelijk aangekondigd?klomp schreef:ze schijnen bij de start niet te controleren op geluid, maar de politie pikt de herriebakken er onderweg uit
ook als je al net geweest bent ik ga dan liever slapenRolando schreef:Ik heb er altijd zin in.Bosje schreef:beter zo dan volgens jaar niets meer, (zei de moraalridder ) enne, tis toch duidelijk aangekondigd?klomp schreef:ze schijnen bij de start niet te controleren op geluid, maar de politie pikt de herriebakken er onderweg uit
Dan moet je meer aan je conditie werken, ik kan de hele dag doorgaanBosje schreef:ook als je al net geweest bent ik ga dan liever slapenRolando schreef:Ik heb er altijd zin in.Bosje schreef: beter zo dan volgens jaar niets meer, (zei de moraalridder ) enne, tis toch duidelijk aangekondigd?
Honda crf 250
Gaat met de jaren ook wel overktm_gs300 schreef:Dan moet je meer aan je conditie werken, ik kan de hele dag doorgaanBosje schreef:ook als je al net geweest bent ik ga dan liever slapenRolando schreef: Ik heb er altijd zin in.
smurf.
Pfff allemaal grootspraak is net als zeggen dat je snel bent op de motorktm_gs300 schreef:Dan moet je meer aan je conditie werken, ik kan de hele dag doorgaanBosje schreef:ook als je al net geweest bent ik ga dan liever slapenRolando schreef: Ik heb er altijd zin in.
Ik heb d'r gisterenavond niet horen klagen. Gelukkig zit ik (dit in tegenstelling tot de echte sportkarakters) qua rondetijden wat hoger .
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Als je ze wat te bieden hebt, vragen ze naar meer. Ook na 12,5 jaar!!!Sjokske schreef:Voorspel : ik heb zin .........
Naspel : truste .........
Tis wat als je al wat langer getrouwd bent
-
ben gek op ervaren vrouwen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- allardcr250
Vrouwen zijn net als motors er op rijden is altijd mooi!
cr250
Maar de motoren zeiken niet!!!!