Nou zag iemand dat ie koelvloeistof lekte bij elke poging die ik deed. Als ik ermee ophield, stopte het druppen ook. Was daar, waar de vloeistof het blok ingaat.

Hij zei ook dat DAT de reden was, dat ie niet meer startte.
Kan iemand dat uitleggen?
Moderator: ghulst
@ Ad. Hij gooit de vloeistof er bij het "traangaatje" (wheephole) uit. Ik dacht zelf ook aan de pakking of slang, maar die zijn goed.mark20v schreef:zoek ff op:
http://www.husaberg.org/index.php?name= ... 219b32494c
volgens mij heb ik dit daar al vaker gelezen
Gr Mark
sorry Ad, ik had je eerste antwoord verkeerd gelezenadje schreef:@Klomp , ik heb dat zelf ook eens gehad met mijn CRF en het was de waterpomp keering die lek was.
Nadat ik er een nieuwe ingezet had lekte die nog en toen heb ik het asje van de waterpomp ook vernieuwd.
Bij mij was toen het Probleem opgelost.
klomp schreef:we zijn eruit!
![]()
................
Bij mijn motor is het gaatje ietwat scheef geboord![]()
Die coating in de waretpomp heeft het water al die tijd tegengehouden.
Maar nu is diezelfde coating door het schoepenwieltje afgesleten en komt die fout ( een miniscuul gaatje) er dus nu pas uit!
prutsers zijn het die Oostenrijkers!