hallo,
ik ben een begininnend corsser en rijd sinds een maand crossmotor ,
maar nou heb ik een probleem, al ik ong. een kwatier 20 minuten aan het crossen ben dan slaat de motor af en krijg ik hem niet meer aan de praat ?? ook vonkt de bougi dan niet meer ??
weet iemand wat dit is, zelfdenk ik aan de bobine of aan de cdi maar weet iemand hoe ik dit kan testen of verhelpen ??
mvg erwin smits
kawasaki kx80 slaat af waneer hij warm is....
Moderator: ghulst
slaat ie niet vet?Erwin schreef:heej, nee nog niet maar dat zal ik is gaan doen. zou gewoon de bougi versleten zijn ?
ik was vandaag eve naar de brommer boer geweest en die zij gewoon dat de carbrateur vies was en als de motr heet was dat er dan vuil in de vlotterrbak ging sirculeren en dan in de sproeier komt en verstopt met het gevolg dat hij dan geen bezine meer krijgt...
zou dit kunnen kloppen??
zou dit kunnen kloppen??
Wel vreemd dat als de sproeier verstopt is, hij de keer erop wel start, zonder dat er aan de sproeir iets gedaan is.
maak 'm een keer schoon, dan weet je het.
maak 'm een keer schoon, dan weet je het.
jaa de brommerboer zij da dat zand dan weer eruit wert gespoelt en dat ie het dan weer dees
maar ik zal de carbrateur vnf wel schoon maken en nieuwe bougitje erin zetten en ff na de kabelboom kijke dan zalt wel opgelost zen.
maar ik zal de carbrateur vnf wel schoon maken en nieuwe bougitje erin zetten en ff na de kabelboom kijke dan zalt wel opgelost zen.
Kijk of je de onstekingsspoel kan doormeten en kijk of alle contacten vanaf je onstekingspoel nog goed vast zitten.
Die willen wel eens loslaten als het één keer goed warm is geweest.
Die willen wel eens loslaten als het één keer goed warm is geweest.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
ik heb nou de carbrateur schoon gemaakt en de sproeier zat verstopt nou alles schoon gemaakt voor de zekerheid nieuwe bougie erin,
en nou vonkt hij wel maar ik denk dat hij geen bezine krijgt of de benzine niet verbrand ..
iemand tips voor oplossingen..
en nou vonkt hij wel maar ik denk dat hij geen bezine krijgt of de benzine niet verbrand ..
iemand tips voor oplossingen..
-
krijgt hij wel voldoende brandstof?
is de benzine kraan verstopt (controleer het zeefje onderin de tank op de kraan, dat kan verstopt zitten door troep in de tank))
is de tankontluchting wel goed? (zuigt vacuum)
is de benzine kraan verstopt (controleer het zeefje onderin de tank op de kraan, dat kan verstopt zitten door troep in de tank))
is de tankontluchting wel goed? (zuigt vacuum)