Hier http://stteve.smugmug.com/gallery/3484445#196408281 staan meer foto's.
Moderator: ghulst
De foto's vertekenen een beetje, een lichte enduro is wel lekker, maar met een allroad zijn ze prima te doen. Onderweg kwamen we een stel Nederlanders op XT's 600 met koffers tegen, die dezelfde routes in meerdere stukken deelden. zij reden zo'n 120 km per dag. Ik reed op een TTR, geen centje pijn.Shifty-PK schreef:Mooie foto's hoor, echt een mooi gebied.
Klopt het dat het niet zo'n technische ritten zijn, op de water doorwading na?
dat is ook toevallig, dat waren wij. Het was onze laatste dag. De camping was in Sort, van daar reden we naar een hotel, en de volgende dag weer terug. We vonden het al vreemd dat we 1 mannetje zagen en 5 motoren. Wij zijn toen door de regen en de ijzel verder gereden, want we hadden geen regenkleding mee. Als ik 2 uur had moeten wachten was ik een ijspegel geworden. Verder ook supermooi weer gehad.sjikkentip schreef:STTEVE schreef:Vorige week, samen met mensen van de ORA (www.ORA.nl) een aantal roadbooks van Vibraction gereden. Aanrader!!
quote]
Hallo,
Ik was vorige week ook een 6-daagse aan het rijden van Gerona naar Andorra en terug samen met nog 4 andere.
Zijn we jullie niet tegengekomen toen wij aan het schuilen waren voor de regen en onze regenkledij aan het aantrekken waren![]()
Het heeft toen maar een 2-tal uur geregend,de rest stralend weer gehad.We hebben ook een deel gereden op roadbooks van Vibraction met ne gids.
We reden met 4 KTM's en 1 Yamaha.
Er passeerde eerst iemand met nen TTR met roadbookhouder en daarna iemand met ne KTM en het waren Hollanders.
HelabaSTTEVE schreef:We vonden het al vreemd dat we 1 mannetje zagen en 5 motoren.