Klopt, hoort in de drankenhandel dan ook bij de uilenpis te staan.sjikkentip schreef:Nen 'Heineken' herkennen tussen al het bier is nie moeilijk,het zou er in feite niet mogen tussenstaan want het is geen bier......
Viva Belgian Cerveza's
Moderator: ghulst
Klopt, hoort in de drankenhandel dan ook bij de uilenpis te staan.sjikkentip schreef:Nen 'Heineken' herkennen tussen al het bier is nie moeilijk,het zou er in feite niet mogen tussenstaan want het is geen bier......
Die wisten het toen aladje schreef:Is er leven op pluto , kun je dansen op de maan , is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan.
Belgie , Belgie , Bel-gie-uhh
Vrij vertaald : Zijn er motoren op Pluto, kun je crossen op de maan, is er een plaats tussen de bomen waar ik heen kan gaan ?adje schreef:Is er leven op pluto , kun je dansen op de maan , is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan.
Belgie , Belgie , Bel-gie-uhh
BPM gaat idd omlaag: voor de +/_ 200 duizend auto's die nieuw verkocht worden per jaar gaan ze minder BPM belasting innen (-6,5%)Wortel schreef:‘BPM volgend jaar omlaag’
Uitgegeven: 7 september 2007 09:36
Dat meldt het Financieele Dagblad, dat zich op zijn beurt weer beroept op bronnen binnen Den Haag. Het kabinet zal deze plannen op Prinsjesdag (18 september) presenteren, aldus de krant.
Op last van de Europese Commissie zullen de bpm en motorrijtuigenbelasting op termijn geheel verdwijnen. In de komende jaren maakt het huidige kabinet hier een start mee door het bpm-tarief jaarlijks met 6,5 procent te verlagen. Het is overigens niet zo dat autorijden voor iedereen goedkoper wordt, want de door de Europese Unie gehekelde aankoopbelastingen maken plaats voor een kilometerheffing, die in 2012 ingevoerd moet zijn.
Stichting RAI heeft becijferd dat de gemiddelde consumentenprijs van auto’s met 1,4 procent naar beneden zal gaan.
(c) autoweek.nl
Wellicht is er nog hoop en hoeven we niet te emigreren.... uiteraard kunnen we dan altijd nog voor het bier en de ballades een weekendje Belgie doen....
Zou volgens de geleerden Europese regeling zijn toch ?mark20v schreef: Wordt in Belgie ook al over kilometer heffing gesproken?