Ik wil in belgie gaan wonen

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Sjokske

sjikkentip schreef:Nen 'Heineken' herkennen tussen al het bier is nie moeilijk,het zou er in feite niet mogen tussenstaan want het is geen bier...... :lol: :lol: :lol:
Klopt, hoort in de drankenhandel dan ook bij de uilenpis te staan.
Viva Belgian Cerveza's 8)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Wortel
Contacteer:

‘BPM volgend jaar omlaag’
Uitgegeven: 7 september 2007 09:36

Dat meldt het Financieele Dagblad, dat zich op zijn beurt weer beroept op bronnen binnen Den Haag. Het kabinet zal deze plannen op Prinsjesdag (18 september) presenteren, aldus de krant.
Op last van de Europese Commissie zullen de bpm en motorrijtuigenbelasting op termijn geheel verdwijnen. In de komende jaren maakt het huidige kabinet hier een start mee door het bpm-tarief jaarlijks met 6,5 procent te verlagen. Het is overigens niet zo dat autorijden voor iedereen goedkoper wordt, want de door de Europese Unie gehekelde aankoopbelastingen maken plaats voor een kilometerheffing, die in 2012 ingevoerd moet zijn.
Stichting RAI heeft becijferd dat de gemiddelde consumentenprijs van auto’s met 1,4 procent naar beneden zal gaan.
(c) autoweek.nl

Wellicht is er nog hoop en hoeven we niet te emigreren.... uiteraard kunnen we dan altijd nog voor het bier en de ballades een weekendje Belgie doen....
adje

Is er leven op pluto , kun je dansen op de maan , is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan.

Belgie , Belgie , Bel-gie-uhh :lol:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rolando
Contacteer:

adje schreef:Is er leven op pluto , kun je dansen op de maan , is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan.

Die wisten het toen al :wink:
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Sjokske

adje schreef:Is er leven op pluto , kun je dansen op de maan , is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan.

Vrij vertaald : Zijn er motoren op Pluto, kun je crossen op de maan, is er een plaats tussen de bomen waar ik heen kan gaan ?
Iets voor Normaal misschien ?
Het is tenslotte voor het goede doel :wink:
mark20v

Wortel schreef:‘BPM volgend jaar omlaag’
Uitgegeven: 7 september 2007 09:36

Dat meldt het Financieele Dagblad, dat zich op zijn beurt weer beroept op bronnen binnen Den Haag. Het kabinet zal deze plannen op Prinsjesdag (18 september) presenteren, aldus de krant.
Op last van de Europese Commissie zullen de bpm en motorrijtuigenbelasting op termijn geheel verdwijnen. In de komende jaren maakt het huidige kabinet hier een start mee door het bpm-tarief jaarlijks met 6,5 procent te verlagen. Het is overigens niet zo dat autorijden voor iedereen goedkoper wordt, want de door de Europese Unie gehekelde aankoopbelastingen maken plaats voor een kilometerheffing, die in 2012 ingevoerd moet zijn.
Stichting RAI heeft becijferd dat de gemiddelde consumentenprijs van auto’s met 1,4 procent naar beneden zal gaan.
(c) autoweek.nl

Wellicht is er nog hoop en hoeven we niet te emigreren.... uiteraard kunnen we dan altijd nog voor het bier en de ballades een weekendje Belgie doen....
BPM gaat idd omlaag: voor de +/_ 200 duizend auto's die nieuw verkocht worden per jaar gaan ze minder BPM belasting innen (-6,5%)

Maar daar staat natuurlijk een leuke verassing tegenover: voor alle auto's in Nederland gaat de belasting omhoog. Ik weet niet met zekerheid hoeveel dat er zijn maar dacht rond de 6 miljoen.

Iedere kleuter kan nagaan dat die 6 miljoen auto's meer op gaat leveren dan die 200K aan nieuwe auto's per jaar waarvoor ze minder gaan innen.

Viva la Hollanda :twisted:
Wortel
Contacteer:

We hebben het hier toch over off-road motoren? Ik rij toch alleen maar over terreinen waar geen tolpoortjes staan. Maar eniwee ze verzinnen wel wat anders om ons ook te pakken. (defensie terreinen afsluiten ofzo..)
mark20v

Wortel, voor een off-road motor betaal je ook BPM bij aanschaf en belasting tijdens het gebruik. En belasting betalen we zo te lezen nog tot 2012. Trouwens de belasting wordt (evenredig met het zakken van de BPM bijdrage) opgevoerd tot 2012.

Wordt in Belgie ook al over kilometer heffing gesproken?

Gr Mark
Sjokske

mark20v schreef: Wordt in Belgie ook al over kilometer heffing gesproken?
Zou volgens de geleerden Europese regeling zijn toch ?
mark20v

Nu lees ik het ook, zeker zand in mijn ogen gehad :?
Plaats reactie