nog steeds actueel dus dit topic. heb laatst ook wat meegemaakt met de mannen van de yamaha tenere club. hieronder mijn verhaaltje. Was overigens wel een gewaagde actie,maar wel lachen...
rest kun je vinden onder topic HSL ROUTE op forum van
http://tenere0.tripod.com/FRAME.html
Posted by erik on July 27, 2003, 9:27:30, in reply to "hsl route??? "
32.106.207.121
Nou, ik kan je het volgende vertellen:
Na een klein uurtje was voor mij de pret over. M´n ketting brak. dus dat was met z´n allen die twin van mij naar boven duwen en een plan maken. Ik had hulp geregeld,maat van mij met ´n kar onderweg en de rest kon vrolijk verder. Ik zat nog amper 10 minuten in de berm en daar stopte oom agent met z´n busje en ik hoorde en zag de heli overvliegen op zoek naar de rest. Agent wist te vertellen dat er een melding was binnengekomen van een machinist die mensen op het baanvak had gesignaleerd. "heeft u ook gecrost meneer ?" nou nee was mijn antwoord,ik was het wel van plan maar ben niet ver gekomen,gaat moeilijk met een gebroken ketting. "maar u heeft wel een zwart gezicht en u bent vuil". Ja eh.. ik kom wel van ver om hier in te haken bij de mannen maar da´s niet gelukt dus. "ik denk dat voor uw vrienden de pret ook over is,want de heli heeft ze in het vizier". Ik zag inderdaad de heli stilhangen en er passeerde nog een surveillance auto. Ik heb de gbruikelijke preek gehad, kenteken,rijbewijs enz. opgeschreven en de melding dat ik proces verbaal zou krijgen. Waarvoor dan ? vroeg ik. " het is in de gemeente haarlemmermeer verboden om te crosssen meneer, daarom". Ik dacht, laat ik maar wijs zijn en m´n mond houden verder. Ondertussen zag ik de heli weer verder speuren. Ben benieuwd of de rest is "ontsnapt"...
Of het wat is om daar te rijden ?
Tja, door een heli achterna gezeten te worden lijkt me best spannend...
Ben benieuwd naar het verhaal van de andere rakkers !
" En die kutketting is dus op 2 schakels gelijk gebroken "
Erik
--------------------------------------------------------------------------------