Nooit langer dan een half uur ergens wezen, maar blijven bewegen.. een bos is leuk..
maar natuurlijk wel een bos pakken dat "openbare weg" is.. anders mag het niet
ff paar bossen achter elkaar pakken.. niet ergens blijven steken, voor je het weet staat meneer de bloemkoolwacht voor je neus..
én.. ALTIJD eerst een verkenningronde
enige dingen die ik inmiddels ben tegengekomen:
KUILEN 50x cm x tot 1,5m breed x 30 cm diep.. diep genoeg voor je voorvork te molesteren..
Waslijnen, remkabels, touw op voorvork op hoofdhoogte..
raken = onthoofden bij sommige.. een maat van mij is een keer tegen een waslijn aangereden.. dwarslaesie vanaf borst hoogte..
beton ijzers.. die zat door mijn radiateur, mijn zijkap.. en helaas mijn broek+been.. nouja, mijn been werd geschamt.. maar nog lijp genoeg..
__/___ op die manier.. bijna onzichtbaar, dus verkenningsronde RUSTIG rijden.. max 40 zullen we zeggen.. maakt ook niet zoveel herrie.. dus heb je later iets langer plezier..
hang ouderen en ruiters/MTBers.. die gewoon voor je blijven staan en verrekken aan de kant te gaan, en agressief worden (ja dan kan je zelf ook niet netjes blijven)
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!