(nog even onder voorbehoud) maar hoogstwaarschijnlijk heb ik spulletjes nodig genoemd in de topictitel
kunnen de heren verkopers vanaf hier mij een knap prijsje doen toekomen? tweedehands mag ook (liever zelfs)
vraagje aan de mensen die er verstand van hebben (ikke namelijk nie) passen onderstaande velgen op n KTM (of is dat puur afhankelijk van de naven/toegepaste spaken???)
36 spaaks Behr Germany 17xMT3.50H2-10109-02.04-E-DOT-- D94709 (voorvelg),
36 spaaks Behr Germany 17xMT4.25H2-V0110-08.03-E-DOT-- D94713 (achtervelg)
Velgen komen van een Husqvarna sm 570R
Gevraagd: naven KTM 250 exc tweetakt 2001
Moderator: ghulst
ik begrijp dat je husky SM velgen (behr)hebt aangeschaft voor je KTM exc ?
zitten de naven en spaken erbij ? of heb je enkel de velgen?
de naven van de husqvarna kunnen namelijk met een simpele aanpassing in de KTM , vandaar dat ik het even vraag .
zitten de naven en spaken erbij ? of heb je enkel de velgen?
de naven van de husqvarna kunnen namelijk met een simpele aanpassing in de KTM , vandaar dat ik het even vraag .
4 strokes only !!
Is het spammen hier tot norm verheven - zodat we al spam-verzoekjes gaan plaatsen?Bosje schreef:Nou, velgen zijn gekocht. wie maakt voor mij n all-in prijsje? (dus naven, spaken en de spaken erin knopen)
Sorry, die opmerking kon ik niet laten.
Maar stiekum ben ik zelf ook wel geinteresseerd, ik heb ook een setje liggen wat aan elkaar gespaakt moet worden. Haan Wheels staat op m'n lijstje, maar een deskundig en betrouwbaar adresje omgeving Utrecht is ook welkom.
Maurice
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
ik zag in n ander topoic dat er hier (minstens) 2 verkopers zitten, vandaar mn vraag.mmrizio schreef:Is het spammen hier tot norm verheven - zodat we al spam-verzoekjes gaan plaatsen?Bosje schreef:Nou, velgen zijn gekocht. wie maakt voor mij n all-in prijsje? (dus naven, spaken en de spaken erin knopen)
Sorry, die opmerking kon ik niet laten.
Maar stiekum ben ik zelf ook wel geinteresseerd, ik heb ook een setje liggen wat aan elkaar gespaakt moet worden. Haan Wheels staat op m'n lijstje, maar een deskundig en betrouwbaar adresje omgeving Utrecht is ook welkom.
Maurice
Allways replace the cheapest parts first
jeps, heb alleen koop afgeblazen (alleen omdat ik al een andere koper voor hem wist, anders had ik ze wel gekocht en zelf proberen te slijten)stimpie schreef:hij heeft enkel de velg ringen gekocht volgens mij
Allways replace the cheapest parts first