Gevraagd: naven KTM 250 exc tweetakt 2001

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Bosje

(nog even onder voorbehoud) maar hoogstwaarschijnlijk heb ik spulletjes nodig genoemd in de topictitel :P

kunnen de heren verkopers vanaf hier mij een knap prijsje doen toekomen? tweedehands mag ook (liever zelfs)

vraagje aan de mensen die er verstand van hebben (ikke namelijk nie) passen onderstaande velgen op n KTM (of is dat puur afhankelijk van de naven/toegepaste spaken???)

36 spaaks Behr Germany 17xMT3.50H2-10109-02.04-E-DOT-- D94709 (voorvelg),
36 spaaks Behr Germany 17xMT4.25H2-V0110-08.03-E-DOT-- D94713 (achtervelg)
Velgen komen van een Husqvarna sm 570R
Bosje

Weet iemand toevallig wat spaken van wielen kost ? want dat zal dan ook moeten gebeuren :!: en wie dat in de regio van amersfoort kan doen :?:
Bosje

Nou, velgen zijn gekocht. wie maakt voor mij n all-in prijsje? (dus naven, spaken en de spaken erin knopen)
Allways replace the cheapest parts first :P
JoeBaR

ik begrijp dat je husky SM velgen (behr)hebt aangeschaft voor je KTM exc ?

zitten de naven en spaken erbij ? of heb je enkel de velgen?

de naven van de husqvarna kunnen namelijk met een simpele aanpassing in de KTM , vandaar dat ik het even vraag .
4 strokes only !!
mmrizio

Bosje schreef:Nou, velgen zijn gekocht. wie maakt voor mij n all-in prijsje? (dus naven, spaken en de spaken erin knopen)
Is het spammen hier tot norm verheven - zodat we al spam-verzoekjes gaan plaatsen?

Sorry, die opmerking kon ik niet laten.

Maar stiekum ben ik zelf ook wel geinteresseerd, ik heb ook een setje liggen wat aan elkaar gespaakt moet worden. Haan Wheels staat op m'n lijstje, maar een deskundig en betrouwbaar adresje omgeving Utrecht is ook welkom.

Maurice
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Bosje

mmrizio schreef:
Bosje schreef:Nou, velgen zijn gekocht. wie maakt voor mij n all-in prijsje? (dus naven, spaken en de spaken erin knopen)
Is het spammen hier tot norm verheven - zodat we al spam-verzoekjes gaan plaatsen?

Sorry, die opmerking kon ik niet laten.

Maar stiekum ben ik zelf ook wel geinteresseerd, ik heb ook een setje liggen wat aan elkaar gespaakt moet worden. Haan Wheels staat op m'n lijstje, maar een deskundig en betrouwbaar adresje omgeving Utrecht is ook welkom.

Maurice
ik zag in n ander topoic dat er hier (minstens) 2 verkopers zitten, vandaar mn vraag.
Bosje

hier mag een slotje op. Ik ben erg geschrokken van de prijzen van de naven, en dat is een setje sm-velgen me niet waard.

Voorlopig houden we het dus bij modderen :!:
JoeBaR

wat heb je nou gekocht ? velgen MET SPAKEN EN NAVEN voor een husky ?

of heb je alleen de velgen?
4 strokes only !!
stimpie

hij heeft enkel de velg ringen gekocht volgens mij
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Bosje

stimpie schreef:hij heeft enkel de velg ringen gekocht volgens mij
jeps, heb alleen koop afgeblazen (alleen omdat ik al een andere koper voor hem wist, anders had ik ze wel gekocht en zelf proberen te slijten)
Plaats reactie