test filmpje ktm 2008
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 211
- Lid geworden op: ma okt 16, 2006 11:54
- Locatie: opwijk droeshaat
- Contacteer:
voor de ktm liefhebbers http://www.motorrad-videos.com/ktm_exc2008_test.wmv
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
Niet dat ik krentemik fan ben, maar uit dat rijtje wat daar opgesteld staat, zou ik best graag een uitzondering willen maken, leuk spul zo..
voor de proefrit 2009 mogen ze me gerust bellen..
maar dan nog een vraag, worden ze ook in lime green geleverd?
voor de proefrit 2009 mogen ze me gerust bellen..
maar dan nog een vraag, worden ze ook in lime green geleverd?
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Nog even wachten 'k heb er een besteld. Zo'n mooie 300 exc-e met startmotor.
Scheelt een heleboel aantrappen in bijv. Frankrijk als je i D-systeem staat te wachten.
Scheelt een heleboel aantrappen in bijv. Frankrijk als je i D-systeem staat te wachten.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Jazeker wel, in april met Enduro-Raid.be net boven Lyon gereden. Een aantal forummers ontmoet (Stefaan525, Dennis Blue Magic, Sjikkentip).Redski, frankrijk rijdt je toch niet in d-systeem?
Door het grote aantal rijders veel wachten op elkaar dus motor uit.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Nicestefaan525 schreef:voor de ktm liefhebbers http://www.motorrad-videos.com/ktm_exc2008_test.wmv
Zou ook graag eens op zulk terrein rijden
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Reski, wat heb jij voor de 300 gereden,ik ben nog steeds aan het twijfelen, of een 450,525 of een 300 E.Redski schreef:Jazeker wel, in april met Enduro-Raid.be net boven Lyon gereden. Een aantal forummers ontmoet (Stefaan525, Dennis Blue Magic, Sjikkentip).Redski, frankrijk rijdt je toch niet in d-systeem?
Door het grote aantal rijders veel wachten op elkaar dus motor uit.
Adje,wat denk jij wat het best bij mij past ?
Die heb ik
Nee , die heb ik toch
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Als je met een groep in Frankrijk bij Jos v Vugt gaat rijden dan is dat ook altijd in D-systeem.Houten Klaas schreef:Redski schreef:Adje,wat denk jij wat het best bij mij past ?Redski, frankrijk rijdt je toch niet in d-systeem?
@Klaas , Vogende keer als je weer bij ons komt rijden dan moet je toch maar eens op mijn Honda rijden
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Je zou toch nog een jaar met de 525 doen? Of is dat alweer oude info? Ik denk dat ik gewoon de 530 pak. Tenzij er binnen net al te lange tijd hele goede berichten over de nieuwe 450 komen.Houten Klaas schreef:ik ben nog steeds aan het twijfelen, of een 450,525 of een 300 E.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Tja hersenspinsel ?
Klaas, dit wordt mijn 3e 300 exc. Hiervoor altijd 125cc en 250cc tweetakt. Na enkele crossers,in 1992 een XR600 gehad. Erg veel plezier aan gehad maar helaas gestolen . Toen weer een CR250 gekocht en sindsdien altijd 2-takt.
Ik heb alle vertrouwen in KTM's 2-takt ontwikkeling.
Ik heb alle vertrouwen in KTM's 2-takt ontwikkeling.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Dan zie ik je volgend jaar juni wel bij de presentatie van de 2009-modellenAcid Burns schreef:voor de proefrit 2009 mogen ze me gerust bellen..
Filmpje is gemaakt in Oliano (Spaanse Pyreneeën), einde juni. Ik was daar ook .
Limegroen ga ik binnenkort rijden (de nieuwe Kawa 450 enduro komt eraan !! ) Joehoe !!
Jo VdB
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
mag je dan zelf ook "proberen"?
en jo.. KXFout is niets, je moet KX man! kx!!
weet jij trouwens of het groene en het rode in 2008 met 2takts komen? zowel kawa als honda hebben namelijk nog geen 2takts gepresenteerd
honda was al langer sprake van dat ze gingen stoppen met 2 takts.. maar kawa? niets van gehoord..
en jo.. KXFout is niets, je moet KX man! kx!!
weet jij trouwens of het groene en het rode in 2008 met 2takts komen? zowel kawa als honda hebben namelijk nog geen 2takts gepresenteerd
honda was al langer sprake van dat ze gingen stoppen met 2 takts.. maar kawa? niets van gehoord..
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Tuurlijk rij ik die ook allemaal zelf !Acid Burns schreef:mag je dan zelf ook "proberen"?
weet jij trouwens of het groene en het rode in 2008 met 2takts komen?
Voor 2008 komt Kawasaki in België met volgende line-up
Motoren: KX65, KX85, KX125, KX250, KX250F, KX450F en KLX450R enduro (gehomologeerd).
Quads (gehomologeerd): KFX450R, KFX700, KVF650 en KVF750.
Jo VdB
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
WANNEER?! datum? evt. kosten?
Jo je hebt me zojuist het beste nieuws van dit jaar gebracht: 2008 met een KX250.. was al zowat in mijn broek aan het schijten dat ze geen 2takt gingen maken
Jo je hebt me zojuist het beste nieuws van dit jaar gebracht: 2008 met een KX250.. was al zowat in mijn broek aan het schijten dat ze geen 2takt gingen maken
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Sorry, maar die testen is enkel voor motorsportjournalisten (ik was misschien niet helemaal duidelijk in mijn antwoord )
En laat dit nu net een van mijn hobbies zijn
Testen gaan medio augustus door op de Horensbergdam te Genk (dus ditmaal valt de locatie wel wat tegen ....)
Jo VdB
En laat dit nu net een van mijn hobbies zijn
Testen gaan medio augustus door op de Horensbergdam te Genk (dus ditmaal valt de locatie wel wat tegen ....)
Jo VdB
-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: wo jul 18, 2007 01:59
- Locatie: Ehv
heb je niet toevallig zo een pers kaartje over? laat mij het nu helemaal niet erg vinden om er een artikeltje over te moeten schrijven.. haha
nee.. wel jammer, mare..... mag je wel komen kijken? of is dat verbode?
nee.. wel jammer, mare..... mag je wel komen kijken? of is dat verbode?
There's one Lovesong.... That only 2strokes can sing!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
Kawasaki KX 250 // HGS bocht // Doma demper // geflowde PWK 39 // YZR getuned // powervalves overleden..
If heaven smells like something, I'm sure it's 2stroke oil..!
- sjikkentip
- Berichten: 500
- Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
- Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel
Jo,Jo VdB schreef: Filmpje is gemaakt in Oliano (Spaanse Pyreneeën), einde juni. Ik was daar ook .
Jo VdB
Wat zijn je bevindingen over de EXCF 250 en de EXCF 450
De 400 maken ze momenteel niet meer
Ik rij momenteel met een EXC400 factory 2005 en zou willen een nieuwe aanschaffen.
Ik ben destijds met een EXC400 2001,nadien een EXC450 2004 en nu dus sedert mei 2005 terug nen EXC400.
Ik ben terug naar ne 400 gegaan omdat ik de 450 destijds niet lineair vond en iets te veel power,ik heb deze wel gekocht op 01-08-2003 en deze was naar het schijnt nog uitgerust met de oude CDI,het was wel model 2004 met achterspatbord en zijnummerborden in 1 stuk.
Is de nieuwe 450 lineair en heeft hij veel meer power dan de 400
Staat er ook een powerregeling op (2 standen)
In maart heb ik in Spanje een 3 tal uur met nen EXCF 250 2007 gereden maar vond dat deze onderin veel te weinig koppel heeft.Iedere bocht of bult dien je te schakelen of te pitsen met de koppeling...Heeft de EXCF 250 2008 meer koppel onderin dan de 2007
Natuurlijk mag je deze niet vergelijken met ne 400/450.Het rijgedeelte vond ik wel aangenamer en lichter dan mijne 400,zeker in de technische gedeeltes in de bergen.
PS: even vermelden dat ik 1m70 'groot' ben en 90 kg 'spieren' en regelmatig een meerdaagse rij of ballades,geen competitie.
Alvast bedankt.
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
@ Sjikkentip,
de 250 dien je inderdaad op toeren te houden, zeker als het ietwat bergop gaat. Ik heb de indruk dat hij meer koppel onderin heeft (vorig modeljaar viel de 250 soms stil bij vertrekken in 2de versnelling, dat deed hij dit jaar niet meer) De 250 is een fijne moto die absoluut niet vermoeit tijdens het rijden, maar je moet inderdaad VEEL schakelen en soms ook wel de koppeling erbij nemen. Voor balades e.d. DE machine. Ook voor lichtere rijders (dan jij en ik) ook interessant (maar dan spreek ik over mannekes van 65 kg)
De 450 (met het nieuwe blok) is redelijk agressief m.i. Motor is wel lineair, en verdraagt de lagere toerentallen goed. Ik vind het wel een moto waar je constant alert bij moet zijn ! Dit heb je niet bij de 530 ! Deze vergeeft veel meer, en kan je "lui" berijden ! In jouw geval, ga voor de 530 . Lineair, bergen koppel, lage toerentallen geen probleem, ....
Jo VdB
de 250 dien je inderdaad op toeren te houden, zeker als het ietwat bergop gaat. Ik heb de indruk dat hij meer koppel onderin heeft (vorig modeljaar viel de 250 soms stil bij vertrekken in 2de versnelling, dat deed hij dit jaar niet meer) De 250 is een fijne moto die absoluut niet vermoeit tijdens het rijden, maar je moet inderdaad VEEL schakelen en soms ook wel de koppeling erbij nemen. Voor balades e.d. DE machine. Ook voor lichtere rijders (dan jij en ik) ook interessant (maar dan spreek ik over mannekes van 65 kg)
De 450 (met het nieuwe blok) is redelijk agressief m.i. Motor is wel lineair, en verdraagt de lagere toerentallen goed. Ik vind het wel een moto waar je constant alert bij moet zijn ! Dit heb je niet bij de 530 ! Deze vergeeft veel meer, en kan je "lui" berijden ! In jouw geval, ga voor de 530 . Lineair, bergen koppel, lage toerentallen geen probleem, ....
Jo VdB
hey messchien kom ik even langs genk is idd niet het idiale terein om te testen maar zeker 1 leuke baan rij er weekelijks. is de baan dan afgesloten of niet??Jo VdB schreef:Sorry, maar die testen is enkel voor motorsportjournalisten (ik was misschien niet helemaal duidelijk in mijn antwoord )
En laat dit nu net een van mijn hobbies zijn
Testen gaan medio augustus door op de Horensbergdam te Genk (dus ditmaal valt de locatie wel wat tegen ....)
Jo VdB
staatscrossbeheer gaat als een speer
- sjikkentip
- Berichten: 500
- Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
- Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel
Jo,bedankt reeds voor de informatie.Jo VdB schreef:@ Sjikkentip,
de 250 dien je inderdaad op toeren te houden, zeker als het ietwat bergop gaat. Ik heb de indruk dat hij meer koppel onderin heeft (vorig modeljaar viel de 250 soms stil bij vertrekken in 2de versnelling, dat deed hij dit jaar niet meer) De 250 is een fijne moto die absoluut niet vermoeit tijdens het rijden, maar je moet inderdaad VEEL schakelen en soms ook wel de koppeling erbij nemen. Voor balades e.d. DE machine. Ook voor lichtere rijders (dan jij en ik) ook interessant (maar dan spreek ik over mannekes van 65 kg)
De 450 (met het nieuwe blok) is redelijk agressief m.i. Motor is wel lineair, en verdraagt de lagere toerentallen goed. Ik vind het wel een moto waar je constant alert bij moet zijn ! Dit heb je niet bij de 530 ! Deze vergeeft veel meer, en kan je "lui" berijden ! In jouw geval, ga voor de 530 . Lineair, bergen koppel, lage toerentallen geen probleem, ....
Jo VdB
Begin september ga ik een 6-daagse rijden in de Pyreneën en zou ik de kans hebben om eens een dagje met een EXCF 250 2008 te rijden.Nadien ga ik ook eens proberen via een dealer om eens met de 450 en /of 530 2008 te rijden,bij Dam misschien?Al men KTM's heb ik daar aangekocht,dus het proberen waard...
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/