Binnenkort rijden we nergens meer...
De nacht voor het BK in Bassenge, hebben enkele eikels het voor elkaar gekregen om de palen en linten waar de special mee uitgezet was te vernielen en alles in brand te steken...
Deze special was uitgezet in de CBR groeve dus ver van de bewoonde wereld.
Je ziet altijd zijn er wel personen om de boel voor een ander te verzeiken.
Toch knap van de organisatie dat ze het 's morgens voor elkaar gekregen hebben om de special terug op te bouwen..
endurowedstrijden BELGISCH KAMPIOENSCHAP 2007
Moderator: ghulst
tegen wie zegt ge het...hornet911 schreef: Beetje training wordt wel stilaan nodig.....
dringend werk aan de winkel
nu nog tijd vinden...
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
De wedstrijd in Bassenge was er ééntje met heel veel rotsachtige ondergrond....
Nu heb ik de MT21 voor in comb. met de stonemaster al wel gebruikt in de bergen, maar nooit in combinatie met wat modder....
Hoe doen deze rotsbanden het in de modder? En zit er nog een BK wedstrijd tussen waar ik deze combinatie zou kunnen gebruiken? (zeker met het oog op de "droge" wedstrijden!
Nu heb ik de MT21 voor in comb. met de stonemaster al wel gebruikt in de bergen, maar nooit in combinatie met wat modder....
Hoe doen deze rotsbanden het in de modder? En zit er nog een BK wedstrijd tussen waar ik deze combinatie zou kunnen gebruiken? (zeker met het oog op de "droge" wedstrijden!
ik zou met die MT21 zelfs niet starten op het drogehornet911 schreef: Nu heb ik de MT21 voor in comb. met de stonemaster al wel gebruikt in de bergen, maar nooit in combinatie met wat modder....
zelfs op een beenharde special zou ik mij niet veilig voelen
en in de modder?
daar zou een uitspraak als:"de schrik van uw leven tegenkomen" wel eens van toepassing kunnen zijn
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
M III is super,hornet911 schreef:oesje..... Dan laat ik de mich. III er wel opliggen.....
niet goedkoop, maar waar voor je geld
da's althans mijn mening.
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
goede band, de 6days van MetzelerGix schreef:Binnenkort de metzeler eens proberen.
maar vrij hard qua rubber
't is ook een taaie tegenstander om de bibs in te monteren
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
Probeer de Mitas EF07(achter) en EF08(voor) eens, voor die prijs best een goed fimband.Gix schreef:Binnenkort de metzeler eens proberen.
Ik vind ze beter dan een scorpion pro kwestie van levensduur.
Grip en handling is ook best goed.
Goe, met m'n originele demper nog nooit een controlemeting gehad, maar wens nu een CRD te plaatsen.
Volgens verkoper FIM gekeurd en 96DB.....
Nu is de max. voor de belgische kampioenschappen 94DB dacht ik....... Zelfs 1 DB teveel en je wordt voor de start geweigerd, klopt dat?? :?:Ni discussieerbaar?
Ik doe het enkel voor de eventuele vermogenswinst (en vooral betere ademhaling en breder-voller koppelverloop).....
Volgens verkoper FIM gekeurd en 96DB.....
Nu is de max. voor de belgische kampioenschappen 94DB dacht ik....... Zelfs 1 DB teveel en je wordt voor de start geweigerd, klopt dat?? :?:Ni discussieerbaar?
Ik doe het enkel voor de eventuele vermogenswinst (en vooral betere ademhaling en breder-voller koppelverloop).....
De CRD is FIM gekeurd, maar enkel de absolute performance.
Ik heb een absolute power zelf stil gemaakt.
Nog geen probleem gehad, maar het aanpakken kan stukken beter.
Vandaar dat ik sinds zaterdag een Leovince X3 heb gemonteerd.
Volgens de handleiding FIM in orde.
Als moet ik zeggen dat hij meer lawaai maakt dan mijn CRD, maar nu pakt hij wel stukken beter op.
Heeft er iemand ervaring met een Leovince, want ik heb geen zin om nog een te missen hoor.
Voor alle zekerheid een van de bijgeleverde db-killers aanpassen zodat hij muisstil is, maar dan weer ten koste van vermogen.
Ik heb een absolute power zelf stil gemaakt.
Nog geen probleem gehad, maar het aanpakken kan stukken beter.
Vandaar dat ik sinds zaterdag een Leovince X3 heb gemonteerd.
Volgens de handleiding FIM in orde.
Als moet ik zeggen dat hij meer lawaai maakt dan mijn CRD, maar nu pakt hij wel stukken beter op.
Heeft er iemand ervaring met een Leovince, want ik heb geen zin om nog een te missen hoor.
Voor alle zekerheid een van de bijgeleverde db-killers aanpassen zodat hij muisstil is, maar dan weer ten koste van vermogen.
voet even tussen een vallende motor en de ondergrond geplaatst.
Voet op 6 plaatsen gebroken
Das eerst zo stom zijn om te vallen en daarna malchance dat de voet daar terechtkwam.... Ik had motorlaarzen aan (geen crosslaarzen)....
Afwachten hoe de botjes genezen hé.... Hopelijk groeien ze goed aaneen...
Greetzzz....
Voet op 6 plaatsen gebroken
Das eerst zo stom zijn om te vallen en daarna malchance dat de voet daar terechtkwam.... Ik had motorlaarzen aan (geen crosslaarzen)....
Afwachten hoe de botjes genezen hé.... Hopelijk groeien ze goed aaneen...
Greetzzz....
Wie gaat er morgen naar Fontaine Valmont??
Montesa Cota 315R
Jammer dat de wedstrijd alleen voor belgen is, dat er geen buitenlanders mee mogen doen, waarom is dit eigenlijk?Gix schreef:Ik zal er zijn.
Zal er een vettig boelke worden.
Een herhaling van de transardennaise.