sjans dat ik mijn bruin onderbroek aanhad...
Gery
endurowedstrijden BELGISCH KAMPIOENSCHAP 2007
Moderator: ghulst
Heeft er iemand al een algemene uitslag van de afgelopen enduro? Hoe geraak ik daar trouwens normaal gezien aan? Op de site van ris-timing kan ik geen "alles in 1 document uitslag" terugvinden...
Montesa Cota 315R
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
@ gery: de site ken ik wel, maar Helen heeft bij de vorige manche een .pdf document gepost waar alles en iedereen samen stond. Dat is volgens mij vollediger en ik begrijp er meer van.
@ huskie:
Jo Vdb (E3), GuyC (E2) en Dave S (E1) rijden bij de Juniors
Gery400, Ives en ikzelf rijden bij de Randonneurs (geen apart klassement op cilinderinhoud), waarbij ikzelf voor het plezier mee doe en "eindigen, en liefst niet laatst" de doelstelling is. Tot hiertoe is dat dus nog niet gelukt (zelf niet "eindigen" )
Maar 't was al wel 2 keer plezant!
@ huskie:
Jo Vdb (E3), GuyC (E2) en Dave S (E1) rijden bij de Juniors
Gery400, Ives en ikzelf rijden bij de Randonneurs (geen apart klassement op cilinderinhoud), waarbij ikzelf voor het plezier mee doe en "eindigen, en liefst niet laatst" de doelstelling is. Tot hiertoe is dat dus nog niet gelukt (zelf niet "eindigen" )
Maar 't was al wel 2 keer plezant!
Montesa Cota 315R
Allez, hier zie: http://www.ris-timing.be/enduro/florenn ... VION07.pdf
Die wordt me trouwens doorgemaild de dag na de enduro. Ik veronderstelde dat de mensen met een jaarlicensie die mail allemaal kregen?
Het typen met 6 vingers is al niet makkelijk, maar de muis bedienen met de linkerhand is al helemààl niet simpel!
Enfin, zo leren we weer iets nieuws!
Die wordt me trouwens doorgemaild de dag na de enduro. Ik veronderstelde dat de mensen met een jaarlicensie die mail allemaal kregen?
Het typen met 6 vingers is al niet makkelijk, maar de muis bedienen met de linkerhand is al helemààl niet simpel!
Enfin, zo leren we weer iets nieuws!
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Ik rij bij de juniors, groep 1.
Ik had voor ik met deze competitie begon nog nooit aan een wedstrijd van eender wat deelgenomen.
Mijn doelstelling was alles uitrijden, en tot de eerste wedstrijd is dat gelukt
Zondag ben ik in het begin op een lompe manier (bestaat er een elegante manier?) in een plas gevallen.... Beide voeten kletsnat, handschoenen en mouwen doornat. Zelfs het uitkiepen van mijn laarzen bracht geen soelaas... Kletsnat en zelfs nu nog nat binnenin....
Ik heb mijn kousen en handschoenen een half uur moeten spoelen alvorens ze in de wasmachine konden..... Modder, weet je wel...
Verkrampte spieren, de wedstrijd van vorige week nog in mijn lijf en de volgende al in gedachte heb ik wijselijk besloten om er na de tweede ronde mee te stoppen. Die derde erbij was nog gelukt, maar dan had ik dat waarschijnlijk volgende week nog gevoeld... Het moet plezant blijven, nietwaar
Mijn doelstelling blijft dezelfde: alle wedstrijden uitrijden ... (behalve één dan)
Greetzzz, Villard
PS: prachtige foto's trouwens....Van welke enduro is dat? Sukkelaars die daar zijn doorgereden....
Ik had voor ik met deze competitie begon nog nooit aan een wedstrijd van eender wat deelgenomen.
Mijn doelstelling was alles uitrijden, en tot de eerste wedstrijd is dat gelukt
Zondag ben ik in het begin op een lompe manier (bestaat er een elegante manier?) in een plas gevallen.... Beide voeten kletsnat, handschoenen en mouwen doornat. Zelfs het uitkiepen van mijn laarzen bracht geen soelaas... Kletsnat en zelfs nu nog nat binnenin....
Ik heb mijn kousen en handschoenen een half uur moeten spoelen alvorens ze in de wasmachine konden..... Modder, weet je wel...
Verkrampte spieren, de wedstrijd van vorige week nog in mijn lijf en de volgende al in gedachte heb ik wijselijk besloten om er na de tweede ronde mee te stoppen. Die derde erbij was nog gelukt, maar dan had ik dat waarschijnlijk volgende week nog gevoeld... Het moet plezant blijven, nietwaar
Mijn doelstelling blijft dezelfde: alle wedstrijden uitrijden ... (behalve één dan)
Greetzzz, Villard
PS: prachtige foto's trouwens....Van welke enduro is dat? Sukkelaars die daar zijn doorgereden....
Sorry Villard... Ik dacht al dat ik iemand was vergeten...hornet911 schreef:Ik rij bij de juniors, groep 1.
Euh... daar ben jij ook doorgereden als het goed is (tenminste "voorbij gereden"). Dit zijn foto's van afgelopen zondag in Florennes van http://www.fdavid.behornet911 schreef:PS: prachtige foto's trouwens....Van welke enduro is dat? Sukkelaars die daar zijn doorgereden.... .
Montesa Cota 315R
Ik denk dat dat net de grap was, hij was ook één van die sukkelaarsEstivie schreef:Euh... daar ben jij ook doorgereden als het goed is (tenminste "voorbij gereden"). Dit zijn foto's van afgelopen zondag in Florennes van http://www.fdavid.be
Als ik die foto's zie denk ik plots veel minder dat onze ritjes die we 's zondags maken zwaar zijn...
DR-Z 400
komende zondag geven ze winterse buien
ik herinner we Warnant 2001 nog: finishen in de sneeuw
volgens mij krijg ik een déjà vu effect
Warnant is ne mooie
Gery
ik herinner we Warnant 2001 nog: finishen in de sneeuw
volgens mij krijg ik een déjà vu effect
Warnant is ne mooie
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
idd. fazy..... sukkelaars zijn we hier allemaal LOL ....Maar tis wel wrie wijs newoar....
Minder leuk:
ENDURO WARNANT AFGELAST
De organisator, MC Molignard, van de enduro wedstrijd voorzien zondag a.s. (18 maart) in Warnant laat ons weten dat de wedstrijd dient te worden afgelast omwille van lokale toelatingsproblemen. De club hoopt de wedstrijd alsnog te kunnen organiseren op een latere datum.
bron: http://www.fmb-bmb.be/00outputFS.php
Minder leuk:
ENDURO WARNANT AFGELAST
De organisator, MC Molignard, van de enduro wedstrijd voorzien zondag a.s. (18 maart) in Warnant laat ons weten dat de wedstrijd dient te worden afgelast omwille van lokale toelatingsproblemen. De club hoopt de wedstrijd alsnog te kunnen organiseren op een latere datum.
bron: http://www.fmb-bmb.be/00outputFS.php
en dus zijn jullie allemaal welkom in de wijk!!!!!!
da's nen hele schone!
2 jaar geleden zat er trouwens een mooie tronçon serré in
naar 't schijnt dat die er vorig jaar niet meer in
Gery
2 jaar geleden zat er trouwens een mooie tronçon serré in
naar 't schijnt dat die er vorig jaar niet meer in
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
Ja, St.-Hubert was heel mooi, vorig jaar extra mooi in de sneeuw (op 30 april )
Dit jaar ga ik hem helaas moeten missen vanwege het eerste, ongelooflijk formidabele Balletoptreden van mijn geweldige dochter van 6!
Dit jaar ga ik hem helaas moeten missen vanwege het eerste, ongelooflijk formidabele Balletoptreden van mijn geweldige dochter van 6!
Beter een slecht karakter dan geen karakter
ja st hubert was zeer mooi verleden jaar. maar was toch blij dat ik bij de auto het was toch maar koud toen daar. je kan die van vorig jaar bekijken op youtube.com je moet dan enduro fmb in geven daar staan die allemaal van vorig jaar.
grts Dave
grts Dave
den deze, vertrek bij mij thuis rond een uur of 8hornet911 schreef:Wie gaat en om welk uur zijn de inschrijvingen in Bassenge??
we mogen een half uurke langer maffen,
want de start voor de 1ste inter in Bassenge is pas om 10h30
ik denk dat ik zo rond 9 uur aan de TC ben.
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days