endurowedstrijden BELGISCH KAMPIOENSCHAP 2007

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

ives

Estivie schreef: Ben jij trouwens de Ives die ik vorig jaar op het Winterfeest foto's heb bezorgd van één van de Grensland activiteiten?
Ja dat klopt. Ik dacht al dat ik je herkend had zondag 's morgens maar ik was niet helemaal zeker.
hornet911

ksnap het niet echt goe, da nieuw systeem, maar ik stel er mij niet teveel vragen meer bij, tzal wel loslopen zondag (en anders loopt het maar vast hé :wink: ).

Ik voel mij trouwens nog steeds moe, mijn spieren zijn nog stram (ik zal hééééél verkrampt op mijn machien hebben gezeten....)en ik heb zowat het wereldrecord geeuwen verbroken vandaag..... Dat belooft voor de komende twee weken :lol: :lol: :lol:

PS: ik ben zo braaf geweest om een nummerplaathouder te kopen en daar een originele nrplaat op te hangen, met als resultaat weg nummerplaat op het einde van de game .... Nu zie ik daar zowat elke waal met een namaak plaatje rijden (en originele op of in de rugzak).

Walen zitten er waarschijnlijk niet op dit forum, maar uit welk materiaal maken jullie je "fake" nummerplaatjes?
Laatst gewijzigd door hornet911 op wo mar 07, 2007 16:20, 2 keer totaal gewijzigd.
0X
hornet911

Estivie schreef:Zijn er, met het oog op de blubber van komende zondag, truuks om de motor minder modder te laten meezeulen? Mijn DR weegt echt al wel genoeg zonder al die modder...

(heb trouwens een collega met een nieuwe husaberg uit een modderspoor geholpen... jezus, dat was precies een fietske in vergelijking met mijn machien!!)
Rijden zoals de inters, die hebben precies altijd een heel pak minder modder op hun moto hangen.... :multi: :multi:

PS: mijn moto was HEEL vuil!!!
:bad-words:
0X
Helen

Men beweert, rapper rijden, zodat de modder ervan af vliegt!
Ik denk dat het waar is. Maar de praktische uitvoering is iets lastiger dan verwacht.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Estivie
Contacteer:

Helen schreef:Maar de praktische uitvoering is iets lastiger dan verwacht.
Dat merkte ik ook ja :lol:
Montesa Cota 315R
Gery400

om zo veel mogelijk modder te vermijden

- verkwistend veel gas geven, de band moet zich mooi "leegdraaien" (en die toerental begrenzer staat er niet voor nix op)
- buitenkant van het tracé opzoeken, verse grond zoeken, vlak tegen de piketten afdraaien
-geregeld uw laarzen eens afkloppen tegen het frame
- in de liaison vollebak door plassen rijden

dat zijn zowat de truukjes die ik gebruik

zorg ook altijd dat je een paar of 2 reserve handschoenen bij hebt.
als je de machine uit de drek moet tillen hangen eerst jouw handen en vervolgens jouw handvaten vol smeerlapperij

Gery
Laatst gewijzigd door Gery400 op wo mar 07, 2007 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)

Ride it like you stole it!
Gery400

hornet911 schreef:ik ben zo braaf geweest om een nummerplaathouder te kopen en daar een originele nrplaat op te hangen, met als resultaat weg nummerplaat op het einde van de game .... Nu zie ik daar zowat elke waal met een namaak plaatje rijden (en originele op of in de rugzak).

Walen zitten er waarschijnlijk niet op dit forum, maar uit welk materiaal maken jullie je "fake" nummerplaatjes?
helaba!
ik heb ook een fake plaatje, maar ge moet mij gene Waal noemen eh! :wink:
kijk even op volgende link:

http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... ummerplaat

Gery
'12 250 EXC-F 6 Days

Gery400

Hornet,

ik zal even bij de club horen of niemand jouw plaat gevonden heeft

Gery
'12 250 EXC-F 6 Days

hornet911

Die vorte sporen na de 2e special waren er in de tweede ronde teveel aan :evil: :evil: :evil:
0X
Gery400

bwa,
viel wel mee 8)
nee, serieus, grellig afgezien
en dan de 1ste passage op SP1 met mijn kl*ten door het lint gereden,
omdat mijn achterrem volledig vol met smeerlapperij zat :evil:
eentje om vlug te vergeten...
volgende week beter!

Gery
'12 250 EXC-F 6 Days

GuyC

Gery400 schreef:eentje om vlug te vergeten...
Inderdaad eentje om snel te vergeten.

In ons groepje was het volgende te noteren:

Stijn V: uitgevallen in ronde 1: koppeling stuk.
Dave S: uitgevallen in ronde 2: uitgeput na het bevrijden van de motor uit een moddergat (en + een half uur buiten tijd)
Jo VdB : opgave in ronde 2 door rugpijn.
GuyC : Opgave in ronde 3 : koppeling stuk.

Het is niet het beste weekend dat we tot nu toe hebben beleefd.
Ahja had er al iemand gezegd dat er redelijk :twisted: wat modder lag.
huskie

GuyC schreef: Stijn V: uitgevallen in ronde 1: koppeling stuk.
Zijn dit verbrande koppelingetjes :?:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
hornet911

GuyC schreef:

Dave S: uitgevallen in ronde 2: uitgeput na het bevrijden van de motor uit een moddergat (en + een half uur buiten tijd)

0X
hornet911

GuyC schreef:

ik kan al raden hetwelke!!! :evil:
0X
Helen

Ik heb de finish gehaald! 8)
Tot 10 km voor het einde ging het goed. Ik had 5 strafminuutjes, maar dat was heel redelijk. Ik hoopte zelfs om de tweede ronde geen extra strafminuten te halen.
Maar dan reed ik me vast. Heb héél veel energie verbruikt in mijn pogingen de moto los te krijgen. Dan hulp gekregen, weer verder. Dan in een héél slecht spoor beland, vóór mij waren er alleen maar dikke gaten met boomstronken waar ik me zeker in vast zou rijden. Ik heb dan mijn moto gelanceerd (gas open en laten schieten), en ben hem dan vijf meter verder (voorbij het gat) gaan oprapen. Héhé. 8)
Stikkapot, zwijmelend heb ik de laatste km's afgelegd, ben soms letterlijk omgevallen, wegdraaiend van uitputting. Bij aankomst heb ik mijn moto in iemand zijn handen geduwd, ben op de grond gaan zitten en heb een potje geblèèrd van uitputting.
Ik had ook een blauw oog opgelopen bij het omvallen in een bocht in de eerste special (in de stenen). Stond daar toch een stom houten paaltje waar ik met mijn voorhoofd op knalde. Gelukkig op mijn helm. Mijn hersenen voelen wel redelijk geschud aan.
's Avonds bleek mijn hand lelijk op te zwellen. Vandaag ben ik bij de dokter geweest: gewrichtsbanden van de middelvinger gescheurd. Ik heb bij het sleuren aan mijn moto dus letterlijk mijn hand kapotgetrokken :shock:

Ik ben er dus niet in Warnant. :?

P.S. O ja, die verrokken rugspier en de blauwe plek op mijn scheenbeen zullen volgende week al wel vergeten zijn :wink:
GuyC

huskie schreef:Zijn dit verbrande koppelingetjes :?:
Euhhmmm inderdaad :roll:
GuyC

Helen schreef:Ik heb de finish gehaald! 8)
Proficiat Helen goed gedaan hoor...
Helen schreef:Ik heb bij het sleuren aan mijn moto dus letterlijk mijn hand kapotgetrokken :shock:
Dat heb ik toen ik nog een jongeling was ook eens gehad hahaa :lol: :lol:
Helen schreef:Ik ben er dus niet in Warnant. :?
Bij mij hangt het er ook nog met z'n poten uit...
Fee

nou Helen dat klinkt vrij heftig allemaal! Je hebt het gehaald en dat kan niet iedereen zeggen begrijp ik :-)

Complimenten....

Cheers
Felix.
E=MC2
GuyC

Fee schreef:nou Helen dat klinkt vrij heftig allemaal!
check this out 1
check this out 2
check this out 3
check this out 4
go with the flow

Prachtige Foto's GuyC.
Dit jaar besloten om bij de Loisirs (wat opviel dat er zo'n lage opkomst was in deze klasse) te rijden en denk dat er niet veel loisirs zijn die twee ronden hebben afgelegd, ik gelukkig wel. Het parcours " de sporen" waren toch beter te doen dan vorig. Het was trouwens hetzelfde parcours maar omgekeerd. Proficiat aan @ Helen, ik heb je trouwens aangemoedigd juist voor de SP1. Denk dat er veel opgaves zijn geweest.
Op het einde veel kaarsjes zien uitgaan bij de piloten.

Tot de volgende
Helen

GuyC schreef:check this out 4
Dat was inderdaad mijn plekkie...
go with the flow schreef:Het parcours " de sporen" waren toch beter te doen dan vorig. Het was trouwens hetzelfde parcours maar omgekeerd. Proficiat aan @ Helen, ik heb je trouwens aangemoedigd juist voor de SP1. Denk dat er veel opgaves zijn geweest.
Op het einde veel kaarsjes zien uitgaan bij de piloten.
Dankjewel!
Ik had ook gemerkt dat het de omgekeerde richting was als vorig jaar, en inderdaad beter te doen. Toen was ik na één ronde ook "op".
ives

Die twee gasten heb ik nog helpen depanneren. Drie man waren er nodig om het voorwiel vrij te krijgen :o
10 minuten te laat gepointeerd en dat hadden er 5 minder kunnen zijn. Maarrrr, een goede daad wordt steeds beloond :lol: want vandaag heb ik gezien dat mijn achterste wiellagers helemaal aan gort waren. Een geluk dat ik aangekomen ben dus.

Maar een geweldige enduro ! Met twee fantastische speciales. Volgende zondag meer van dat!
huskie

Wauwwww :lol:
Dat ziet er heel heftig uit, mannen en girl.
Welk spoor was nu het beste? Gewoon recht door het midden en gas aan de stuit :?: Of toch langs dat prikkeldraad :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
ives

links naast het prikkeldraad en de twee voeten als ski's gebruiken zeker? 100m verder stond er weer iemand om hulp te vragen maar daar heb ik moeten voor bedanken. Mijn licht was ook uit...
Helen

Het rechterspoor was de eerste keer nog goed, maar de tweede keer te diep. In het midden heb ik niemand zien proberen :shock:
Plaats reactie