Ik was alweer positief aan het hopen dat Flavion "makkelijker" terrein zou zijn en Warnant door een onverwachte droogtegolf volledig opgedroogd zou zijn binnen twee weken

Moderator: ghulst
Hé? Ik krijg daar de boodschap "You don't have permission to access / on this server."hornet911 schreef:ik kijk op de site van e BMB...
Da's waar. Mijn ene hersencel kan maar één ding tegelijk hé!hornet911 schreef:Ik wilde U eens komen goeiendag zeggen, maar ge waart net bezig met uw tijden op te schrijven en ik weet uit ervaring![]()
dat ge U dan moet concentreren
Mijn moed is ondertussen zéér diep in de schoenen gezakt door de onheilspellende woorden van Gery...hornet911 schreef:Volgende kker dan hé
ik bedoel eigenlijk: dat we ons dan allemaal heel hard moeten concentreren..... Niet dat het bij mij iets uit doet hoorHelen schreef:Hé? Ik krijg daar de boodschap "You don't have permission to access / on this server."hornet911 schreef:ik kijk op de site van e BMB...Da's waar. Mijn ene hersencel kan maar één ding tegelijk hé!hornet911 schreef:Ik wilde U eens komen goeiendag zeggen, maar ge waart net bezig met uw tijden op te schrijven en ik weet uit ervaring![]()
dat ge U dan moet concentreren
Mijn moed is ondertussen zéér diep in de schoenen gezakt door de onheilspellende woorden van Gery...hornet911 schreef:Volgende kker dan hé
Ha, dan is het goed. Ik was al verwoed in mijn geheugen aan het graven naar een vorige keer dat ik mijn tijden verkeerd opgeschreven had en jij daar getuige van zou geweest zijnhornet911 schreef:ik bedoel eigenlijk: dat we ons dan allemaal heel hard moeten concentreren..... Niet dat het bij mij iets uit doet hoor![]()
inderdaadHelen schreef:Hey, is Flavion een andere naam voor Florennes? Da's inderdaad altijd mijn pech-enduro geweest.
heb ik nog al eens vaker na een zware enduroHelen schreef:...dat ik hem op het einde van de eerste ronde niet meer recht kreeg...
Dat is graag gedaan hoor, sjans dat jij daar stond want ik zat er even door (allez even).Gery400 schreef: Gery (met een fijn "velleke" dankzij het modderbad mij gratis aangeboden door Jo VDB en Guy C![]()
![]()
![]()
)
hornet911 schreef:
Maar die specials kunnen U inderdaad nekken hé! Dat heb ik na de eerste al door! En risico's nemen op de verbindingsstukken door te snel te rijden haalt ook geen knars uit als je een slechte special gereden hebt....
als ik het goed voorheb kijk jij ook bij ris timing, dan is het zoals Helen schreef, de eerste kolom is je tijd op de special, de 2de kolom je totaaltijd ten opzichte van de eerste (in jouw geval van de juniors)hornet911 schreef: Al iemand door wat die tweede kolom wil zeggen?
Oei, dat modderbad was niet de bedoeling natuurlijkGery400 schreef: Gery (met een fijn "velleke" dankzij het modderbad mij gratis aangeboden door Jo VDB en Guy C![]()
![]()
![]()
)
Dat is niet waar.hornet911 schreef:Ik ben de laatste in mijn categorie, das wel ni zo leuk
yep:ives schreef:Zijn er trouwens ook ergens foto's op het net te vinden?
log in op het forum van de url dat gery net aangeeft, misschien zit je er wel tussen..Gery400 schreef:yep:
http://www.fdavid.be
maar ik denk dat ze nog niet on-line staan
blijven controleren dus
Gery
Jep... dat was ik...ives schreef:@ Estivie; zag ik jou gestrand staan in de voorlaatste bocht van de speciale?
Zijn er trouwens ook ergens foto's op het net te vinden?
klopt, trop is te veelHelen schreef:Op zich vind ik het ook leuker dat de specials meer keer gereden worden.
Maar als de special van het kaliber is als Orp vorige week (of erger) dan is 6x wel over the top voor de mindere goden.
Het moet nog een beetje haalbaar blijven ook
Ik vrees dat ik het me herinner...Gery400 schreef:de special die 2 keer gedaan moet worden is die in de carrière van Florennes.
Da's volgens mij die 2e special van vorig jaar, vlak achter de CH (je weet wel, dat stuk braakliggend akker over en zo naar de weide met hier en daar wat bergskes)