ktm sx-f 250/ exc-f 250

Deel jouw ervaringen met motoren en aanverwante artikelen.

Moderator: ghulst

mark20v

cross-x-team schreef:ik rijd niet aleen langs de slootkanten!!
waar wil je foto van? :P pitbike of mn 125??
en ja ik heb nu liever een 250 4-takt!
Dacht dat ik een plaat voor de kop heb, maar die van jou is minstens 10 keer zo dik :lol:
Stel eens een keer fatsoenlijke vragen en herhaal niet steeds alles. Ga anders ff lekker huiswerk maken ofzo....
mech

Ik denk dat je die 4-takt uit je hoofd kan zetten. Voor 2000,- euro heb je als je geluk hebt een van de eerste YZF250's. En dan leg er nog maar 2000 apart voor als je blok in de revisie mag.
SXF heb je niet onder de 4500,- en als je een nette wil kan je ernog wel een beetje bijtellen. Wil je een EXC-F begin dan maar aan een 7500,- te denken.
Ik denk dat in plaats van zeveren er gewerkt moet worden voor de euro's
Max_Kool

Joh weet je, je verhaal rammelt aan alle kanten. Wat je graag zou willen en wat je vertelt wat je doet loopt volgens mij een beetje doorelkaar heen.

Eerst vraag je welke 4 takt, dan zeg ik dat je mischien beter een 125cc 2 takt kan kopen voor je budget. Jij vraagt vervolgens welke 125 je het beste zou kunnen kopen. En effe verderop vertel je dat je een 125 hebt, en dan vertel je weer dat je er "wel een keer op gereden hebt". Rammelt als een slechte smoes.

Als je echt een crosser zou hebben had je hoogstwaarschijnlijk in je eerste post hier op het forum supertrots vertelt wat je hebt, hoe gaaf het rijdt en weet ik veel dat crossen zo kewl is. Stoere foto erbij.

Maar nee hoor, je zit alleen een beetje te zeveren, weet op elke vraag een eigen antwoord (vraag het dan niet!).

Je zou hier leukere reakties krijgen als je bijvoorbeeld aan het sleutelen was en je liep tegen een probleempje aan, of je hebt een konkrete vraag over rijtechniek, weet ik veel.

Succes en slaap lekker.
cross-x-team

Max_Kool schreef:Joh weet je, je verhaal rammelt aan alle kanten. Wat je graag zou willen en wat je vertelt wat je doet loopt volgens mij een beetje doorelkaar heen.

Eerst vraag je welke 4 takt, dan zeg ik dat je mischien beter een 125cc 2 takt kan kopen voor je budget. Jij vraagt vervolgens welke 125 je het beste zou kunnen kopen. En effe verderop vertel je dat je een 125 hebt, en dan vertel je weer dat je er "wel een keer op gereden hebt". Rammelt als een slechte smoes.

Als je echt een crosser zou hebben had je hoogstwaarschijnlijk in je eerste post hier op het forum supertrots vertelt wat je hebt, hoe gaaf het rijdt en weet ik veel dat crossen zo kewl is. Stoere foto erbij.

Maar nee hoor, je zit alleen een beetje te zeveren, weet op elke vraag een eigen antwoord (vraag het dan niet!).

Je zou hier leukere reakties krijgen als je bijvoorbeeld aan het sleutelen was en je liep tegen een probleempje aan, of je hebt een konkrete vraag over rijtechniek, weet ik veel.

Succes en slaap lekker.
waar slaat dat op?
ik heb een oudere 125 dan zou ik tog ook een nieuwere 125 kunnen kopen?
die wat ik nu heb komt uit 93 man...
en ik heb wel eens op de 125 van mijn vriend gereden uit 2000 en dat rijdt tog een stuk anders hoor...
snappen jullie het nu?
ik zal wel een foto posten als jullie mij niet geloven...
feel the power of a 4-stroke
Estivie
Contacteer:

Ik denk dat je beter geholpen kan worden op http://www.mxworld.be/mxforum/index.php. Daar zitten véél meer gasten van jou leeftijd en de bijhorende problemen. 't is ook wat beter voor de bloeddruk van de Noppenforummers die overduidelijk een beetje geërgerd beginnen te geraken... :wink:
Montesa Cota 315R
cross-x-team

:? bedankt voor de link :wink:
ik hoop dat ze me daar wel begrijpen en me serieus nemen.. :x
feel the power of a 4-stroke
JoeBaR

tuurlijk begrijpen ze je daar beter , t zijn leeftijdsgenootjes ..

en tuurlijk nemen ze je serieus , t zijn ook dromers :wink:
4 strokes only !!
Plaats reactie