Max_Kool schreef:Joh weet je, je verhaal rammelt aan alle kanten. Wat je graag zou willen en wat je vertelt wat je doet loopt volgens mij een beetje doorelkaar heen.
Eerst vraag je welke 4 takt, dan zeg ik dat je mischien beter een 125cc 2 takt kan kopen voor je budget. Jij vraagt vervolgens welke 125 je het beste zou kunnen kopen. En effe verderop vertel je dat je een 125 hebt, en dan vertel je weer dat je er "wel een keer op gereden hebt". Rammelt als een slechte smoes.
Als je echt een crosser zou hebben had je hoogstwaarschijnlijk in je eerste post hier op het forum supertrots vertelt wat je hebt, hoe gaaf het rijdt en weet ik veel dat crossen zo kewl is. Stoere foto erbij.
Maar nee hoor, je zit alleen een beetje te zeveren, weet op elke vraag een eigen antwoord (vraag het dan niet!).
Je zou hier leukere reakties krijgen als je bijvoorbeeld aan het sleutelen was en je liep tegen een probleempje aan, of je hebt een konkrete vraag over rijtechniek, weet ik veel.
Succes en slaap lekker.
waar slaat dat op?
ik heb een oudere 125 dan zou ik tog ook een nieuwere 125 kunnen kopen?
die wat ik nu heb komt uit 93 man...
en ik heb wel eens op de 125 van mijn vriend gereden uit 2000 en dat rijdt tog een stuk anders hoor...
snappen jullie het nu?
ik zal wel een foto posten als jullie mij niet geloven...