he tyler, moet zelf zaterdag werken, ga zondag of maandag aan de slag. weet niet of je dan wel mee kan kijken maar dan pakken we die er van jou er gelijk bij.. zie niet waar je woont maar woon zelf in hartje utrecht, heb geen garage maar wel een erg rustig pleintje voor de deur.. als je in de buurt woont en een warme droge garage hebt 'wil'

ik ook wel bij jou langs rijden.. moet ieder geval nu wel m'n koppeling en gas kabels doen anders gaat het niet goed.. kan je niet deze week niet wil ik je wel een andere keer helpen..
pakingen haal ik bij hesler, motozoom of m'n motor boer afhakelijk waar ik de rest van het spul bestel maar ik gebruik ze zo en zo toch 2 tot 3 keer
als je aan een kant van de pakking een beetje vet smeerd komen ze de volgende heel los en kan je ze nog een keer gebruiken
zou je ketting uit een stuk kopen, haal je de achterbrug los en gooi je hem er zonder klinken omheen, is bijna net zo snel als klinken maar je hebt dan geen zwak punt in je ketting..
koppelins platen vervangen is simpel. a rem los- voet steun er af - carter beschermer eraf- koppelings kabel los-alle m8 boutjes los ook die in het midden van de carterdeksel- tikje op het carter en trekken maar-rest wijst zich van zelf. let op scherpe kant van ijzeren platen aan de buiten zijden. vervangings set keurkplaten zijn allemaal het zelfde in tegen stelling van de orginele. na montage van carter koppelingshevel los halen en weer in hoek van 90 graden zetten.
laat maar weten of je wil 'meekijken' of dat je een andere keer hulp nodig hebt dan spreken we wat af
zappa
hou hem heel